Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnu aan de speed, vraagje

nu aan de speed, vraagje

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik sinds inname nog niet geslapen.. ga nu me bed in.. begin moe te worden.

misschien is de kwaliteit van mijn pep inderdaad niet 100% maar dat maakt mij niet zo gek veel uit.. heb er een leuke tijd mee beleefd
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had vooral de eerste x dat ik had gebalkt dat het op een gegeven moment weg leek te zakken. Het vreemdste was toen wanneer ik water dronk het weer terug leek te komen haha, jammer genoeg heb ik dat andere keren niet meer gehad.
Maar volgens mij is het vrij normaal dat het weg lijkt te zakken en dan weer terug komt, kan ook zijn dat je went aan het effect, lijkt mij?

Zelf vind ik lijntjes leggen als ik strak sta ook een zeer leuke bezigheid, maar het effect lijkt inderdaad af te nemen per lijntje hoe meer je er op hebt. Ik geniet er ook meer van wanneer ik van te voren uitgerust ben dan wanneer ik het gebruik terwijl ik al redelijk moe ben. krijg dan een soort taaie drukte in m'n kop.
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
zou het misschien ook aan mijn "lichaamsbouw" kunne liggen?

ben een FORSE kerel :wink:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey beste df-ers,

vraagje over speed, net grammetje weggesnoven, ben nog vrij "nieuwe" gebruiker.. 4e keer ofzo..

sta best strak best lekker allemaal, 2 uur niet stilgezeten op mn stoel en de muziek is heerlijk.

maar soms heb ik een soort van "drops" dat ik ff veel minder van het effect voel/merk. Is dit normaal? Of?

Nja greetz!

Koen
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, je hebt ook maar 1 gram op he, dan blijft het niet continu werken hoor.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
een lijntje van 1 gram in 1 keer opgesnoven?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Al ben je zo groot als Huub van de gouden kooi dan nog is 1 gram tering veel :beer: Genoeg water blijven drinken als ik jou was :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat ziet er goed strak uit! :mrgreen:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
een lijntje van 1 gram in 1 keer opgesnoven?
Klik om te vergroten...


nee 4 lijntjes



ontopic: geen vrees voor mij voor iets van rare pep ofzo. Gaat nog steeds heerlijk, niks bijgepakt, denk dat het gewoon vaag was ofzo!

toch bedankt voor alle reacties!!

Weltrusten iedereen die vannacht slaapt :stoned:

Ik ga nog even door!

Greetz!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meer is minder bij speed. Een gram speed nemen op een avond is gewoon zonde van de speed.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#12
Idd less is more :). En als ik eenmaal bezig ben met snuiven dan vind ik het ook gewoon leuk om lijntjes te leggen en door te blijven snuiven. Dus je kan beter rustig aan doen met het spul. En kleine lijntjes nemen ik deed dat eerst ook niet geen maat houden gewoon 3 gram kopen en dat op een avond erdoorheen jagen, gebruikte toen ook pas en ervaren gebruikers om me heen vonden me echt een stofzuiger.
Je kan beter 10 keer een klein lijntje nemen of gewoon een nakkie dan 4 dikke lijnen uit 1 gram leggen.
En gewoon beginnen met een klein streepje begin je groot dan moet je ook die maat blijven aanhouden ik bedoel als je 1 goeie dikke lijn legt en je daarna een lijn snuift die maar de helft of een kwart hiervan is heeft die lijn toch nauwelijks tot geen effect.
Dus gewoon lekker rustig aan verdelen over de avond die hap dan blijft ook het ritueel van het fijnmaken leggen en opsnuiven erin !!!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
4 lijntjes uit een gram..
Dat zijn of hele dikke lijnen, of een heel schraal grammetje...
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Taat zei:
4 lijntjes uit een gram..
Dat zijn of hele dikke lijnen, of een heel schraal grammetje...
Klik om te vergroten...
Ik vermoed het 2de :)
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
geox zei:
Taat zei:
4 lijntjes uit een gram..
Dat zijn of hele dikke lijnen, of een heel schraal grammetje...
Klik om te vergroten...
Ik vermoed het 2de :)
Klik om te vergroten...

nah alles keurig netjes afgewogen, waren idd flinke lijnen.

maar het was loos alarm dus mijn "probleem" is opgelost :)
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nja, als ik een gram in 1 keer zou snuiven zou ik 12 uur klapperend in een hoekje zitten, mss moet je maar op zoek naar minder versneden of onversneden speed, dan heb je wel genoeg aan 150mg voor een paar uurtjes.. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."