#1
Ik scoorde 11 punten, dan ben ik normaal? ![:confused:]()

Beanhead zei:Je zou eerder denken dat MDMA dan de favo zou zijn.
Maar dan valt misschien ook te wijten aan 1 van je 362190 andere stoornissen. :')Angramar Temenos zei:Ik heb de diagnose officieel, ik word heel snel enorm neurotisch en geirriteerd van speed, en de insomnia is echt extreem.
Dat kon ook niet anders hè.Chris Pontius zei:speed, nu mijn favoriet (ja, dat rijmt)
Hij heeft gewoon nog nooit met ons speed gedaan, daarom weet hij niet hoe het moet : DChris Pontius zei:Maar dan valt misschien ook te wijten aan 1 van je 362190 andere stoornissen. :')Angramar Temenos zei:Ik heb de diagnose officieel, ik word heel snel enorm neurotisch en geirriteerd van speed, en de insomnia is echt extreem.
Chris Pontius zei:
Deranged zei:Ik scoorde 11 punten, dan ben ik normaal?![]()
huh, nu ineens wel ? (asperger dan he, geniaal was je altijd al natuurlijk)Deranged zei:Ik ben ook best normaal. Maar ik blijk wel Asperger en speedfan.
En geniaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."