Bij mij werkte deze combi altijd extra fucked up.
Fluffy zei:Ja goed idee alles door elkaar nemen speed coke drank wiet waarom niet meteen wat LSD paddo's en valium erbij vooral doen als je levensmoe bent.
trouwens de enigste die iets zinnigs zeiden hier waren 2 keer eerder ariekanarie / Bolea en nu dus Fluffy hier boven , die gaan hopelijk wel bitijds nog het licht zien , hoop ik echt zo ,,Oom Klaas zei:Fluffy zei:Ja goed idee alles door elkaar nemen speed coke drank wiet waarom niet meteen wat LSD paddo's en valium erbij vooral doen als je levensmoe bent.
We hebben weer een moraalridder die onze tere kinderzieltjes wilt redden,
RED ONS!!!

raging_bull zei:das te merken ja, laatste dosis 12 uur geleden gehad meer liggen zweten in bed dan een oog gesloten.. had dikke hartkloppingen dacht ff da de kans er in zat da ik t niet zou overleven deze zaterdag..
mijn pupillen zijn weer een uurtje normaal, die waren echt huge.
Dure zooi en je hebt er maar weinig plezier mee. Geef mij maar gewoon een beetje goede pep en ik ben helemaal in mijn nopjes daarmee voor de rest v/h weekend!
Immo zei:Deze combo is best zonde van je geld, omdat je door de speed het effect van coke niet helemaal tot zijn recht komt. En dat wil je niet neem ik aan met dat dure spul. Als je het na elkaar gaat nemen zou ik eerst met de coke beginnen en de speed gaan nemen wanneer de coke is uitgewerkt.
W.F.L. zei:Immo zei:Deze combo is best zonde van je geld, omdat je door de speed het effect van coke niet helemaal tot zijn recht komt. En dat wil je niet neem ik aan met dat dure spul. Als je het na elkaar gaat nemen zou ik eerst met de coke beginnen en de speed gaan nemen wanneer de coke is uitgewerkt.
Dit dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."