#1
Is het zeker waard! helemaal nu je nog niet zoveel ervaring hebt met speed.heb er wel 23km voor moeten rijden
Is het zeker waard! helemaal nu je nog niet zoveel ervaring hebt met speed.heb er wel 23km voor moeten rijden
Maar ik had die n8 daarvoor al weinig geslapen,was al moe. yeti zei:Misschien zat het ook op de buitenkant van je sealtje.
SchilDpadDo zei:Schijnbaar lang niet zo'n idiote vraag als ik dacht .
atbboy zei:Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen!
LabRat zei:atbboy zei:Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen!
nou wat stoer hoor ik vertel hier alleen maar feiten
ik probeer alleen maar mn kennis/ervaring met andere te delen hoor
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."