Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFUCK LAME KANKER

FUCK LAME KANKER

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Junk Deluxe zei:
Beanhead zei:
Nou eh ik was dus rustig men koffie aan het drinken vanmorgen.

En toen morste ik
en nu is men speed helemaal doorweekt door koffie.

Valt 't nog te redden? :(
Klik om te vergroten...
Hoe the fuck mors je koffie over je speed man :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Zo moeilijk lijkt me dat toch niet.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt je speed onder je liggen

& JE MORST :openmouth: :openmouth:

holy shit!

:tearsofjoy:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou eh ik was dus rustig men koffie aan het drinken vanmorgen.

En toen morste ik
en nu is men speed helemaal doorweekt door koffie.

Valt 't nog te redden? :(
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn speed was net ook doorweekt en nu goed snuifbaar, dus wie weet. Misschien bestaan wonderen toch wel nog steeds. Het is altijd te proberen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, via aars of keel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cultuurbarbaar!
Er hoort geen cafeïne in pep :openmouth:

Dat wordt :
Deranged zei:
via aars of keel.
Klik om te vergroten...



Beanhead zei:
Deranged zei:
Ja, via aars of keel.
Klik om te vergroten...

Buuhhhh die handel kan dus niet meer gesnoven worden?
Klik om te vergroten...

Dat zal wel een lekker prutje worden als het droogt. :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Ja, via aars of keel.
Klik om te vergroten...

Buuhhhh die handel kan dus niet meer gesnoven worden?

Te flauw... Klere ochtend koffie
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bleh voor het snuiven doe ik 't net.

Denk dat ik het dan maar wegkieper ook... Man man dit is echt te flauw voor woorden...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
:( Ubersadface
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
barbaaaar!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
En toch vind ik dit verhaal op een of andere manier meer ruiken naar iets als bullpoep dan vers gevallen koffie in de ochtend.

Al ruik ik zelf eigenlijk sowieso niet veel meer dan napalm, en dat is mijn speed, die ruikt zo.

En als ik ergens wel van hou dan is het wel van mezelf die de agressief chemische walm opsnuift van amfetamine in de ochtend. Er gaat gewoon niets boven speed die echt ruikt als agressief bijtende chemische troep.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
En toch vind ik dit verhaal op een of andere manier meer ruiken naar iets als bullpoep dan vers gevallen koffie in de ochtend.

Al ruik ik zelf eigenlijk sowieso niet veel meer dan napalm, en dat is mijn speed, die ruikt zo.

En als ik ergens wel van hou dan is het wel van mezelf die de agressief chemische walm opsnuift van amfetamine in de ochtend. Er gaat gewoon niets boven speed die echt ruikt als agressief bijtende chemische troep.
Klik om te vergroten...

Ja tuurlijk want ik zou zeker en vast zo gejaagd reageren. Je hebt waanbeelden, entertainend :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou eerder juist voor je hopen dat dit bullshit is en je niet daadwerkelijk koffie over je speed hebt gegooid, want dat klinkt mij nogal mongolide in de oren.

En wat het ook allemaal moge zijn wat ik heb of zelfs aan zou lijden, ik heb in ieder geval genoeg. En als je wat van mij moet hebben ben ook jij welkom want ik help mijn medemens altijd graag aan harde drugs die illegaal zijn en amfetamine heten.

En zoals ik vorige keer ook al zei: als je wat moet hebben gewoon een van de mods contacteren, betaling in natura of op de pof doen ze vast ook wel als je het lief vraagt.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beanhead zei:
Bleh voor het snuiven doe ik 't net.

Denk dat ik het dan maar wegkieper ook... Man man dit is echt te flauw voor woorden...
Klik om te vergroten...

Tekenen dat je ff moet minderen he van bovenaf.
Wat scheelt jou het haal je toch wat nieuwe ?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Had je eindelijk goede speed en zit er toch nog caffeine in, doe je goed. :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Carlitos zei:
Beanhead zei:
Bleh voor het snuiven doe ik 't net.

Denk dat ik het dan maar wegkieper ook... Man man dit is echt te flauw voor woorden...
Klik om te vergroten...

Tekenen dat je ff moet minderen he van bovenaf.
Wat scheelt jou het haal je toch wat nieuwe ?
Klik om te vergroten...

Het feit dat ik zo overdreven reageerde is omdat ik gewoon die pep eens heb getest (heb echt niet veel gedaan hoor, geloof me maar) & dat ik die daarna gewoon liet liggen voor zaterdag.

Ik ga normaal gezien zaterdag helemaal naar een free party (ver, ver verwijdert van me) & wat een te gekke line up, nu al een jaartje tekno aan het luisteren en nog steeds niet gaan feesten dus ik wil er zoiezo bij zijn. Een lift heb ik al gratis kunnen regelen (vriendelijke mensen zijn de wereld nog niet uit) het duurt van zaterdag tot zondag tot maandag? En het enigste dat ik bij heb is een extra setje kleren, twee flessen water en misschien nog proteine shakes/voorgesmeerde boterhammetjes.

Ik had vrij weinig zin om wiet, sigaretten, alcohol of maakt niet uit mee te nemen naar daar dus ik heb met men laatste geld pep gekocht... Die ik overigens nu in een koffie heb gegooid. Dusja het is daarom dat ik zo reageerde, is gewoon niet prettig dat je dat al gepland had om te gebruiken zaterdag...

Want ja niet dat drugs nodig zijn voor een feest maar ik had het gewoon al gepland en planning dat in duigen valt is nooit geen pretje...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
En ja inderdaad petrovic :tearsofjoy: maar ach ik stop wel een tijdje tot aan de speedmeet. En daarna liefst tot de zomervakantie.

Raar ik ben dan zo'n "hippie" en toch, pep is men favoriet, numero uno geworden.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aha dat verklaart meer he dat verhaal.
Ik dacht wat is dit voor puber wat met een op ze kop gezetten spaarpot ´fuck lame kk´ komt best wel noob over op mij voor wat pep zoals ik melde.
Maar het is dus de frustratie voor dat feestje dat is wel ff anders als me eerste gedachte.

Succes met je no#1 drug en zorg gewoon voor een balletje op voorraad net als mij,tenzij je in de wieg bent gelegd met weinig zelfdiscipline dan moet je wel ff oppassen en je hebt de pep net leren kennen begrijp ik dus dan word je inderdaad wat enthousiast voor dit goedje.

Goed over tot de orde van de dag : Verse koffie (zonder pep,die al gebombt)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon bommen, 't heeft nog steeds evenveel effect.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."