Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEcht natte speed!

Echt natte speed!

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij werkte gewoon.

:wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goeiedag,

Ik was vanmiddag buiten aan het spelen.
Maar bleek dat er nog wat speed in me jaszak zat (in een pakje)
Nou is alles zeiknat en heb ik het envelopje even open gelegd om te drogen.
Heeft het wel zin om het te drogen kan het wel tegen die nattigheid van regen ?
Nouja,ik zal het zelf ook wel zien als het weer gedroogd is toch benieuwd naar jullie ervaring..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Buiten aan het spelen-speed in jaszak??? Weet je moeder wel dat je met dit weer buiten speelt??



Kinderen... :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weer eens wat anders dan een natte yoni
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Carlitos zei:
Goeiedag,

Ik was vanmiddag buiten aan het spelen.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Carlitos zei:
Goeiedag,

Ik was vanmiddag buiten aan het spelen.
Maar bleek dat er nog wat speed in me jaszak zat (in een pakje)
Nou is alles zeiknat en heb ik het envelopje even open gelegd om te drogen.
Heeft het wel zin om het te drogen kan het wel tegen die nattigheid van regen ?
Nouja,ik zal het zelf ook wel zien als het weer gedroogd is toch benieuwd naar jullie ervaring..
Klik om te vergroten...
Je kunt pep ook in je drinken doen en dan drinken om het effect te krijgen..
Dus het effect is niet weg lijkt me..
Mja ik heb nog nooit 'verregende' pep laten drogen tot het weer te snuiven was, aangezien ik mijn pep niet in de regen laat liggen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
probeer het uit zo ik zeggen en laat het weten :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Buiten aan het spelen-speed in jaszak??? Weet je moeder wel dat je met dit weer buiten speelt??


Kinderen... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hehe,hier deed ik het voor :grin: .
Ik laat het wel weten of nog wat was.
Heb in ieder geval nu voor de zekerheid even verse gepakt :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan geen kwaad, pep is wel vaker nat.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Kan geen kwaad, pep is wel vaker nat.
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus ook!
Maar op deze manier is toch wel even anders.
Maargoed we zien het binnenkort wel.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
laat t weten ben ook wel benieuwd. aangezien t oplost in water lijkt me dat de speed mee verdampt?! :confused:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
psychopsychedelic zei:
laat t weten ben ook wel benieuwd. aangezien t oplost in water lijkt me dat de speed mee verdampt?! :confused:
Klik om te vergroten...

Los jij strax eens een schepje zout op in water, en verdamp dan het water eens.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
letterlijk zure regen
:rock:
Wacky zei:
psychopsychedelic zei:
laat t weten ben ook wel benieuwd. aangezien t oplost in water lijkt me dat de speed mee verdampt?! :confused:
Klik om te vergroten...

Los jij strax eens een schepje zout op in water, en verdamp dan het water eens.
Klik om te vergroten...

stom dom !!! :confused: :grin:

sorry:P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
zoizo altijd waterdichte zeehondjes fuck snowseal ponypack shit :wave:

tabblad :rock:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
lespaul zei:
wat pep in een envelopje????
altijd seal zakjes, vooral met pasta!!!
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik altijd eigenlijk maar had het ditmaal even van ander papier gevouwen omdat het op was.
Maar normaal doe ik het sealtje (envelopje noem ik het) in een gripzakje dan is me pep luchtdicht maar dat was ik vergeten dit keer,dus daarom was ie zeiknat geworden.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Das mooi... alleen een beetje jammer dat je hem nu alsnog zijn salaris moet uitbetalen :mrgreen:
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
Weer eens wat anders dan een natte yoni
Klik om te vergroten...

hmm maar die natte yoni spreekt meer aan.....en dan gewoon lekker binnen spelen....buiten regen-binnen pret.....
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#18
iets met forumregels?:tongueout:
het is niet de bedoeling dat hier word gehandeld in drugs denk ik :wink:
Ik zie een ban aankomen heheheh
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Xhulpje zei:
Mijn leverancier heeft goede speed echte pasta.

Je kan me altijd mailen: [email protected]

Groeten, Adil
Klik om te vergroten...

Goede speed met slechts 25 procent caffaeine joepiiee allemaal mailen :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Xhulpje zei:
Mijn leverancier heeft goede speed echte pasta.

Je kan me altijd mailen: [email protected]

Groeten, Adil
Klik om te vergroten...
De mijne is beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."