#1
Ik wil een kerstbal ![:grin:]()

Heb een tijdje geen speed gebruikt maar laatste tijd neem ik wel een wat op me werk om wat langer door te kunnen gaan maar echt hard gaan lukt me niet echt meer,hoeveel ik ook snuif/drink
En slaap er ook gewoon van als ik na me werk na huis ga douchen en dan me bed in...
En doe het hooguit 1x per week....
Hillbilly bastard zei:Heb een tijdje geen speed gebruikt maar laatste tijd neem ik wel een wat op me werk om wat langer door te kunnen gaan maar echt hard gaan lukt me niet echt meer,hoeveel ik ook snuif/drink
En slaap er ook gewoon van als ik na me werk na huis ga douchen en dan me bed in...
En doe het hooguit 1x per week....
Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruikt maximum 1x om de twee weken 1 gram en ik kan ook nooit meer aan die goeie ouwe pep geraken waarvan je na 3 lijnen al strak stond tot 's ochtends 10u. Het is zelfs zo dat ik er bijna zoveel van mag snuiven als ik wil, dat echt superstrakke gevoel krijg ik niet meer. Mss ligt het er wel aan dat ik veel rilatine pak en dit ervoor kan zorgen dat ik niet meer zo gevoelig ben aan pep, dat kan volgens bepaalde bronnen. Ik mis die goeie oude tijd met die knalpep ook...![]()
Phreakingout zei:1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd!
Antondebeuker zei:Nee, bij deze vent haal ik nooit meer, normaal heeft ie altijd wel redelijk spul, soms echt goeie, maar nu ben ik gewoon zwaar opgelicht.
MetaalKonijn zei:Is 't niet slopend!!!! IK GA KAPOT!!!
Phreakingout zei:Toch maar weer die pasta regelen, en zelf drogen tot poeder. Dit was de laatste keer 52% Amfetamine. Kijk dat is pas lekker! Bij deze heb je het echte Speed gevoel gewoon niet meer, je bent alleen goed wakker en licht opgefokt.
Hillbilly bastard zei:Ik moet er wel bij zeggen dat ik een paar lijnen heb weggegeven, dus ik heb die 2 gram (of 2,5 gram) er niet volledig alleen doorgejaagd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."