Flunitrazespeed zei:
...

als je ipv 1x speed nemen gewoon rustig doorgaat met (bijna) dagelijks gebruik zul je je idd voor even goed blijven voelen..maar op een dag kom je voor de keuze te staan of je gewoon volledig stopt of een junk wordt want blijkbaar lukt eenmalig gebruik niet echt bij je..
Ik ben al veel ervaring hoor
![:wink:]()
+- 3 Jaar (niet die hele periode actief gebruikt)
Dit mag meschien heel erg cliché klinken maar ik geraak niet verslaafd.
Mijn lichaam wordt niet afhankelijk van de middelen die ik neem.
Ik ben ongeveer 2 jaar roker geweest,op het werk sigaretje opsteken omwat spaning wegteblazen,maar eens ik thuis kwam raakte ik geen sigaret meer aan.
Van de 1 op de andere dag heb ik gezegd dat het niet meer nodig was,heb sindsdien geen sigaret meer aangeraakd,als er iemand een sigaret opsteekt naast me doet mij dat niks.
Het zelfde geld voor Drugs,als ik geen geld meer aan die zooi wil geven is het gedaan
en dan ga ik daar geen moer om geven,als ik dan nog is keer zin heb om wat te doen zie ik wel.
Die gedachte was vroeger anders (jonger = dommer), van alles wat daar nog pilletje hier nog een lijn nog een vodka naarbinnen, smorgens nog eens een joint.
Met de gevolgen vandien dat ik enorme bad trip had in men slaap dat zich uite in een hyperventilatie in mijn slaap dat is een ervaring die ik niemand toewens,het is schadeloos maar het was waarschijnlijk een waarschuwwen van mijn lichaam dat ik verkeerd bezig was.Sindsdien zijn all die neveneffecten begonnen...
Ik ben erg blij dat ik er nu van af ben,en zal er ook op letten dat ik het op een rustige manier af en toe kan gebruiken.zonder te overdrijven.