#1
Heeft iemand nog wat info over hersenschade wat betreft speed ? uit eigen ervaringen of wetenschappelijke feiten ?
Dan kan ik niks zeggen.Donaldduck88 zei:heb ik niet![]()
Mm-hmDonaldduck88 zei:maar volgens de dealer was het best goed spul
Dan zou ik een bommetje van 150 mg adviseren.Donaldduck88 zei:hmm wat nu als ik uit ga van een 40%?
Hetzelfde. Maar beter niet in 1 keer ivm viezigheid die in je keel komt enzo.Donaldduck88 zei:uhm en wat nou als ik snuif ? :P hoeveel
Diep inademen door je neus, een keer hoesten en iets zoets drinken, fanta of zo, niemand nergens last van...Exceptional Insight zei:Hetzelfde. Maar beter niet in 1 keer ivm viezigheid die in je keel komt enzo.Donaldduck88 zei:uhm en wat nou als ik snuif ? :P hoeveel
Weet iemand trouwens wat de risico's zijn voor mij als ik nou elke maand en gram pep zou snuiven ? (ik ben btw 15 jaar)
Donaldduck88 zei:Wow is het zo verschrikkelijk slecht dan ?![]()
Donaldduck88 zei:Wow is het zo verschrikkelijk slecht dan ?![]()
Kan ook denk ik best schadelijk zijn voor je neusje.Donaldduck88 zei:Dus het vormt wel degelijk schade toe aan de hersens? Ik had gelezen (ja niet alles is betrouwbaar:P) dat amfetamine pas schadelijk is als je niet veel drinkt dagen achterelkaar opblijft en blijft bewegen dus je hersens overhit. Maar blijkbaar klopt dit dus niet ? Of is het gevaar de verslaving ? Bron trimbos : Hersenschade
Er zijn aanwijzingen dat amfetamine bij langdurig en intensief gebruik kan leiden tot hersenschade, die mogelijk onherstelbaar is. Aanvullend onderzoek is echter nodig, om het exacte verband tussen gebruik van amfetamine en het ontstaan van hersenschade te kunnen vaststellen.
atbboy zei:Donaldduck88 zei:Wow is het zo verschrikkelijk slecht dan ?![]()
Wat is tegenwoordig niet meer slecht voor je?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."