Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTintelingen?

Tintelingen?

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik een avondje heb liggen doorsnuiven heb ik op het einde een rare tinteling in mn hoofd, eerst aan de rechter hersenhelft en soms daarna ook aan de linker kant. Het is niet echt erg, maar ik wil gewoon weten wat het is. Weet iemand da mss?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dat heel veel als ik speed gebruik. Na een dag op speed krijg ik overal zalige tintelingen. Vooral in m'n handen en m'n hoofd. Ik hou ervan. :)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ken het wel maar waar het door komt weet ik niet

ik verklaarde het in me pep tijd altyd
dat zijn de pepcellen die te hard feeste en zo tege het dak van je hersenpan springe en dat voel je dan tintele:tongueout:

zulle we het daar maar op houden dan?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb dat ook vaak, maar dan gewoon alleen mijn achterhoofd in zijn geheel tintelend als of tja.. het slaap bij een spier weetje wel :P zo'n soort gevoel. ik vind het wel aangenaam eigenlijk :P
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ook welles gehad dus is vast normaaal :wink:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het ook wel eens gehad maar dan vooral tijdens het gebruik en niet aan het eind pas. Vind het ook wel aangenaam het kietelt een beejte :sunglasses:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog never voorgehad int vervolg er eens 3 gram mss doorhalen:wink: lol
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#8
needlefreak zei:
Ik heb dat heel veel als ik speed gebruik. Na een dag op speed krijg ik overal zalige tintelingen. Vooral in m'n handen en m'n hoofd. Ik hou ervan. :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Ik ook :hearteyes:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Dat is het leuke aan speed vind ik die tintelingen :).
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad ja. Daar doe je 't eigenlijk voor.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt mij door de hoge zuurstofconcentratie. Speed maakt dat je lichaam veel meer zuurstof opneemt, wat logisch is omdat het een pepmiddel is.
P
ProfetioLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een oud topic, maar goed.
Voor zover ik dacht:

Bij gebruik van meerdere drug, waaronder speed, wordt een verhoogde release van het stofje serotonine in de hersenen gemeten.
Serotonine is het stofje dat je gevoel van geluk reguleert.
Bij hogere dosis wordt ineens een enorme hoeveelheid serotonine aangemaakt, dit tintelt in je achterhoofd.

Het verklaart ook waarom na vooral XTC velen een periode(tje) van depressie ervaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."