Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep drogen

Pep drogen

45 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
spreid het uit zoals delirium zegt en wacht gewoon 10 min... :wave:
Klik om te vergroten...

Indeed :beer: het is snel en makkelijk. Ik kan me er altijd over verbazen hoe weinig het lijkt als het uitgesmeerd is. Als ik het dan weer bij elkaar schraap is het echt van wow chill :P
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wou nog even mijn eerste ervaring met pep dan hier delen voor de leuk enzo.

Ik vond het best wel lijken op xtc eigenlijk, beetje combi van xtc en coke leek het me. Ik had niet echt het gevoel dat ik extreem veel energie had, wel heel erg wakker, maar eerder lui dan actief.
Hoewel miss meetelde dat ik van te voren heel moe was, 's middags film kijken bij iemand en ben ik gewoon in slaap gevallen.

Ik heb in totaal in ieder geval iets minder dan een gram opgesnoven, in het begin toen ik een 100mg had ofzo, werd ik er nog wel scherp van, ik ging langs mn werk(cafetaria) en zat gigantisch snel te lullen, en dwars door andermans verhaal heen :P Toen ging ik naar een vriend en heb daar de rest op een tijdschrift gekwakt en echt goed gechopt, lang bezig ook, en toen had ik uiteindelijk bijna de hele gram er door heen, ging ik ff stoppen omdat ik nog wou slapen 's nachts (dit was rond half 10 volgens mij). En toen merkte ik eigenlijk dat ik best wel wazig was, had wel weg van die pillen wat dat betrefd, dat relaxte gevoel, en niet scherp zien, eigenlijk ook niet meer kunnen concentreren.
Alleen ik was wel veel egocentrischer, zat mensen een beetje af te blaffen, bood 100x een lijntje aan maar gaf er geen een want ik zat zelf aan een stuk door te snatsen=P en wij drieën die hadden genomen konden geen fatsoenlijk gesprek meer houden af en toe, omdat we gewoon alledrie over een ander onderwerp praatten door elkaar heen.

Slapen was minder prettig, heb eigenlijk de hele nacht niet geslapen, was klaarwakker en bovendien werd ik gek van het gebonk van mn hart, dat ik gewoon duidelijk kon horen/voelen kloppen zonder mn borst aan te raken, tis nu 10 uur en ik ben eigenlijk nog best wel redelijk goed op dit moment. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Tijdens het proberen te slapen kreeg ik echt vreemde 'hallucinaties', ik weet niet of je ze zo kunt noemen, maar het waren net dromen terwijl ik eigenlijk nog wist dat ik in bed lag..
Maar ze waren echt extreem anders dan normaal, ik zag een man een vriendin van mij een knuffel geven, en toen trok hij haar hoofd er per ongeluk af als een barbiepop.
En ik reed op een gegeven moment in een 'brommer' maar het was eigenlijk een grote autoband die ik onder me zag, en ik voelde echt dat de brommer ten opzichte van de straat extreem groot was, en tegelijker tijd dat de straat extreem groot was. Heel vreemd.
En op een gegeven moment was de hele kamer verandert in een andere plek, en ik zag steeds afwisselend in first person de dingen die andere mensen in de kamer eigenlijk deden
Verder nog een hoop dingen die ik me niet meer herinner en minstens zo vreemd en morbide waren vooral (zoals met dat hoofd)

Ik vond het wel verassend opzich dat ik zo hallucineerde, had ik niet verwacht, het was opzich ook wel aardig te onderdrukken als ik wilde, maar toch.


(Moet dit in een nieuw topic? Zoja sorry, ik moet naar mn werk nu en ik wou nog even snel dit posten (A) )
T
TimTumLid
01-01-2024, 00:00
#3
alles in een koffiefilter gooien en tussen de boeken leggen, werkt ook goed

maar gewoon uitsmeren over oppervlak, en dan schrapen en kappen
is de beste methode imo
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom hebben mensen toch zo n moeite met pep drogen??????

Als je een beetje goeie pep hebt moet het onder het versnijden als droog worden.

En anders gewoon ff open laten liggen niet forceren te drogen dat gaat ten koste van je pep.

En kleine beetjes drogen {want pep is hydroscopisch} trekt vocht uit de lucht.

daarom moet pep vacuum verpakt worden.

ik pakte vroeger ook wel eens de deksel van een koektrommel {blikken} en legde daar wat op en legde het even op de kachel of radiator{droog in paar minuten en het is gelijkmatige warmte dus je hebt niet dat het opeens veel te warm word en je kunt het controleren}. ouderwets maar werkt super snel/safe en simpel. Nadeel is wel dat je het wel ruikt in huis, maar daar heb je Ambi-Pur voor. hahahahaha.

magnetron wil wel maar niet langer als 5 sec.{nadeel is als het ook maar even te warm word gaat je pep naar de klote. een ander nadeel is dat de microgolven de atoomstructuur in beweging zet en kan de structuur dus beschadigen} op de kachel is gewoon verdampen en doet niets met de atoomstructuur.

{oja en als je magnetron droogt heb je kans dat het water wat verdampt condenseert en dus weer vocht word als het niet snel genoeg wordt afgevoerd.
stop maar een boterham 30sec in de magnetron het is net zo nat en slap als het maar kan.

En de geur blijft in je magnetron hangen dus als je iets wil opwarmen heb je een hele tijd een chemische walm bij je eten. :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drogen in de magnetron wil ook wel es slecht uitpakken...

Keer op een kraakfeest samen met een maat een zeiknat sealtje in de magnetron gestopt.. slecht idee.. seal gesmolten en pep naar de klote (maar dat waren wij ook al :tearsofjoy: )

En thuis een keer met mijn gekke hoofd een gram compleet zwartgeblakerd uit de magnetron kunnen bikken (maar toen was ik ook al vrij ver heen....)
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#6
een bord in de magentron zetten tot die een klein beetje warm is en op dat bord je pep leggen.

gaat prima :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."