#1
ikke 14 ![:grin:]()
:P 
Frisko zei:agperges vallen wel mee,schorseneren daarentegen vind ik lekkerder:P
![]()
idd,in njammy melksaus...Saivy zei:Frisko zei:agperges vallen wel mee,schorseneren daarentegen vind ik lekkerder:P
![]()
Mmm schorseneren.![]()
:P 

daniel3927 zei:ik heb ook asperger en ben het er erg mee eens.
en helaas werkt de link van de test niet bij mij, want ik krijg dat de startpagina van msn te zien.

Het was flauw als je asperges had gezegd. Dit is gewoon smerig.Winehouse zei:Asperger's gaan d'r bij mij wel in hoor, al heb ik speed gebruikt.
Lol
is dit flauw?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."