Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[speed] Invloed spier bij blaas?

[speed] Invloed spier bij blaas?

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
op pep ga ik altijd onbewust mn urine ophouden en dan ga ik pas naar de wc als ik thuis ben

t effect is deels psychish deels chemisch denk ik
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
clockcable zei:
Je urine wordt toch opgehouden door je prostaat?
Klik om te vergroten...

Die zet ook uit inderdaad, en drukt een en ander dicht (plasbuis)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miss J zei:
Ik moet altijd minstens om de 15 minuten plassen als ik onder invloed ben. No way dat ik het vier uur kan ophouden... :confused:
Klik om te vergroten...

Precies, dit heb ik ook. Al het vocht in m'n lichaam word echt uit me getrokken. Nou moet ik zeggen dat naar de wc lopen en m'n boodschap doen me ook altijd wel weer lekker bezig houd dus ik vind 't niet erg.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#4
:) Ik wacht vaak net een beetje te lang, kost inderdaad net een beetje moeite, maar voor zover je lol kan beleven aan een wc bezoekje :tongueout:... Toch best lekker op de een of andere manier. Beter dan bij P'tjes, op de een of andere manier....
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet altijd heel veel plassen onder invloed van pep niet normaal!, kom er net achter hoeveel ik hou ik van pep. :hearteyes: Iemand misschien tips om het vele plassen tegen te gaan?, is echt zoo ieritant als je om de 10 minuten moet pissen maar er bijna niks uit komt....
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat grappig dat jij de neiging hebt teveel te gaan terwijl ik juist te laat door heb dat ik moet. Maar je zegt het zelf al; je moet helemaal niet.... Dus maar gewoon niet gaan dan??? Ik kan het me bijna niet voorstellen, f*kkin irritant man
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
vroeger om de 5 min pissen nu niet meer nu plas ik bijna niet :wave: , ik voel t niet meer dooor de roes
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik moet altijd minstens om de 15 minuten plassen als ik onder invloed ben. No way dat ik het vier uur kan ophouden... :confused:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze avond flinke hoeveelheid pep gebruikt, lekker hard gegaan enzo, maar toen ik weer naar huis ging, en eindelijk na de hele avond ging pissen, stond ik echt 4minuten te pissen ofzo.
Daarna deed de spier waarmee je je pis ophoud (bekkenbodemspier?) echt onwijs veel pijn.

Kan het zo zijn dat door de speed die spier een beetje té strak getrokken werd? Of is het gewoon puur omdat ik zo'n tijd niet naar de wc ben geweest?

Alvast bedankt.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Chaincells zei:
Deze avond flinke hoeveelheid pep gebruikt, lekker hard gegaan enzo, maar toen ik weer naar huis ging, en eindelijk na de hele avond ging pissen, stond ik echt 4minuten te pissen ofzo.
Daarna deed de spier waarmee je je pis ophoud (bekkenbodemspier?) echt onwijs veel pijn.

Kan het zo zijn dat door de speed die spier een beetje té strak getrokken werd? Of is het gewoon puur omdat ik zo'n tijd niet naar de wc ben geweest?

Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...

Komt echt door de werking van speed op de spier zelf inderdaad, maar het komt alleen voor bij (te) hoge doseringen.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beetje stom van me :cry:

we hadden erg goed spul, en we waren al van plan heel hard te gaan.

Het is zeker ook de reden dat ik al 4uur langer als 'normaal' niet kan slapen.

Dat word lekker sporten zo :l.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je blaasspier verkrampt inderdaad. Goed uitplassen is belangrijk om urinerentie (zie google) te voorkomen. Maargoed van een keer kan dat geen kwaad hoor
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Je blaasspier verkrampt inderdaad. Goed uitplassen is belangrijk om urinerentie (zie google) te voorkomen. Maargoed van een keer kan dat geen kwaad hoor
Klik om te vergroten...

Deed wel ziek veel pijn, maar ik had niet zo veel moeite met het ophouden, dus een hele avond 'feest' zat in me blaas zegmaar. Sowieso een te hoge dosis genomen, leerzaam :)

En Thnx :].
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Door de spierspanning inderdaad zoals al werd gezegd en de nieren hebben het sowieso moeilijk onder de enorm hoge bloeddruk wat ook niet echt meewerkt.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
Door de spierspanning inderdaad zoals al werd gezegd en de nieren hebben het sowieso moeilijk onder de enorm hoge bloeddruk wat ook niet echt meewerkt.
Klik om te vergroten...

In welke zin hebben je nieren daar mee te maken? Is toch je blaas/bekkenbodemspier? :confused:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je urine wordt toch opgehouden door je prostaat?
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#17
clockcable zei:
Je urine wordt toch opgehouden door je prostaat?
Klik om te vergroten...
Nee, prostaat zorgt er voor dat je sperma voeding+'vocht'' mee krijgt voor zover ik weet.

Volgens mij hebben je nieren er niks mee te maken? Of misschien filteren ze sneller/langzamer waardoor je meer/minder/viezere pis krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."