Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok ik maak iets raar mee de laatste dage en heb het op het moment weer hevig, zoals meeste weten ben ik tijdje gelede gestopt met speed(1maand) nu heb ik toch een heel raar gevoel terwijl ik nuchter ben ik neem ook wel zolpidem al een tijdje omdat anders het slapen hellemaal al niet zo lukt. - Ik voel mij op een andere wereld (soort flashen) - Ik heb het koud en zweet toch - Ik heb het redelijk moeilijk met ademen - Ik heb de hele tijd zin om te janken en dat gaat niet - heel veel pijn in de nek Voel me echt niet lekker in me vel iemand een idee wat dit kan zijn,, dankje"
"Bounty zei: Invasion zei: Ok ik maak iets raar mee de laatste dage en heb het op het moment weer hevig, zoals meeste weten ben ik tijdje gelede gestopt met speed(1maand) nu heb ik toch een heel raar gevoel terwijl ik nuchter ben ik neem ook wel zolpidem al een tijdje omdat anders het slapen hellemaal al niet zo lukt. - Ik voel mij op een andere wereld (soort flashen) - Ik heb het koud en zweet toch - Ik heb het redelijk moeilijk met ademen - Ik heb de hele tijd zin om te janken en dat gaat niet - heel veel pijn in de nek Voel me echt niet lekker in me vel iemand een idee wat dit kan zijn,, dankje Klik om te vergroten... - Derealisatie - ?? - Stress en daardoor gespannen borstspieren? - Normaal... al je emo's komen er nu langzaamaan uit die je al die tijd weg gedrukt hebt. - Zal waarschijnlijk ook spannen en stress zijn. Was pep een manier om te ontspannen voor jou? Anyway... zou toch ook even naar een dokter gaan, je weet maar nooit.... Klik om te vergroten... derealisatie heb ik wel redelijk hard en ja heb redelijk wat stress pep was voor mij een manier meer mijn emo's onder controle te hebben en te verbergen ook, ook omdat ik wou afslanken toen maar is dit een soort afkick?"
"Zijn er ook nog andere dingen buiten 5-htp?"
"teveel gedaan denk ditvoel ik - heb het ijskoud (handen vooral) - ademen ga niet zo goed - heb pijn borstkas (onder de ribben ook) - ik ben zo tam as iet - kgraak stoel ni uit - ik wil men oge toedoen zo moe net alsof ik wil slapen - toen k nog rond liep zeer draaierig gevoel van wegvalle wou actief blijven door te bewege mr lkte niet(gemid 2 uur gelede begonne me probleme) reactie wa hebk?"
"vertel eerst aub wat ik kan hebben kan toch ni doood gaan ofzoo he.."
"men hart ging daarstraks wel enorm traag denk nu iets van 38/min ik krijg enorme steke ergens borstkas waardoor ik wegtrek van pijn zit er al onder spee,, van 21 nov wel met slaap en eetn soms gwn erlijk zware drk in hooofd ss weetikni kden van nu op zaterdag +5gr ofzoo dan ook nog paar gr die week had al geprikelde lever"
"Hey ik wil graag mijn verhaal kwijt indien je een reactie hebt zou ik graag hebben dat je niet te kwetsend wilt doen aub. Ik gebruik 1 soort drugs dat dus speed is. De eerste keer dat ik het deed was met een maatje ongeveer 2 jaar geleden toen deed ik eens 1x per 6 maand. Begin dit jaar heb ik altijd jointje gerookt elke dag tot ik een vriendin had meteen gestopt dat was zo ongeveer in juni. nu had ze mij gedumpt in september ik voelde me zo onzeker over mezelf en begon speed vaker te gebruiken ik merkte snel dat ik meestal happy was en ik erdoor ook kon afvallen (woog 87kg). Handig zat niet steeds te janken! Daarnaast deed me ex vaak rot tegen me vind ik maakte me jaloers ik kon daar niet tegen dus wat deed ik? Snel een lijntje pakken en zo ging dat dus verder in september gebruikte ik meestal alleen in het weekend dat veranderde in oktober. Toen ook in de week,had wel een stop maandag & dinsdag niet dit is zo verder gegaan tot 21 november. Sinds toen heb ik nog geen stop gehad ik slaap amper vaak veel dagen doorgedaan en als ik slaap is het 3 tot 4 uur max. Daarnaast weeg ik nu nog een 53kg als ik een duwtje krijg val ik al omver. Ja ik heb nu wat problemen met mijn lever had me laten onderzoeken. Tijdje geleden al. Maar steeds blijf ik doen zoals de meeste wel weten had ik een paniekaanval begin deze week. Wat wel zeer lastig is ik wil niet meer zonder als ik wakker word na even slapen en moet gaan werken kan ik echt niet gaan werken zonder een lijntje. Vaak wil ik mezelf gewoon dood hebben. Dan nog steeds krijg ik te horen dat ik een klootzak ben geworden van mijn ex en nog steeds heb ik het gevoel dat ze me wilt jaloers maken. Heb poginge gedaan om eraf te blijven maar niet gelukt. Natuurlijk het is niet haar schuld zij pakte niet de lijnen. Maar dan nog heb ik het vaak moeilijk gehad met dierbare mensen die ik ben verloren en dat heeft er ook bij gedaan denk ik wel. Wat in mijn hoofd omdraait, Zonder pep 1 dag? vind ik GEK! Maar denk dat ik ook wat tekort heb aan zelfrespect. Volgens vrienden toch.. Als ik gebruik doe ik meestal wel alleen. Maar mensen merken het hard aan me me gezicht ziet er niet meer uit ook al tehoren gekregen van vrienden half ingezakt is me gezicht vind ik ook, ik lijk net een skelet. Nee ik ben er niet fier om ik doe het niet om stoer te doen vind ik.. Maar ik begrijp mezelf niet echt goed meer. Waarom post ik dit dan? Ik wou me verhaal toch eens kwijt.. Hoeveel gebruik ik? Nu hou ik het bij 1 tot 3 lijntjes per dag maar op zaterdag of zondag durf ik echt wel meer gebruiken. Er zijn ook dagen in de week waarop ik veel meer doe dan wat ik hierboven typ. Maar als ik moet gaan werken bijvoorbeeld voel ik overal pijn dan graak ik maar net uit mijn bed voor dat lijntje, en dan gaat het weer beter. Ik weet dat ik moet stoppen maar ik wil dat niet. Je leeft mischien minder lang ja maar dat maakt me vaak niet zoveel meer uit. Iedereen sterft toch ooit? Voeg er nog even dit bij toe,,vandaag werd ik weer aangesproke van ja je ziet er netjes uit maar jij zelf ziet er niet meer uit. Thuis dan? Woon nog bij ouders omdat ik niks kan betalen voor mezelf. Maar krijg ik ook te horen dat ik een lelijk monster ben geworden mensen die me op straat zien zeggen dat ik er zo slecht uit zie durf amper nog op straat komen. Dankje voor het lezen dit was mijn verhaal. Aub geen scheldende reacties,,"
"alleen dat kut gevoel maakt het moeilijk heb zoveel zin om te gebruiken nu"
"Dag 1 dat ik stop, met stoppen bedoel ik niets gebruiken en ik voel me echt heel moe ook wat lastig. d enk dat ik zo weer terug mijn bed inkruip om te slapen"
"Het begint iets beter te gaan heb nu nog altijd niets gebruikt alleen wel minder dat ik daarstraks zomaar begon te huilen voor niks? Kan al terug wat meer eten alleen blijf ik zeer zeer moe. En die luiheid om gek van te worden ,,"