#1
Haalt het iets uit, als je de gedroogde pep dan in de vriezer stopt om hem voor later te bewaren, of is de frigo voldoende. Blijft hij, ik zeg maar iets, een paar maanden goed ?
Gewoon zakje openscheuren en met een pasje ofzo uitschrapen.TechNora zei:Mijn probleem is altijd dat alles zo drapperig is dat de helft in dat zakje blijft hangen... Vooral aan die randjes, is daar nog een trucje voor? Of doe ik echt iets fundamenteel fout?
Deranged zei:Gewoon zakje openscheuren en met een pasje ofzo uitschrapen.TechNora zei:Mijn probleem is altijd dat alles zo drapperig is dat de helft in dat zakje blijft hangen... Vooral aan die randjes, is daar nog een trucje voor? Of doe ik echt iets fundamenteel fout?

Nick de Neger zei:^ ROFL en het vervolgens proberen vanuit de lucht op te snuiven![]()
. Neeeeeh, je moet niet zolang door blijven fohnen nathurlich... het is alleen om het natste d'r uit te krijgen. Daarna moet je de rest gewoon hakken. Heb het net nog gedaan
.edge zei:Haalt het iets uit, als je de gedroogde pep dan in de vriezer stopt om hem voor later te bewaren, of is de frigo voldoende. Blijft hij, ik zeg maar iets, een paar maanden goed ?

Mary zei:Hallo mensen! Snuiven jullie geen (licht)vochtige pep?? Ben benieuwd!
x
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."