Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik was klaar met mijn leven en zin had in verandering hoe dan ook dus ik deed het ik vernam eigelijk niks het stomste wat ik ooit gedaan heb was voor me zelf een beetje ophalen, had ik dat maar nooit gedaan! dat was het begin, het begin van een hel die ghb verslaving heet. ik was geweldig wat een ondekking!~toen stond ik geen seconde stil bij waar ik mee begonnen was,ik voelde me super! voor ik het wist gebruikte ik non stop nachten achter elkaar soms een dopje per 2 uur~! slapen deed ik niet en zowel dan werd ik altijd na 3 uur wakker soms helemaal zweetend moest ik weeer een dop nemen anders kon ik niet slapen de maanden vlogen voorbij ik dacht echt dat ik gelukkiger was want ik had ook nieuwe anti depresiva toen had ik niet dpoor dat het die maanden zo goed ging omdat ik altijd nonstop leip was van de ghb eigelijk geen seconde nuchter. maar dat merkte ik pas toen het op was.. dat was vreselijk ik heb me nog nooit zo kut gevoelt en de afkickverschijnselen.. dit had ik nog nooit gehad ik heb jaren speed gebruikt elke dag blow ik was verslaafd aan de ritalin en heb ook wel een coke en xtc gehad maar dit.. dit was anders.. nooit had ik zulke afkickverwchijnselen lipe te trillen voelde me ongelofelijk klote zwete de hele dag en had verschrikkelijke h artkloppingen. en het ergste ik kon die 3 dagen dat ik niks had niet slapen! vreselijk ik vlugte altijd weg in slapen ook nooit problemem mee gehad integendeel o o o en ik voelde me zo rot en dan kon ik niet wegvluchten in me slaap hoe ik het ook probeerde het lukte niet pas als ik ghb nam kon ik weer slapen maar die had ik toen niet ik was ook bang doodsbang dat me hart er mee opzou houden hij ging zo tekeer en mijn ademhaling stopte ook geregeld ik was zo bang dat ik een hartstilstand krijg want ik las ook overal dat je nooooit in een keer moet stoppen met ghb maar ik had geen keus godverdomme wat heb ik die rommel enorm onderschat ik ik wist het nota bene ik had zovaak mensen daar kapot aan zien gaan .. Dit is nog maaar een klein stukje van mijn verhaal maar had geen zin meer."
"dit ben ik niet trouwens mijn vriendin wou haar verhaal kwijt via mijn profiel"
"weer zo'n dom iets van mij altijd als ik pep heb gehad heb ik altijd knijp neiging dat wil zeggen dat ik altijd dwangmatig pukkels ga uitknijpen (naja die zie ik dan als ik para ben) maar dan ben ik wel een dag bezig met pukkels uitknijpen of meeeters. dus gevolg kop kapot!! stom he"
"heej ik snap je eigelijk best goed. jou vriend heeft zeker zoiets van : van het weekend moet je genieten : maar heeft jou vriend zeg maar dat hij doordeweeks ook ff wat neemt voordat hij bijvoorbeeld iets moet doen? ik heb dat namelijk ongeveer presies hetzelfde als jou. maar als bijvoorbeeld mijn vriend van het weekend wil genieten door wat peppie te nemen kan ik soms de verleiding niet weerstaan want ik wil natuurlijk ook wel plezierige weekend hebben. maja dan vraag ik mij af wat is nou verslaving??"
"knolselderij zei: ga ns naar de schoonheidsspecialist, gewoon bezig zijn met andere dingen ben je het zo vergeten denk ik Klik om te vergroten... jaja en dat lukt mij ook echt net als ik para ben dan moet ik wel nuchter wezen dan kan ik het wel doen ja. net zoals laatst had ik met mijn vriend peppie genomen naja uitwerking savonds de knijp aanval dan vind ik het zo heeerlijk dat ik even knijp dan ben ik dan rustig en dat moet dan even. mijn vriend gaat alvast naar boven om te gaan slapen en ik blijf even doorknijpen. komt mijn schoonmoeder er aan en blijft naar mij staan te kijken . als eerste schiet je 2 meter de lucht in van schrik. maar dat is zo afschuwelijk en de hooop dat ze weer weggaat pfff para zijn word je gewoon gestuurd"
"hebben jullie dat ook als de speed is uitgewerkt of als het nog steeds werkt dat je echt zo angstig en paniekerig bent en dat alles niks aan is wat je ook doet als het is uit gewerkt"
"heej nee ik wou gewoon weten of er jullie of anderen het ook hebben want niemand die ik ken die gebruikt heeft dat als die nuchter word van de pep is die gewoon weer normaal maar gelukkig ben ik niet de enigste"
"ik gebruik meestal een volle coladop na ongeveer paar uur is het uitgewerkt en dan neem ik nieuwe. maar ik doe het alleen als ik alleen ben thuis ofzo dat is best wel link of niet??"
"bedankt maar hoeveel kan een lichaam eigelijk per keer verdragen hoeveel ml per uur ongeveer. ik heb gehoord dat het licht aan je gewicht nou ik weeg zeg maar 65 kilo ?"
"naja je hoeft het niet voor mij uit te rekenen ofzo maar hoe kan ik zoiets uitrekenen?"