#1
Zelfde pep of van een andere dealer? (andere stoffen etc erin)

MMDMA zei:Keb did al paar maanden hoor dus tis zeker niks aan men lever
als je ipv 1x speed nemen gewoon rustig doorgaat met (bijna) dagelijks gebruik zul je je idd voor even goed blijven voelen..maar op een dag kom je voor de keuze te staan of je gewoon volledig stopt of een junk wordt want blijkbaar lukt eenmalig gebruik niet echt bij je..Flunitrazespeed zei:...als je ipv 1x speed nemen gewoon rustig doorgaat met (bijna) dagelijks gebruik zul je je idd voor even goed blijven voelen..maar op een dag kom je voor de keuze te staan of je gewoon volledig stopt of een junk wordt want blijkbaar lukt eenmalig gebruik niet echt bij je..
Als je vroeger 12 pillen achterover schooft getuigd van dom gedrag en dan nog niet gesproken van de fysieke risico's. Als het al waar is zou je zo'n kleine 100-110kg moeten wegen om 12 pillen aan te kunnen.MMDMA zei:Ben niet oud hoor net 19,en het is altyd ander spull het valt me well op dat het alleen bij Pep en Xtc gebeurt (bij coke of wiet niet) je ziet dan echt duidelijk aan mijn gezicht dat er iets niet klopt en dat is zo lastig.
Het moet dan niet om een grote hoeveelheid gaan...vroeger schoof ik 12 pillen achterover en kvoelde het amper nu is 1 genoeg en keb direct ne bad trip. niet dat spacy gevoel van vroeger
bij pep is alleen die afkick erger en erger geworden.
² @ dom gedragPwn3D zei:Als je vroeger 12 pillen achterover schooft getuigd van dom gedrag en dan nog niet gesproken van de fysieke risico's. Als het al waar is zou je zo'n kleine 100-110kg moeten wegen om 12 pillen aan te kunnen.MMDMA zei:Ben niet oud hoor net 19,en het is altyd ander spull het valt me well op dat het alleen bij Pep en Xtc gebeurt (bij coke of wiet niet) je ziet dan echt duidelijk aan mijn gezicht dat er iets niet klopt en dat is zo lastig.
Het moet dan niet om een grote hoeveelheid gaan...vroeger schoof ik 12 pillen achterover en kvoelde het amper nu is 1 genoeg en keb direct ne bad trip. niet dat spacy gevoel van vroeger
bij pep is alleen die afkick erger en erger geworden.
MMDMA zei:Keb did al paar maanden hoor dus tis zeker niks aan men lever en ik drink niet veel alcohol
Aan de speed ligt het ook niet want die is getest.
Ik denk idd dat Oom Klaas gelijk heeft,daarom was ik ook een tijdje gestopt omdat je hersenen dan de afgebroken stoffen terug proberen aanmaken.
) bewijs dat je wel degelijk wat aan je lever kan hebben zonder dat je overmatig alcohol gebruikt.

Wat een onzin komt er uit jou zeg.tipsyflipsy zei:geen elke pep is het zelfde
het is iedere keer weer een verassing
iemand die zegt altijd het zelfde is niet waar elke partij is anders dus elke keer weer een verassing![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."