Dankjewel. Is dus ook mijn eigen fout, had me 1 gr laten aanraden zonder vragen bij te stellen.
#2
Pak een grote pot glijmiddel en trek je lens.
Het werkt bij mij niet erg maar je hebt wel in ieder geval iets te doen. En je kan me een partij lekker klaarkomen! Echt een orgasme waar je u tegen zegt!
Suc6!
#3
Een paar uur dwangmatig masturberen helpt ook wel hoor, wel goed vochtig/glad houden anders hou je dr blaren op na.
Of probeer op een simpele game weg te spacen dat wil ook nog wel eens helpen.
Veel succes igg
#4
Als je te lang niks meer heb gebruikt.
#5
Ik heb eerst wat opgezocht in het forum en het wereldwijde web maar zou graag toch een persoonlijker antwoord krijgen.
Ik heb gisterennacht voor de eerste keer speed gebruikt. Samen met een vriend 2gram (normaal echt geen superkwaliteit) gesplit. Om 21u een halve gram in drankje gedaan, om 2u nog eens.
Het is intussen 14u05 en ik ben helemaal nog niet moe. Ik heb proberen slapen maar dat gaat niet. Ik zit met een witte tong, constant slikken en water drinken, een bewegingkje in mijn rechterhand en telkens spontaan lichtjes heen en weer bewegen met mijn hoofd.
Toen ik het gevoel had dat de eerste dosis uitgewerkt begon te worden merkte ik dat ik niet kon stoppen met het heen en weer bewegen van mijn rechterbeen. Dat is gelukkig weg nu.
Ik heb gans de avond ook heel wat jointjes gerookt en ongeveer een liter water per uur gedronken.
Vanochtend toegekomen eerst snel een douche genomen en in bed gekropen, helaas was ik terug zo wakker als iets. Inmiddels heb ik al linde-thee gedronken, een beetje brood en kaas gegeten, een pijnstiller met codeïne genomen maar niets maakt me moe.
Ik heb het gevoel dat ik nog steeds onder een lichte invloed ben, mijn ogen staan nog redelijk groot en ik ben zeer onrustig en afgeleid.
Vreemd want die vriends van me is direct in slaap gevallen zonder probleem.
Kan iemand mij hiermee helpen?
#6
Je eerste keer direct een hele gram? ._. Ja dan kan ik geloven dat je nou nog niet kan pitte.
Gewoon rustig op je nest gaan liggen, met je ogen dicht en zoveel mogelijk je ogen gesloten proberen te houden en je stil te houden. Helpt bij mij altijd. Kan wel wat tijd kosten.. Maar goed.. Meestal kan ik na ongeveer 8-12 uur, ligt aan de kwaliteit van 't spulletje, na de eerste effecten merkbaar waren wel pitten..
Als je moet zeike gewoon naar de WC gaan. dit helpt zowel bij 't in slaap vallen sinds je niet constant met dat gevoel rond aant wurmen bent in je nest, maar ook dat er meer afgevoerd wordt, je dus niet alles eruit zweet en je dus niet wakker wordt met een overweldegende chemische lucht in je kamer.
#7
valium ?
#8
wist je dat 1 liter water per uur gevaarlijk kan zijn ? kun je een watervergiftiging van krijgen.
en drank helpt ook als je geen valium hebt
#9
Je zal wel een moeilijke slaper zijn. Ik kan gelukkig vrijwel altijd slapen, ook al duurt het langer dan normaal.
En dan nog semi-strak wakker worden ook, en pas laat in de middag opeens moe worden. o.O;;
Het zal wel per persoon verschillen, al zal bij jou de dosis toch ook een rol gespeeld hebben.
Olle
#10
Geef die vriend van je eens een harde klap op zijn neus.
Iemand een gram aanraden, hoe komt hij erop.
#11
Niets aan te doen soms, blijkbaar was het goeie shit deze keer. Wat je zou kunnen proberen is al verteld, ik had er gisteren ook last van. Moet ook wel zeggen, echt heftig spulletje dat ie m weer heeft gegeven!
Vriend van me kon het niet laten alle genoemde tips op te volgen in ons bijzijn haha, sickelijk die troep, dat gaat toch weer te ver. Snap best dat het verboden is, maar wel lekker eh
#12
Uitstellen tot de volgende avond.
Soms wil masturberen of echt net zo lang gaan liggen tot je toch in slaap valt (kan bij mij voor mijn gevoel wel eens een uur ofzo duren) nog wel helpen.