#1
Met zo'n zaken zou ik toch niet experimenteren.
ZEKER NIET als je niet goed geïnformeerd bent vooraf.![:openmouth:]()
ZEKER NIET als je niet goed geïnformeerd bent vooraf.

caatje zei:ExceptionalInsight zei:En wat heb je hier van geleerd?
Dat pillen zijn om te slikken. Oja en van een beetje lucht in de aders ga je niet dood! Ken je een infuuslijn? Die lengte aan lucht kun je "hebben". (ongeveer een meter of 1,5) Is me verteld in het ziekenhuis omdat ik ook zo panisch was voor luchtbelletjes in de lijntjes.
caatje zei:..Oja en van een beetje lucht in de aders ga je niet dood! Ken je een infuuslijn? Die lengte aan lucht kun je "hebben". (ongeveer een meter of 1,5) Is me verteld in het ziekenhuis omdat ik ook zo panisch was voor luchtbelletjes in de lijntjes.
TheLeopardBites zei:....
allemaal tof om te horen :P
maar waarom zag onze arm blauw is eigenlijk de vraag...![]()
TheLeopardBites zei:Maar waarom zag onze arm zo blauw ineens?
Ik heb hier een schrik van gepakt hoor, denk dat we dit nooit meer zullen durven![]()
zommes zei:...
Je arm werd waarschijnlijk blauw door een onderhuidse bloeding, goeie kans dat je de naald te ver door de ader had gestoken en dat er een bloeding ontstond.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."