#1
Ik heb zelf veel research gedaan naar mensen depressie en hardlopen. Door hardlopen komen er veel endorfines vrij als je het minimaal 30min volhoudt. Als je dit vaak doet "veranderd" je neurotransmitterhuishouding ook. Er is gebleken dat dit in vergelijking met antidepresiva even goed uit de bus komt. Ik lichte gevallen als jij is het zeker aan te raden.
Ik zou je heil niet in speed zoeken maar in hardlopen, het heeft daarnaast ook veel voordelen zoals je wel weet.
Als je geïntereseerd ben kan ik wel een schema voor je samenstellen voor het hardlopen. Ben namelijk Fysiotherapeut in opleiding.
Succes met je situatie!
Ik zou je heil niet in speed zoeken maar in hardlopen, het heeft daarnaast ook veel voordelen zoals je wel weet.
Als je geïntereseerd ben kan ik wel een schema voor je samenstellen voor het hardlopen. Ben namelijk Fysiotherapeut in opleiding.
Succes met je situatie!