Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIedere dag aan de Dextro Amfetamine nu al 2 jaar.

Iedere dag aan de Dextro Amfetamine nu al 2 jaar.

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liesette zei:
S0s_90 zei:
Als ik die 3.6 kilo per jaar wel serieus moet nemen wil ik even kwijt dat je een junk bent en je hele leven aan het verneuken bent! Prettige dag verder :wave:
Klik om te vergroten...

mijn leven is verneukt door onwetendheid van mijn ouders
de weed heeft mij leven draaglijk gemaakt
Klik om te vergroten...

Sorry, je leven verneuk je nog altijd zelf. Ik zeg niet dat je ouders niks fout hebben gedaan, maar de keuzes van gebruik maak jij helemaal zelf meid
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Liesette zei:
ouwe SOS junk
Klik om te vergroten...

haha, zo oud ben ik nog niet... Pas 20 dus nog veel jaartjes te gaan :rock:
niet dat k me aangevallen voelde maar wou het wel ff duidelijk maken.

Maar als jij je leven draagelijk maakt door de hele dag te smoren denk ik dat het tijd is om daar eens mee te stoppen en professionele hulp in te schakelen. Klinkt makkelijk gezegd maar het maakt niet uit wat je nou ook doet het verleden verander je niet meer. Accepteer het dan zoals het gegaan is en deel wat je hiervan geleerd hebt met andere, ben zelf al 2 weken gestopt met jointjes roken en nu vind ik dat ik mezelf de afgelopen 3 jaar echt mishandelt heb.... Vooral sochtends vroeg :tongueout:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Liesette zei:
ouwe SOS junk,

Ik maak zelden grapjes laat staan dat we gaan opscheppen
1 jointje weegt hier op de weegschaal 1.5 inclusief tip en vloei
gemiddelt kieper ik er dus 1,3 gr in uiteraard zonder ranzige tabak.
van deze joints smoor ik er 6-7 weg op een dagje.

gvd als jij mij al niet gelooft dan zal de rechter mij keihard uitlachen

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik geloof je wel, ik heb ooit eens een van die jointjes met je meegerookt, jaartje geleden ofzo.
Dat ik die dag levend thuisgekomen ben mag een klein wonder heten. :mrgreen:

Om je vraag te beantwoorden, als er zulke onderzoeken zouden zijn, die dus ernstige schade aan de hersenen aantonen, denk je dan dat dit middel nog voorgeschreven zou worden door artsen?
Ik denk het eigenlijk niet.
Maar als je denkt dat je geen baat hebt bij de werking zou ik zeker om iets anders vragen als ik jou was.

Wat ik me wel eens afvraag, werkt dex van de dokter nou beter dan dex van de (goeie) dealer?
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik wil je wel is 6 tabletjes van 5 mg laten proberen kun je het verdelen over 1 dag.
het grote verschil zit hem toch in de passie van de producent en het overdoseren op je eigen weegschaal.
als uiteindelijk blijkt dat de methylfenaten de gezondheid meer aantasten dan goed doen dan zal de ritalin snel verboden worden.

Helaas is mijn psychiater ff aan het bevallen en kan ik daarom niet mijn doosje straterra ophalen.

:hearteyes:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij is het lood om oud ijzer met ADHD medicatie, allemaal speed-achtige stofjes. Ik heb er nog geen ervaring mee, over twee weken begin ik. Ik hoop echt dat ik er een beetje baat bij heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."