Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben al een week gestopt goed he !!

Ik ben al een week gestopt goed he !!

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet niet hoeveel en hoe lang je heb gebruikt maar gefeliciteerd ermee !
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
respect voor oom klaas.
Morgen grijp ik toch maar ff naar de pep want AZ word kampioen, ik heb mischien een hekel aan AZ maar het word feesten for life in alkmaar. Jointjes, pep, Alcohol alles moet en gaat in me lichaam. NAAR DE KLOTE!!!!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hee ouwe, goed bezig man! :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben clean, ik heb een week geen pep gebruikt ik kan het nu met gemak 1 dag laten liggen.
af en toe in het weekend maar door de weeks geen korrel ...

Geef me een pluim !!

:wave:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier, een pluim voor jou!
d
disorderLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed is de shit ouwe snuif die dikke lijnen gwn
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
proficiat lysergine25
hou het vol !!!
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke dit soort posts vind ik altijd maar een beetje vaag, maargoed. Als dat knap is geef ik jou een pluim.

Ik heb vanaf 1 jan geen joint meer aangeraakt
mag ik ook een pluim :sunglasses:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn god, ik had gehoopt dat er 1 iemand zou zeggen:

Stop die pluim ff diep in je rectum ouwe lintworm !!

Je bent pas echt helemaal clean als je 6 maanden of langer geen pep neemt ....

:(

De boodschap is niet aangekomen ... helaas pepkaas

:hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed. goed.
Leuke vervanger gevonden ??
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
frizzr zei:
oke dit soort posts vind ik altijd maar een beetje vaag, maargoed. Als dat knap is geef ik jou een pluim.

Ik heb vanaf 1 jan geen joint meer aangeraakt
mag ik ook een pluim :sunglasses:
Klik om te vergroten...

frizzrrrrrrr ik zie dat jij het ook schandalig vind .... pluim voor jou !!

:hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wilde je net de volle laag geven maar ik kreeg de kans niet eens. :openmouth:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe lang heb je gebruikt en hoeveel?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik neem bommetjes van 100 mg soms iedere ochtend soms weken niet ....

de laatste keer dat ik 6 maanden of meer geen pep heb genomen is 5 jaar terug.

ja ... dus ik ben junk ! klopt !!
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#15
En nu? Ga je ervoor om je personal record van 6 mnd te verbreken?

Edit: en je onderschrift is niet helemaal kloppend dan (..). Of moet ik dat niet letterlijk nemen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
Mijn god, ik had gehoopt dat er 1 iemand zou zeggen:

Stop die pluim ff diep in je rectum ouwe lintworm !!

Je bent pas echt helemaal clean als je 6 maanden of langer geen pep neemt ....

:(

De boodschap is niet aangekomen ... helaas pepkaas

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Je was me voor.
Al die topics over mensen die gestopt zijn, in 1 woord: ZIELIG.
Ga godverdomme eens een jaar zonder, dan krijg je pas klappen voor je bek die je zult moeten doorstaan. 1 fucking week, met mazzel is 't nu uit je lichaam...het gaat nu eigenlijk dus pas beginnen bonie.

Overigens is het altijd GOED als iemand BEZIG IS MET stoppen,
maar gestopt zijn is heel wat anders en jij weet dat als geen ander.

Ga je nu naar de wiet grijpen, of wil je echt nuchter dit proces doorkomen?

En nu sporten, eten en je geest trainen, de meest effectieve manieren om weer lekker te kunnen genieten zonder die kanker in poedervorm.

Laat trouwens wel graag horen hoe het gaat,
af en toe een update laat dan weer zien of 't je nog lukt.

Nog 1 keer dan,
je bent nog helemaal niet gestopt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
LOL @ oom Klaas,,

Ik wou niemand persoonlijk aanspreken, maar er zijn idd te veel topics met mensen ( speed) die denk dat ze na 1 week of na 2 weken of na 1 maand geen pep al denken clean te zijn.
En zo werkt het helaas godverdomme niet ! Ze nemen zelfs stiekum nog andere drugs bij of verklarten doodleuk het alleen in het weekend te doen.
Je zal maanden na maanden die hoerige pep achter je moeten laten.
Nu na 10 jaar geen tabak meer gerookt te roken kan ik met zekerheid zeggen dat ik geen tabaksjunk meer ben.

Ik ben nog steeds niet clean van de weed, en ook nog steeds niet van de pep.
Mijjn laatste pep bom heeft me niet dat gegeven wat ik wou. Rusische klote pep.
Ik moet schone urine inleveren dus ik heb geen keuzes meer, ik lever deze urine overigens vrijwillig in.

Al met al, stoppen is goed dat is waar, de poging het idee is allemaal goed.
Maar ga niet na 1 week o f 1 maand de vlag uithangen. Die pluim komt wel, na jaren !!

Succes mijn mede junks, samen zijn we leger junks.
Trouw naar het werk, trouw naar je feessies ....

Kan het zonder pep ?

:hearteyes:
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
waarom wil je stoppen met pep lysergine??
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#19
En deze ook graag, dank.

*.exe zei:
En nu? Ga je ervoor om je personal record van 6 mnd te verbreken?

Edit: en je onderschrift is niet helemaal kloppend dan (..). Of moet ik dat niet letterlijk nemen?
Klik om te vergroten...
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#20
Succes met het stoppen. Het begin is er in ieder geval.

Na een tijdlang semi-dagelijks gebruik ben ik tot een tijdje terug 8 maanden zonder gegaan. Nu weer sporadisch (En somehow lukt dat O.o) maar houd dus idd in de gaten dat je pas na meer dan een jaar kan zeggen echt gestopt te zijn! (Of eigenlijk langer vind ikzelf, maargoed, thats me)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."