Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvreemd gevoel (in oren) na gebruik

vreemd gevoel (in oren) na gebruik

16 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TarantulaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik ben niet zo heel ervaren maar heb toch al we: wat gedaan zodat je een beetje een beeld hebt. Ik had al eens een keertje speed gesnoven maar toen had ik dit niet(lag misschien aan de kwaliteit) maar dus ik heb ongeveer 0.5gr gesnoven en als ik rechtsta om bijvoorbeeld te gaan plassen dan ben ik vrij duizelig en krijg het warm(hoe krijg je dat weg?) maar als ik dan terug ga liggen op men bed tv kijken krijg ik zo een dompend gevoel in mijn oren en hoor ik maar 1/3de niet meer( dit duurt minuutje ofzo) en daarna heb ik een ruis in mijn oren die 5minuten duurt, iemand een verklaring? :tongueout:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik begrijp niet echt wat je bedoelt eigenlijk, het is een beetje een onduidelijk verhaaltje. :confused:

Weet wel dat je neus en oren met elkaar in verbinding staan en dat als ik veel had gesnoven ik de dagen erna soms ook last van dichte oren had...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij het opstaan word je licht in je hoofd, wat gepaard gaat met warme tintelingen en eventueel zwart worden van je zicht?

Headrush.

Ik heb het vaak zonder speed gebruikt te hebben, en als ik dan weer ga zitten of liggen krijg ik ook een wazig gevoel in m'n oren.

Ik zou wat eten, daar kan het aan liggen.

Olle
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je die 0.5g in één keer,of zeer korte tijd hebt gesnoven kan ik me voorstellen dat je een wat te hoge bloeddruk hebt gekregen, waar deze symptomen bij horen. Voortaan wat lichter doseren dus.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb een keer voor de grap wat speed op een karbonade gelegt, de volgende dag zat er een gat in.. bedoel er mee te zeggen dat het gwn zeer schadelijk is en het troep is
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het enige gevoel dat ik heb bij mijn oren is dat ze nat aanvoelen.

Misschien zit er geen lucht dan in je buis van eustachius (dat heb je met gapen ook).
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals al is gezegd: Volgens mij hoge bloeddruk.

Mijn vader (die een hele hoge bloeddruk had) zei altijd dat hij het wist wanneer het weer te hoog was omdat hij dan het bloed in z'n oren hoorde/voelde kloppen in liggende houding.

Die headrush heb ik ook weleens en dat gevoel in m'n oren ook. Meestal rond het einde als je weet dat je aan je tax zit.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
alcoholist zei:
ik heb een keer voor de grap wat speed op een karbonade gelegt, de volgende dag zat er een gat in.. bedoel er mee te zeggen dat het gwn zeer schadelijk is en het troep is
Klik om te vergroten...

Speed is niet corrosief, dus volgens mij zat er iets anders bij je speed waardoor
het een gat brande.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
psych-out zei:
alcoholist zei:
ik heb een keer voor de grap wat speed op een karbonade gelegt, de volgende dag zat er een gat in.. bedoel er mee te zeggen dat het gwn zeer schadelijk is en het troep is
Klik om te vergroten...

Speed is niet corrosief, dus volgens mij zat er iets anders bij je speed waardoor
het een gat brande.
Klik om te vergroten...

ow ,dat zal dan wel
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Edoch, als je voor de grap coke op die karbonade zou leggen zou er wel een gat in zitten. :beer:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
herkenbaar is gewoon je hoge bloeddruk of een lage of juist allebij
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Edoch, als je voor de grap coke op die karbonade zou leggen zou er wel een gat in zitten. :beer:
Klik om te vergroten...
serieus?? ik had wel iets gehoort over dat je het niet in papier moet doen ofzo
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
serieus?? ik had wel iets gehoort over dat je het niet in papier moet doen ofzo
Klik om te vergroten...

beste is natuurlijk in een sealtje want als je het in papier doet komt er na een
tijdje ook wat van die papiervezels los en bij je snelle terecht.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
alcoholist zei:
W.F.L. zei:
Edoch, als je voor de grap coke op die karbonade zou leggen zou er wel een gat in zitten. :beer:
Klik om te vergroten...
serieus?? ik had wel iets gehoort over dat je het niet in papier moet doen ofzo
Klik om te vergroten...

Ja, coke is corrosief.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
psych-out zei:
serieus?? ik had wel iets gehoort over dat je het niet in papier moet doen ofzo
Klik om te vergroten...

beste is natuurlijk in een sealtje want als je het in papier doet komt er na een
tijdje ook wat van die papiervezels los en bij je snelle terecht.
Klik om te vergroten...

okeoke,ja ik heb niet altijd een sealtje,als ik coke haal, dan haal ik meestal gelijk voor 200euro waar ik een paar maanden mee doe,en dat krijg ik als blok in een boterhammen zakje,en dan haal ik daar gwn 2 halfjes vannaf elk weekend,en dat dot ik in een zelf gemaakt sealtje van papier:P maar dat gaat meestal die zelfde avond nog op hoor.ik weet niet na hoelang er vezels bij komen?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Pff, dat zal wel allemaal meevallen. Ik gebruik ook altijd papier, dat vind ik makkelijker dan ponypacks. Natte speed doe ik zelfs liever in een papieren sealtje omdat de nattigheid dan in het papier trekt. Voor die paar papiervezels (geen inkt, papier is al gebleekt) maak ik mij er niet druk om, papier is niet echt giftiger dan de troep die erin zit.
x
x_anouck_xLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja ik had t zelfde als jou, en t geluid DAT ik hoorde klonk als donald duck agtig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."