Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbrandplek op huid door speed

brandplek op huid door speed

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb er wel 23km voor moeten rijden
Klik om te vergroten...
Is het zeker waard! helemaal nu je nog niet zoveel ervaring hebt met speed.
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er spatte laatst een druppel vocht uit een zakje zeik-en-zeiknatte dex (74%) zo flots, in mijn gezicht (op dat gevoelige stukje huid onder je oog, bij je jukbeen -- gelukkig niet ín mijn oog).
Omdat ik mijn handen vol had dacht ik het later even af te spoelen.. die gedachte hield ik precies 15 seconden vol, toen het begon te branden. Na het schoonmaken van mijn gezicht heb ik er nog een kwartiertje last van gehad, maar brandplek, nee.

Amfetaminen zelf zijn niet bepaald PH neutraal, maar zullen vermoed ik niet gauw brandplekken veroorzaken op gewone huid. Is het vocht waarmee speed verzwaard wordt niet gewoon ongelofelijk corrosief? Bij het drogen verdampt deze chemische shit grotendeels; tussen 5 minuten drogen en een paar uur drogen zit dan ook een aanzienlijk verschil in snuifbaarheid.. misschien aannemelijk theorie.
Weet iemand toevallig met welke chemische zooi speed hoofdzakelijk nat gehouden en verzwaard wordt? Of pis ik naast de pot en zit er gewoon water in?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
sow das niet mis yeti.... dan kan het van speed idd ook wel gebeuren
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Das zooh blijft eng,vanwege dat zover ik weet al1 de caffeine met die acetontest er uitgaat,andere troep niet als ik dit goed gelezen heb dan.
Ik bewaar de rest en laat dat toch maar is testen als ik weer is in r dam ben :)

Wat ik vroeger gewent was dat ik niet kon slapen enzenz en erg actief werd,de smaak klopte wel en het brande egt in neus,maar ik had niet dat hele actieve daarna,zoals vroeger tot hartkloppingen soms toe.

Als dat nou egt zo zuiver spul is moet je tog actief worden lijkt mij :rock: Maar ik had die n8 daarvoor al weinig geslapen,was al moe.
Ook dat zou 1oorzaak kunnen zijn,dat de werking niet optimaal is missch dan.

Tja en verder ik ben net van alcoholverslaving af :)
Maar hield me iets teveel bezig met 1nieuwe vervanging.Ik ben veel gaan lezen hier op het forum over speed
.
Goed naged8 wat ik allemaal gelezen heb,veel negatieve dingen ook,bij dagelijks gebruik.
Het is niet de bedoeling dat ik nu weer afhankelijk word van 1andere drug.
Af en toe moet is kunnen,maar dagelijks niet.En dat is niet wat ik wil ook,het moet wel leuk blijven he :wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb al vaker gehoord dat speed door alles heen brand.
Dus als 't op je tapijt valt moet je 't schoonmaken, omdat er anders gaten in komen.

Maar zo extreem heb ik nog nooit gehoord.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ervaring met speed heb ik niet. Wel een keer vrijwel onversneden cocaine op mijn lippen en tong gekregen en daar fikse brandblaren aan over gehouden. + wekenlang ontstoken neusholten.
Lijkt me met zwaar caliber speed ook goed mogelijk. Misschien zat het ook op de buitenkant van je sealtje.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
wel eens een wondje aan de binnenkant van mijn neusvleugel gehad, was ook niet echt een pretje...

heb je niet gewoon een muggenbult kapotgekrabt of zo?

lijkt mij sterk dat het je broek en je zakje heel laat maar je huid niet...
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
yeti zei:
Misschien zat het ook op de buitenkant van je sealtje.
Klik om te vergroten...

ik denk dat dat het moet geweest zijn ja :wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
:flushed: Schijnbaar lang niet zo'n idiote vraag als ik dacht .
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
SchilDpadDo zei:
:flushed: Schijnbaar lang niet zo'n idiote vraag als ik dacht .
Klik om te vergroten...


hahahahhaahaahhahahhaa :tearsofjoy: :wink:
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
#11
het is geen brandplek maar gewoon dat er een stukje van je huid is weg gebeten
want speed is gewoon een zuur ...
moet je maar eens op vlees leggen en als het goed is zie je het ook dan vlees wegbijten na een tijdje
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen!
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
#13
atbboy zei:
Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen!
Klik om te vergroten...


nou wat stoer hoor ik vertel hier alleen maar feiten
ik probeer alleen maar mn kennis/ervaring met andere te delen hoor
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
LabRat zei:
atbboy zei:
Snuiven en kijken of je neus ook zo snel weg gebrand is, kan je er stoer mee doen!
Klik om te vergroten...


nou wat stoer hoor ik vertel hier alleen maar feiten
ik probeer alleen maar mn kennis/ervaring met andere te delen hoor
Klik om te vergroten...

Hoezo voel je je aangesproken? Misschien had ie het wel gewoon tegen de ts?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."