Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeadrush, paar vragen.

Headrush, paar vragen.

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan van speed ook een headrush krijgen heb ik begrepen. Is dat gevaarlijk ofzo iets?
En hoe voelt dit aan?, en wanneer krijg je dit?

Ik denk dat ik het ook heb nu, een draaierig/leeg gevoel. Is dit normaal na 1 lijntje 3 cm 2mm dik?, of heb ik dit keer echt goede speed?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Headrush, dat heb ik ook altijd... of in ieder geval denk ik dat dit is wat 'n headrush is, namelijk dikke tintelingen als ik door m'n haar wrijf, overal kippenvel en 'n opperbest gevoel. Ik snuif wel 73% dex, maar wat bedoel jij dan precies met 'n 'headrush'? Want ik vind elke vorm van 'n rush echt heel erg chill dus ik snap niet hoe jij dat dan associeert met iets vervelends
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja een soort draaierig gevoel in me hoofd, het hield maar een half uurtje aan ofzo...
Nu heb ik het niet meer.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Isolation zei:
Headrush, dat heb ik ook altijd... of in ieder geval denk ik dat dit is wat 'n headrush is, namelijk dikke tintelingen als ik door m'n haar wrijf, overal kippenvel en 'n opperbest gevoel. Ik snuif wel 73% dex, maar wat bedoel jij dan precies met 'n 'headrush'? Want ik vind elke vorm van 'n rush echt heel erg chill dus ik snap niet hoe jij dat dan associeert met iets vervelends
Klik om te vergroten...

Nee, dat is geen headrush. Een headrush is wanneer je opstaat en je duizelig wordt. Af en toe zelfs tot op het punt dat je van je eige valt. xP
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah, dat ken ik nog wel. Niet van drugsgebruik, maar vanwege een te lage bloeddruk. Daarom heb ik er met pep op ook nooit last van. :grin:

Olle
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
waarom heet het dan een rush? Verder herken ik dit niet, waarschijnlijk een teken dat je teveel hebt gesnoven en te weinig hebt geslapen!

Leer er wel van voor de volgende keer, neem af en toe ff pauze, rook 'n jointje en ga ff chillen en blijf neit de hele nacht, of nog meer dan de hele nacht doorstuiteren...
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
een headrush is volgens mij (bij pep toch) de opbouw van de werking van de speed
zo van normaal nuchter -> yeah im the man gevoel
die overgang is de headrush denk ik
waar je echt ineens het gevoel hebt van YEP SPEED IS WORKING
maar je kan ook gene headrush van krijgen als het slechte pep is
dan bouwt ie langzaam op dan merk je het pas als het al tijdje actief is
als je um snapt
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Isolation zei:
waarom heet het dan een rush? Verder herken ik dit niet, waarschijnlijk een teken dat je teveel hebt gesnoven en te weinig hebt geslapen!

Leer er wel van voor de volgende keer, neem af en toe ff pauze, rook 'n jointje en ga ff chillen en blijf neit de hele nacht, of nog meer dan de hele nacht doorstuiteren...
Klik om te vergroten...

Waarom heet een banaan een banaan?
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je staat gewoon te snel op.
Door het gebruik van pep kan de aanmaak van rode bloedcellen wat verminderd worden
en daardoor stroomt er onvoldoende bloed naar je hoofd.
Een gevoel van duizeligheid en de wereld die verdwijnt.
Als je gewoon even rustig aan doet, je ergens aan vast houdt e.d. dan komt het geleidelijk weer terug.

Gewoon rustig opstaan dus. :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
een headrush is inderdaad het te snel opstaan,
het kan varieren van gewoon je wat draaierig voelen tot
het op de grond vallen en schokken door heel het lichaam krijgen.
absoluut niet plezant, had het eens een keertje toen mijn ma in de keuken stond en ik zat in de zetel te playstatione, ik sta op om de playstation trug in de kast te zetten.
moest me wat bukken (playstation stond op de grond).
terwijl ik mij buk werd alles zwart, ik val met mijn kop op de playstation en kreeg schokken door mijn lichaam (de schokken kan je je voorstellen als het op en neer schommelen van je lichaam, naar voor naar achter) geestelijk ben je normaal, dus ik was aan het denken wat ik tegen mijn ma zou zeggen als zei dit gezien zou hebben, stillaan verdwijnen de schokken en je beeld word trug normaal. mijn ma had dit gezien en vroeg of ik mijn voet gestoten had aangezien ik naar de grond keek ( was eigelijk om mij iets ofwa te kunnen orienteren) daarop heb ik natuurlijk ja gezegd.
verder heeft ze er niks achter gezocht.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dacht dat headrush idd de tintelingen door heel je lichaam waren bij pep. Als dit ook het soort flauwvallen na het opstaan is, heb ik dit heel vaak. de dokter zei ook dat het met een lage bloeddruk te maken heeft. Viel na het opstaan de regelmatig flauw, best gevaarlijk! Zowel nuchter als onder invloed. Heel vervelend, alsof e lichaam door elkaar word geschud en er een soort flitsen door je hoofd gaan die ik me nooit kan herinneren. Na een tijdje weer het geluid van de omgeving en kort daarna het beeld van gebogen mensen over je heen die enigszins in paniek zijn. Niet zo prettig!
Wat hier tegen helpt op het moment zelf is gaan zittenof door je knieën gaan, dan is het meestal zo weg. Ook is me verteld dat zoute drop eten kan helpen tegen een lage bloeddruk.
In principe niets iets om je zorgen over te maken, want met een lage bloeddruk kan je oud worden en is over het algemeen zelfs gezond.
Weet niet of je er iets aan hebt, nja laten we het hopen. :tongueout:
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#12
JunkXL zei:
Je staat gewoon te snel op.
Door het gebruik van pep kan de aanmaak van rode bloedcellen wat verminderd worden
en daardoor stroomt er onvoldoende bloed naar je hoofd.
Een gevoel van duizeligheid en de wereld die verdwijnt.
Als je gewoon even rustig aan doet, je ergens aan vast houdt e.d. dan komt het geleidelijk weer terug.

Gewoon rustig opstaan dus. :wink:
Klik om te vergroten...


Juist! en dit in combinatie met slecht eten (want als jij onder invloed bent van pep zit je niet bepaald te springen om een lekkere boterham) kan idd dit effect geven..

het is te vergelijken met het duizelige gevoel dat je wel is krijgt als je uit een te warme douche stapt of als je het gevoel krijgt bijna flauw te vallen van de honger :P

Ook kan het komen omdat je uitgedroogt bent.. (gebeurt sneller dan je denkt...) drink daarom goed!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."