Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar drukkend gevoel in hoofd

Raar drukkend gevoel in hoofd

35 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leven jullie verder zo ongezond dan? Ik heb dit nog nooit gehad.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Leven jullie verder zo ongezond dan? Ik heb dit nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Wij bedoelen onder invloed van speed
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Winehouse zei:
Exceptional Insight zei:
Leven jullie verder zo ongezond dan? Ik heb dit nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Wij bedoelen onder invloed van speed
Klik om te vergroten...
Wij ook.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
Exceptional Insight zei:
Leven jullie verder zo ongezond dan? Ik heb dit nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Wij bedoelen onder invloed van speed
Klik om te vergroten...
Wij ook.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat ik sarcasme of ironie rook
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
Ik dacht dat ik sarcasme of ironie rook
Klik om te vergroten...
Het kwam in ieder geval niet van mij.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Winehouse zei:
Van hoofdpijn (onder invloed van speed) heb ik ook weleens last,
Dat kloppende gevoel is vervelend, net alsof je je hartslag in je hoofd voelt bonken.
Rustig zitten en water drinken helpt bij mij goed, eventueel wat paracetamol
Klik om te vergroten...

Dat is toch iets anders dan de week erna nog hoofdpijn hebben, toch?

IMHO is het niet goed, ik wil je niet bang maken, maar ik doe het toch... Ik zou beginnen met stoppen met drugs. Ten tweede moet je de dokter vragen om een onderzoek in het ziekenhuis.

Succes!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Winehouse zei:
Exceptional Insight zei:
Leven jullie verder zo ongezond dan? Ik heb dit nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...
Wij bedoelen onder invloed van speed
Klik om te vergroten...
Wij ook.
Klik om te vergroten...

hihi!
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tripper zei:
IMHO is het niet goed, ik wil je niet bang maken, maar ik doe het toch... Ik zou beginnen met stoppen met drugs. Ten tweede moet je de dokter vragen om een onderzoek in het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

Tot die conclusie was ik zelf helaas ook al gekomen.

Ik heb even wat meer research gedaan. Zou het ook kunnen zijn dat de spiertjes in mijn hoofd zich teveel hebben aangespannen en dus nu druk uitoefenen. En die spiertjes als het ware spieruitoefenen?
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alles kan......maar lijkt me toch echt beter om ermee naar een arts te gaan. Snap dat het lullig is om daar even te zeggen"goh dok, pijn aan mijn hoofd van de speed". Maar deze klachten kunnen misschien erger zijn dan we denken. Je weet het nooit. Die huisartsen hebben echt wel meer meegemaakt dan iemand die eens wat snuift. Ok, je moet wel tegen het geweldige advies kunnen dat het toch echt beter is geen drugs te gebruiken :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Leven jullie verder zo ongezond dan? Ik heb dit nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...

+1
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha ik leef zeker gezond. Sport veel, eet goed/gezond/gevarieerd. En doe eens in de maand speed. Een keer in de week of 2 weken wiet. Eens in de 6 weken wat xtc. En tussen door eens in de 2/3 maanden ofzo 2-cb of 2-ci. En elk weekend alcohol tijdens het stappen.

In mijn ogen leef ik niet echt ongezond.(?)
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#12
sjelepopi zei:
Tripper zei:
IMHO is het niet goed, ik wil je niet bang maken, maar ik doe het toch... Ik zou beginnen met stoppen met drugs. Ten tweede moet je de dokter vragen om een onderzoek in het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

Tot die conclusie was ik zelf helaas ook al gekomen.

Ik heb even wat meer research gedaan. Zou het ook kunnen zijn dat de spiertjes in mijn hoofd zich teveel hebben aangespannen en dus nu druk uitoefenen. En die spiertjes als het ware spieruitoefenen?
Klik om te vergroten...

