Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsknijp neiging

knijp neiging

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
darkcore89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
weer zo'n dom iets van mij
altijd als ik pep heb gehad heb ik altijd knijp neiging dat wil zeggen dat ik altijd dwangmatig pukkels ga uitknijpen (naja die zie ik dan als ik para ben) maar dan ben ik wel een dag bezig met pukkels uitknijpen of meeeters. dus gevolg kop kapot!! stom he
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Geen pep nemen.
2. Afleiding zoeken, neem een stresbal in je handen of een ander speeltje.
3. Gewoon niet doen.
G
GastBizarreLid
01-01-2024, 00:00
#3
darkcore89 zei:
weer zo'n dom iets van mij
altijd als ik pep heb gehad heb ik altijd knijp neiging dat wil zeggen dat ik altijd dwangmatig pukkels ga uitknijpen (naja die zie ik dan als ik para ben) maar dan ben ik wel een dag bezig met pukkels uitknijpen of meeeters. dus gevolg kop kapot!! stom he
Klik om te vergroten...

Ik had vroeger ook dat probleem, eens je bent begonnen ben je uureen bezig met alles kapot te krabbe wat er te krabbe valt ook al is er helemaal niks! :mrgreen: Echt te vervelend als je nog onder de mensen moet komen:grin:

Maar je kan het echt wel stoppen door ipv te pitsen of te krabben op je gezicht moet je gwn zachtjes wrijven met je vingers en blijf dit doen want door dat geknijp en gepits wordt het erger en erger..

En zeg het ook tegen de mensen die bij je zijn als je pep gebruikt om er op te letten dat ze je elke keer er terug op wijzen om af dat gezicht te blijven! :tearsofjoy: Ik weet dat het verleidelijk is om toch eventjes die vieze puiste uit te nijpen maar als je er vanaf wilt, volg deze tips en Je gaat merken dat het echt helpt na een tijd!Bij mij althans toch :wink:

Grtz & Succes! :sunglasses:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die puistjes heb je dan ook alleen met crap Speed , ik heb daar al wat van gehad , maar gelukkig ben ik van die echte afval Speed tot nu toe nog bespaard gebleven , Speed is nou misschien wel niet echt het gezondste wat er is (puur chemische stuff) maar maak het dan toch niet helemaal een afval spul....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb maar een keer wat gehad met mijn huid toen ik (dex)amfetamine nam (35% caffeine-vrij) maar toen was ik ook al 3 of 4 dagen speed aan het nemen, soort van uitslag op mijn gezicht ofzo. Het was in elk geval niet echt boeiend of veel en na een nacht slapen was het ook weer weg.

Dit is trouwens wel erg neurotisch gedrag, misschien moet je eens wat minder gaan nemen? Of een tijd stoppen, want hoe meer je dit doet, hoe moeilijker het zal zijn om te stoppen, wordt zowiezo al een tic.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb als ik aan de pep zit een onweerstaanbare neiging om in welgevormde vrouwelijke bilpartijen te knijpen.
wat zeg ik.....
daar heb ik altijd last van ook zonder pep dus.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
ga ns naar de schoonheidsspecialist,

gewoon bezig zijn met andere dingen ben je het zo vergeten denk ik
d
darkcore89Lid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
ga ns naar de schoonheidsspecialist,

gewoon bezig zijn met andere dingen ben je het zo vergeten denk ik
Klik om te vergroten...


jaja en dat lukt mij ook echt net als ik para ben dan moet ik wel nuchter wezen dan kan ik het wel doen ja. net zoals laatst had ik met mijn vriend peppie genomen naja uitwerking savonds de knijp aanval dan vind ik het zo heeerlijk dat ik even knijp dan ben ik dan rustig en dat moet dan even. mijn vriend gaat alvast naar boven om te gaan slapen en ik blijf even doorknijpen. komt mijn schoonmoeder er aan en blijft naar mij staan te kijken . als eerste schiet je 2 meter de lucht in van schrik. maar dat is zo afschuwelijk en de hooop dat ze weer weggaat pfff
para zijn word je gewoon gestuurd
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uhm...damn ouwe, hoe krijg je het voor elkaar. Zorg gewoon dat je er de volgende keer op tijd bij stilstaat dat je gewoon van je gezicht af moet blijven, en ga iets anders doen ter afleiding ofzo. Niet gezond dit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."