#1
kun je "allergisch" reageren aan speed net als aan xtc ? heb het nog niet geprobeerd maar wil weten wat ik mss kan verwachten ![:tongueout:]()
Hahaha. Dat heb ik dus. Niet leuk. :Pknolselderij zei:het kan wel zo zijn dat je overgevoelig bent voor amfetamientjes en dan kan je al helemaal niet meer slapen
Hier zo ditto.sjelepopi zei:Oh, ja normaal telde ik altijd 8 uur. Maarja de laatste tijd gaat die vlieger helaas niet meer op. Volgens mij is de speed hier qua kwaliteit verbeterd haha.
Gemini zei:Je bent sowieso nergens allergisch aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."