Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en Asperger

Speed en Asperger

41 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik scoorde 11 punten, dan ben ik normaal? :confused:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
16 terweil ik toch wel moeite heb om een tegen een een gesprek lang vol te houden met een persoon die ik niet zo goed ken... =/
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
8 punten..

:grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
18 punten! Wat heb ik gewonnen?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
11 Punten! :sunglasses:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
7.. Hoezo sociaal :mrgreen:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook asperger, en I LOVE SPEED :hearteyes: !!!!!! ik ken nog een paar mensen met asperger en die zijn er ook helemaal weg van! Ik kan niet verklaren waarom precies, maar ik en zij vinden het heerlijk spul :grin:.


EDIT: Heb pas een herdiagnose gehad, en blijk ADD te hebben, geen asperger dus :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Deranged zei:
Ik scoorde 11 punten, dan ben ik normaal? :confused:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb asperger, en speed is verre van m'n lievelingsdrug..
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb asperger, speed nog nooit geprobeert, xtc en ritalin evenmin.
Kan er dus niet echt iets over zeggen, dat laat ik aan jullie over :tearsofjoy: xtc wil ik wel een keer proberen, en speed wie weet..
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je zou eerder denken dat MDMA dan de favo zou zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beanhead zei:
Je zou eerder denken dat MDMA dan de favo zou zijn.
Klik om te vergroten...

Dat hoor ik wel vaak, ja.

Zelf vermoed ik wel dat ik Asperger heb, al heb ik nooit een officiële diagnose gekregen.
MDMA heeft voor mij echt een sociale barrière doorbroken en speed, nu mijn favoriet (ja, dat rijmt), heeft mij ontzettend veel inzichten gegeven.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb de diagnose officieel, ik word heel snel enorm neurotisch en geirriteerd van speed, en de insomnia is echt extreem.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Ik heb de diagnose officieel, ik word heel snel enorm neurotisch en geirriteerd van speed, en de insomnia is echt extreem.
Klik om te vergroten...
Maar dan valt misschien ook te wijten aan 1 van je 362190 andere stoornissen. :')
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
speed, nu mijn favoriet (ja, dat rijmt)
Klik om te vergroten...
Dat kon ook niet anders hè.
Chris Pontius zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb de diagnose officieel, ik word heel snel enorm neurotisch en geirriteerd van speed, en de insomnia is echt extreem.
Klik om te vergroten...
Maar dan valt misschien ook te wijten aan 1 van je 362190 andere stoornissen. :')
Klik om te vergroten...
Hij heeft gewoon nog nooit met ons speed gedaan, daarom weet hij niet hoe het moet : D
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb 2 andere stoornissen, schizotypische p. stoornis, en de andere stoornis die ik heb zou me juist meer zin moeten laten hebben in speed. Ik heb een paar leuke ervaringen op speed met m'n ex (die zat er behoorlijk aan), en zo nu en dan haalde ze me over mee te doen.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Re:

Chris Pontius zei:
Deranged zei:
Ik scoorde 11 punten, dan ben ik normaal? :confused:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Goede oude tijd toen Deranged nog smiley's gebruikte. :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik hou ook van speed, maar heb geen asperger... Wat heb ik dan voor iets?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben ook best normaal. Maar ik blijk wel Asperger en speedfan.

En geniaal.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Deranged zei:
Ik scoorde 11 punten, dan ben ik normaal? :confused:
Klik om te vergroten...

Deranged zei:
Ik ben ook best normaal. Maar ik blijk wel Asperger en speedfan.

En geniaal.
Klik om te vergroten...
huh, nu ineens wel ? (asperger dan he, geniaal was je altijd al natuurlijk)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."