#1
ik sinds inname nog niet geslapen.. ga nu me bed in.. begin moe te worden.
misschien is de kwaliteit van mijn pep inderdaad niet 100% maar dat maakt mij niet zo gek veel uit.. heb er een leuke tijd mee beleefd
misschien is de kwaliteit van mijn pep inderdaad niet 100% maar dat maakt mij niet zo gek veel uit.. heb er een leuke tijd mee beleefd
Genoeg water blijven drinken als ik jou was
