Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en Asperger

Speed en Asperger

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
ikke 14 :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
agperges vallen wel mee,schorseneren daarentegen vind ik lekkerder :stoned: :P :beer:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb eens ergens gelezen dat mensen met het syndroom vanAsperger of autismespectrumstoornissen in het algemeen, door één of andere hersenkronkel meestal speed als favoriete drug hebben. Dit boeit me , want ik heb ook Asperger, en speed is VERUIT mijn favoriete drug. Ik heb bijvoorbeeld heel wat vrienden die speed maar niks vinden. Misschien komt het doordat speed mij wat socialer maakt, maar dat is eigenlijk niet de reden waarom ik het neem.

nu is mijn vraag: Zijn er hier mensen met Asperger, die speed ook VERUIT als favoriete drug hebben?

Als je het niet weet, of nog nooit van gehoord hebt, kan je het hier even testen. Natuurlijk bewijst een hoge score niet dat je Asperger hebt of autistisch bent, dat moet een dokter constateren met verschillende testen, maar een hoge score is toch misschien een teken. Ikzelf had 36.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed is ook mijn favoriete drug, maar mijn score is 22. Iets boven gemiddeld stond er..

Naja, echt Autistisch ben ik denk ik niet :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind speed wel leuk op zijn tijd, maar ik scoor 13 punten. :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik scoor 31. :P Wel leuk die tests <3
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
agperges vallen wel mee,schorseneren daarentegen vind ik lekkerder :stoned: :P :beer:
Klik om te vergroten...

Mmm schorseneren. :hearteyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
Frisko zei:
agperges vallen wel mee,schorseneren daarentegen vind ik lekkerder :stoned: :P :beer:
Klik om te vergroten...

Mmm schorseneren. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
idd,in njammy melksaus...
my kind of girl jwt :smoke: :P :beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Melksaus.. :hearteyes:

Uhuh. :smoke:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
Melksaus.. :hearteyes:

Uhuh. :smoke:
Klik om te vergroten...
daar rol ik ene op :hearteyes: :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
28
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
daniel3927 zei:
ik heb ook asperger en ben het er erg mee eens.
en helaas werkt de link van de test niet bij mij, want ik krijg dat de startpagina van msn te zien.
Klik om te vergroten...

Dit is de test zelf:
http://www.autismresearchcentre.com/docs/tests/AQ.doc

Het blad om na afloop je scoren te bepalen:
http://www.autismresearchcentre.com/docs/tests/AQ_Scoring_Key.doc

Als ik kijk naar mensen met asperger in mijn omgeving die pep wel chill vinden en hun antwoord op de vraag "If I try to imagine something, I find it very easy to create a picture in my mind." dan zie ik daar wel veel meer uitingen van herkenning tussen staan dan bij hen die pep niet chill vinden. Wie weet hebben jullie er iets aan :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Winehouse zei:
Asperger's gaan d'r bij mij wel in hoor, al heb ik speed gebruikt.
Lol

is dit flauw?
Klik om te vergroten...
Het was flauw als je asperges had gezegd. Dit is gewoon smerig.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik scoorde 11 punten, dan ben ik normaal? :confused:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
16 terweil ik toch wel moeite heb om een tegen een een gesprek lang vol te houden met een persoon die ik niet zo goed ken... =/
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
8 punten..

:grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
18 punten! Wat heb ik gewonnen?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
11 Punten! :sunglasses:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
7.. Hoezo sociaal :mrgreen:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb ook asperger, en I LOVE SPEED :hearteyes: !!!!!! ik ken nog een paar mensen met asperger en die zijn er ook helemaal weg van! Ik kan niet verklaren waarom precies, maar ik en zij vinden het heerlijk spul :grin:.


EDIT: Heb pas een herdiagnose gehad, en blijk ADD te hebben, geen asperger dus :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."