#1
Hey mensen,dit is niet mijn acount maar ben wat ongerust en mocht daarom op dit forum een blog zetten op acount van ne vriend van mij.
Ik heb regelmatig speed gebruikt en soms laat ik er wel paar dagen tussen maar nu ben ik terug bezig vanaf dinsdag en vandaag heb ik opgemerkt dat mijn borstkas iets verder open staat en heb er ook regelmatig pijn aan, en mijn ademhaling is ook niet zoals het moet nu probeer ik rustig diep in en uit te ademen.
Vanaf dinsdag heb ik 2.9 gr gebruikt
Van september heb ik regelmatig gebruikt in de week en soms int weekend als ik uitging
hoop dat jullie me serieus opnemen aub
bedankt voor jullie hulp alvast
Ik heb regelmatig speed gebruikt en soms laat ik er wel paar dagen tussen maar nu ben ik terug bezig vanaf dinsdag en vandaag heb ik opgemerkt dat mijn borstkas iets verder open staat en heb er ook regelmatig pijn aan, en mijn ademhaling is ook niet zoals het moet nu probeer ik rustig diep in en uit te ademen.
Vanaf dinsdag heb ik 2.9 gr gebruikt
Van september heb ik regelmatig gebruikt in de week en soms int weekend als ik uitging
hoop dat jullie me serieus opnemen aub
bedankt voor jullie hulp alvast
