#1
ik wou net zeggen kan echt snel gaan hoor als je met meerdere mensen bent en het is heppy de peppie gezellig!! nu kan ik ook geen 2 gram meer op in 1 nacht hoor, heb minder dan gram nodig om 24 hardcore strak te staan!! 


Oom Klaas zei:2 a 3 gram op 2 nachten wakker?
Dat is wel erg veel he.

borderliner zei:Ahhhhh net wakker 5 uurtjes geslapen, na toch weer 3 nachtjes door getrokken te hebben :P
Het gevoel wat ik nu heb bedoel ik dus met ontspannen, voel me niet brak en voel me weer helemaal opgeladen.........
Terwijl als ik niet gebruik alle dagen veel last heb van mijn borderline.
Wat mij ook opvalt, dat heb ik tenminste, ik heb zo een euforisch gevoel ik voel me heel verliefd en ben heel knuffelig na geslapen te hebben.
zo nu gaat de rem er weer even op en over 3 weekjes gaan we weer..........![]()
Ik zie het ook als ontspanning en zal er niet makkelijk aan verslaafd raken zoals met coke.
voel ik me vaak een zombie
Nee, dit kan je zonder moeite in de hand houden.1 lijntje speed en ik voel me weer mens. Ik heb overal zin in en alles lukt.
Kan wel, alleen lukt het maar weinig door gebrek aan kennis en zelfbeheersing. Als je kwaliteit van leven dermate omhoog gaat zonder erge bijwerkingen, waarom niet? Maar in zijn situatie zet ik grote vraagtekens.Denk nooit dat je drugs kan gebruiken als een of ander 'medicijn'.
Marla Singer zei:Speed is gewoon sneaky spul, men denkt het heel lang in de hand te hebben, maar voordat ze het zelf doorhebben, belanden ze toch in dat vervelende gebruikersspiraaltje en dan is het allemaal opeens niet meer zo rooskleurig...
Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, als je ook maar weet dat een gewaarschuwd mens voor twee telt!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."