Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdenk overdosis hulp nodig !

denk overdosis hulp nodig !

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rustig blijven.

Ambulance bellen. :wave: Of beter, taxi naar het ziekenhuis.
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#2
vertel eerst aub wat ik kan hebben :(
kan toch ni doood gaan ofzoo he..
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je eerst eens begint met de hoeveelheid te zeggen welke je hebt genomen, en vervolgens kan er beter advies gegeven worden.

Van speed krijg ik het niet altijd warm, kheb het vaak zat koud. De pijn in je borstkas lijkt me meer verkramping, welke dus ook de reden is waarom je waarschijnlijk niet goed kan ademen. Dat draaierige gevoel welke je beschrijft lijkt op een typische headrush, en is niet echt iets om je zorgen om te maken.

Als het echt niet meer gaat zoals W.F.L. zei eventueel een arts raadplegen.
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#4
men hart ging daarstraks wel enorm traag denk nu iets van 38/min
ik krijg enorme steke ergens borstkas waardoor ik wegtrek van pijn
zit er al onder spee,, van 21 nov wel met slaap en eetn soms gwn erlijk
zware drk in hooofd :confused:ss weetikni kden van nu op zaterdag +5gr ofzoo
dan ook nog paar gr die week had al geprikelde lever
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#5
antw aub
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sorry maar begrijp ik nou goed dat je sinds 21 november bezig bent? Ja das niezow gek dan heh dat je lichaam dr nu genoeg van heeft.
Wat je nu nog in huis hebt lekker door de plee spoelen, zorgen dat je vitamines binnenkrijgt en rust,heel,veel,rrrrrrust
T klinkt vrij ernstig dus haal iemand in huis die je naar de ehbo kan brengen als 't aanhoud/erger wordt.

succes!
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#7
nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn pff wat kan ik nu doen best? hb ook last ok van pijn zo aan ruggegraat,, vlt echt ni fijn aan ,, verplicht bijhale van iemand?

zeker gwn bed ligge en oogjes toedoen,,?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga rustig in je bed liggen, probeer wat te eten en drink vooral veel water. Je lichaam en je hoofd hebben waarschijnlijk rust nodig.
V
VodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Invasion zei:
nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn pff wat kan ik nu doen best? hb ook last ok van pijn zo aan ruggegraat,, vlt echt ni fijn aan ,, verplicht bijhale van iemand?

zeker gwn bed ligge en oogjes toedoen,,?
Klik om te vergroten...


Is niet verplicht nee, iemand er bij halen.
Maar in jouw toestand zou het wel eens verstandig kunnen zijn.
Verder wat iedereen zei, rust, vitamines ect.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Invasion zei:
- zit er al onder spee,, van 21 nov wel met slaap en eetn

- kden van nu op zaterdag +5gr ofzoo

- dan ook nog paar gr die week

- nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn
Klik om te vergroten...

:confused:

Maargoed,Weltrusten kerel,komt goed :stoned:
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#11
maandag dinsdag veel gedaan woensdag donderdag niet 1tje zo iet vrijdag avond veel zater veel zondag veel maandag mindr vandaag ok wel teveel de last van draaie en pijn/steke alsk zit negere gwn bedje in gaan dus dan die dagen daarvoor ni meegeteld wel al zwr gewicht verlies
89kg naar 52 kg sinds midde sept denk of oktober

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."