Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat dacht ik ook x Marlies"
"Mijn ouders zittem de hele tijd op mn hielen en te zeggu dat ik aan de drugs zit enzo endat ik met verkeerde vriende omga en dat ik mn toekomst verknal. Nou dreiegen ze via buureau jeugdzorg of een advocaat een OTS aan te vragen. Ikk heb wel gelezen dat dat een ondertoezichtstelling is maar weet iemand ook hoe dat in z'n werk gaat. Ik heb het kei naar m'n zin met de pep, THC en al die andere shit. (MDMA en amfetamientjes) maar weet nie goed hoe ik hiere mee om moet gaan. Ik ga nie meer naar school omdat ik dat zinloos vind. t''is ook niet m'n bio ritme geloof ik. Ik vint het best zo maar de omgeving maakt zo'n probleem. Wie heeft advies, help!!!!"
"Hallo & tks, tss, ik ben zestien, bijna zeventien. dan heb ik tog ook rechten?? word ik dan niet gehoord ofzo? telt mijn mening dan helemaal niet? hoe werkt dat, ik heb geen zin in gezeik. X marlies"
"fck, ze weten van niks denk ik. i'll think and get back tou you. ps, wwt iemand wat er dan gebeurd en hoe dat in z'n werk gaat???????????? x Marlies"
""
"Gezien, en nog bedankt. Heeft helaas geen effect gehad zoals je zelf ook kan lezen. Ik sta zo'n beetje voor de moeilijkste beslissing in mijn leven en kan jou frustraties er niet nog eens bij hebben. Sorry, Toch bedankt voor je reactie. J"
"PS, waar was jij met je wijze raad toen ik dit topic opende???"
"Genoteerd en sorry. Ook ouders hebben internet"