Dat kan, heb ik ook wel eens last van.
Het kan ook dat je voorhoofdholte verstopt zit ( van het snuiven) en je een lekkere voorhoofdholte-ontsteking hebt. Krijg je ook hoofdpijn van.

Het kan ook dat je je doordat je je zorgen maakt denkt dat je het nog voelt, maar dat het meer iets van angst is. Maar dat is just ' my two cents' Ik ben geen dokter en het hoort niet, dus als ik jou was zou ik ff naar de dokter gaan.

Beeeb
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zojuist langs de dokter geweest. En hij heeft alles gechecked en er was niets aan de hand. Als er iets van een bloeding zou zijn geweest in men kop dan zou ik wel iets gemerkt moeten hebben.

Wat hij zei dat de oorzaak zou kunnen zijn is spierpijn. Dat er spanning op men schedel staat.
Nu kwam ik zelf zojuist na wat zoeken uit op het volgende.

Spanningshoofdpijn wordt veroorzaakt door spierspanningen in de hals, de schouders en het hoofd. De hoofdpijn is vaak het gevolg van spanningen, bijvoorbeeld thuis, op school of op het werk. Het kan ook komen door een verkeerde houding of te weinig wisselen van houding door slecht slapen, moeheid of ergens tegen opzien. Soms is er echter geen duidelijke reden aan te wijzen.

Bijna iedereen heeft wel eens spanningshoofdpijn. Spanningshoofdpijn kan soms een paar dagen aanhouden, maar het komt zelden voor dat iemand iedere dag last heeft van spanningshoofdpijn.
Klik om te vergroten...

Nu ik terug denk heb ik wel gigantische spierpijn in men schouders gehad na In Qontrol. Misschien dat de speed ook spierpijn in de spieren in men schedel.

Ik denk ook zoals Beeeb hierboven aangeeft, misschien dat ik me weer te druk maak en daardoor ook stress uitoefen.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#14
blij dat ik dit lees ik d8 dat ik de enigste was die hier last van had.
heb de laatste tijd ook last van een vervelend drukkend gevoel in mijn hoofd.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe lang heb jij er al last van als ik vragen mag?
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#16
vanaf het moment dat dat mes in mijn hoofd zit ongeveer.

maar zal ook even serieus antwoorden.
Heb zelf tijdens mijn vroegere speed gebruik hier nooit last van gehad maar weet wel dat er anderen waren welke er wel over klaagden.
hoe serieus dit is kan ik niet over oordelen.
en of er een verband is tussen gebruik of niet kan ik ook niet.
het zou natuurlijk kunnen zijn dat door een verhoogde bloedruk ( je versnelde hardslag) bepaalde aders in je hoofd onder druk komen te staan en daardoor die klachten veroorzaken.
maar dit is puur gissen dus.
het verstandigste is gewoon contacnt opnemen met je huisarts en doorgeven wat voor klachten je hebt en wat je hebt gebruikt.
zou me niet te druk maken over het vermelden van je gebruik. dat maakt je arts echt niet uit.
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#17
die arts is ook van lotje get. toevallig dat die zgn spanningshoofdpijn dan gekomen is een paar uur na je gebruik en enkele dagen aanhoud
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#18
dendaz zei:
die arts is ook van lotje get. toevallig dat die zgn spanningshoofdpijn dan gekomen is een paar uur na je gebruik en enkele dagen aanhoud
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Ga je discussie voeren met iemand die 10 jaar gestudeerd heeft? Denk dat een arts echt wel weet wat ie zegt, ok hij zal zeker weleens fout zitten. Maar lijkt me niet dat er veel artsen op dit forum zitten, dus de kans dat je slimmer en meer opgeleid als die arts bent lijkt me klein :wave:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien was je wel uitgedroogd.
Van uitdroging krijg je ook enorme koppijn.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het kan ook door een verhoogde bloeddruk komen. Dit is voor een keertje niet zo erg, maar als je er vaker last van krijgt, is het toch raadzaam om wat rustiger aan te gaan doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."