#1
Ik heb eens ergens gelezen dat mensen met het syndroom vanAsperger of autismespectrumstoornissen in het algemeen, door één of andere hersenkronkel meestal speed als favoriete drug hebben. Dit boeit me , want ik heb ook Asperger, en speed is VERUIT mijn favoriete drug. Ik heb bijvoorbeeld heel wat vrienden die speed maar niks vinden. Misschien komt het doordat speed mij wat socialer maakt, maar dat is eigenlijk niet de reden waarom ik het neem.
nu is mijn vraag: Zijn er hier mensen met Asperger, die speed ook VERUIT als favoriete drug hebben?
Als je het niet weet, of nog nooit van gehoord hebt, kan je het hier even testen. Natuurlijk bewijst een hoge score niet dat je Asperger hebt of autistisch bent, dat moet een dokter constateren met verschillende testen, maar een hoge score is toch misschien een teken. Ikzelf had 36.
nu is mijn vraag: Zijn er hier mensen met Asperger, die speed ook VERUIT als favoriete drug hebben?
Als je het niet weet, of nog nooit van gehoord hebt, kan je het hier even testen. Natuurlijk bewijst een hoge score niet dat je Asperger hebt of autistisch bent, dat moet een dokter constateren met verschillende testen, maar een hoge score is toch misschien een teken. Ikzelf had 36.