Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbommetje

bommetje

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
vul een capsule met hoeveel jij wilt ik doe altij 3kwart vol.
r
remcotje1919Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik al een lange periode speed.
nu wil ik graag weten hoe ik nou precies bommetjes maak.

Hoeveelheden etc.

Dit is af en toe handig op plaatsen waar het lastig is om te snuifen.
ik weet dat het effect van een bommetje minder is maar het is te doen geloof ik.

hoop dat iemand er een goede how to. van heeft.
Groetjes :grin:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Komop zeg, je kan toch wel zelf bedenken hoe je een bommetje maakt? Pak een vloeitje, gooi je speed erin, rol het op, en slik het in!

Verder kan ik je zeggen dat 100mg wel volstaat maar dat hangt natuurlijk allemaal af van de kwaliteit van je speed, ik zou het dubbele pakken dat je snuift.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
100 mg idd is een goeie. Koop wat capsules bij de smartshop of bij internet en gaan met die bana... bom
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#5
is je maag daar niet beetje fucked up van?...je spaart je neus en mond enzo...maar is het geen aanval op je maag?
grtz
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
is snuiven dan geen aanslag op je neus? :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
coudi zei:
is je maag daar niet beetje fucked up van?...je spaart je neus en mond enzo...maar is het geen aanval op je maag?
grtz
Klik om te vergroten...

Tuurlijk is het ook een aanval op je maag. Als je goeie bommetjes hebt zegt men dat het beter is om een bom te laten vallen ipv op te snuiven.
Zelf heb ik een sterke maag, maar ben een keer wel heel goed ziek geweest van een bommetje pep. Wellicht het vloeitje niet goed dicht gedaan. Tegenwoordig doe ik vrijwel nooit meer pep, maar dan zou ik het toch zeker wel in een plastic capsule doen
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
coudi zei:
Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d
Klik om te vergroten...

Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??... :rolleyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
remcotje1919 zei:
ik weet dat het effect van een bommetje minder is maar het is te doen geloof ik.
Klik om te vergroten...


Daar verschillen de meningen nogal over hier op het forum. Doe maar maar een bommetje...heb ik langer en meer plezier van, en mijn maag kan nogal wat hebben :grin:

Mijn manier; speed drogen (als ie nat is), klein maken, 100-150-200 mg in 1 of 2 capsules, en hop, naar binnen. Vooral op nuchtere maag erg snel en goed effect, als je kwaliteitsspeed hebt.

Hemi
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
hislordship zei:
vul een capsule met hoeveel jij wilt ik doe altij 3kwart vol.
Klik om te vergroten...

Dan moet je wel erg kleine capsules hebben. :rolleyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
hislordship zei:
vul een capsule met hoeveel jij wilt ik doe altij 3kwart vol.
Klik om te vergroten...

Dan moet je wel erg kleine capsules hebben. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat niet :) grote juist
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#13
hislordship zei:
coudi zei:
Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d
Klik om te vergroten...

Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

joa tuurlijk wat is daar fout mee?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hislordship zei:
Immo zei:
hislordship zei:
vul een capsule met hoeveel jij wilt ik doe altij 3kwart vol.
Klik om te vergroten...

Dan moet je wel erg kleine capsules hebben. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat niet :) grote juist
Klik om te vergroten...

Dan zal je speed wel onzuiver zijn. :grin: Driekwart capsule van een grote capsule is 400/500 mg ofzo?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
coudi zei:
hislordship zei:
coudi zei:
Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d
Klik om te vergroten...

Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

joa tuurlijk wat is daar fout mee?
Klik om te vergroten...

Sorry hoor, maar ik vind een brandende neus niet echt plézant.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan zal je speed wel onzuiver zijn. :grin: Driekwart capsule van een grote capsule is 400/500 mg ofzo?[/quote]

nope het is de beste speed in regio rotterdam op het moment kan gewoon veel hebben hehe. :stoned:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??... :rolleyes:[/quote]

joa tuurlijk wat is daar fout mee?[/quote]

niks mis mee, maar kan het me niet voorstellen.
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb dat altijd hoor...mss ligt het hier aan het spul in belgië?...Het is ook nie echt branden dat het doet , het meer zo van hmm nice :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
hislordship zei:
Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja.
hislordship zei:
nope het is de beste speed in regio rotterdam op het moment kan gewoon veel hebben hehe. :stoned:
Klik om te vergroten...
HAHA.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
hislordship zei:
Dan zal je speed wel onzuiver zijn. :grin: Driekwart capsule van een grote capsule is 400/500 mg ofzo?
Klik om te vergroten...

nope het is de beste speed in regio rotterdam op het moment kan gewoon veel hebben hehe. :stoned:[/quote]

Ik vraag me toch af hoeveel mg je in een capsule doet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."