#1
vul een capsule met hoeveel jij wilt ik doe altij 3kwart vol.

coudi zei:is je maag daar niet beetje fucked up van?...je spaart je neus en mond enzo...maar is het geen aanval op je maag?
grtz
coudi zei:Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d

remcotje1919 zei:ik weet dat het effect van een bommetje minder is maar het is te doen geloof ik.
hislordship zei:vul een capsule met hoeveel jij wilt ik doe altij 3kwart vol.

Immo zei:hislordship zei:vul een capsule met hoeveel jij wilt ik doe altij 3kwart vol.
Dan moet je wel erg kleine capsules hebben.![]()
hislordship zei:coudi zei:Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d
Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??...![]()
hislordship zei:Immo zei:hislordship zei:vul een capsule met hoeveel jij wilt ik doe altij 3kwart vol.
Dan moet je wel erg kleine capsules hebben.![]()
dat nietgrote juist
coudi zei:hislordship zei:coudi zei:Okay , ga het ook eens proberen...maar snuiven geeft je zo kk zalug gevoel in je neus , dus ik denk dat men voorkeur daar bij zal blijven:d
Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??...![]()
joa tuurlijk wat is daar fout mee?

[/quote]Ja.hislordship zei:Zalig??? het brand en dat vind jij zalig??...![]()
HAHA.hislordship zei:nope het is de beste speed in regio rotterdam op het moment kan gewoon veel hebben hehe.![]()
hislordship zei:Dan zal je speed wel onzuiver zijn.Driekwart capsule van een grote capsule is 400/500 mg ofzo?
[/quote]"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."