#1
Er zijn geen domme vragen. Nou, die zijn er wel maar deze niet
Endorfines veroorzaken een euforisch gevoel dus het kan zijn dat jij het niet voelt door jou aandoening. Heb je dit ook bij mdma(xtc), want die stof werkt op je serotonine. Als je wel euforisch word van de mdma dan lijkt mij de kans groot dat het aan de dysthyme stoornis ligt.
Maar neem mijn woorden niet te serieus, ik ben geen dokter![:)]()
Endorfines veroorzaken een euforisch gevoel dus het kan zijn dat jij het niet voelt door jou aandoening. Heb je dit ook bij mdma(xtc), want die stof werkt op je serotonine. Als je wel euforisch word van de mdma dan lijkt mij de kans groot dat het aan de dysthyme stoornis ligt.
Maar neem mijn woorden niet te serieus, ik ben geen dokter
