Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsscherm beweegt

scherm beweegt

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo, ik heb een vraagje als ik 1 tot 2 nachten wakkerblijf en ik ga dan achter de computer (met speed uiteraard) dan bewegen alle letters en cijfers en ga zo maar door.
wat kan ik er aandoen dat dat niet meer is, ik d8 andere speed ps. je went er wel aan xD
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
alex0303 zei:
hallo, ik heb een vraagje als ik 1 tot 2 nachten wakkerblijf en ik ga dan achter de computer (met speed uiteraard) dan bewegen alle letters en cijfers en ga zo maar door.
wat kan ik er aandoen dat dat niet meer is, ik d8 andere speed ps. je went er wel aan xD
Klik om te vergroten...
Gaan slapen, dat kan je er aan doen.
C
ChantiLid
01-01-2024, 00:00
#3
alex0303 zei:
wat kan ik er aandoen dat dat niet meer is
Klik om te vergroten...

Meebewegen (met speed uiteraard)
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
dutje doen kan helpen? of iets anders doen dan voor je computer zitten?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, en het dan nog achter de speed zoeken ook. Leuke ben je.

Het enige antwoord is slapen, je bent veel te lang wakker.
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ik had net een nieuwe bommetje gepakt.....
want ik d8 dat het wel ging en toen begon ik te zwaar freaken :openmouth: :openmouth:

en normaal hou ik het veel langer vol :confused:
maar ik denk dat ik gewoon teveel had gepakt.....maar dan kan je toch geen dingen gaan zien die er niet zijn :confused:

ik had 3 (grote) bommetjes gepakt in 4 uur tijd....gaat normaal altijd goed
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meen je dit nu serieus ?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt door slaapgebrek gaan hallucineren. Hoef je zelfs geen eens drugs voor te nemen. Overigens kun je ook in een speedpsychose terecht komen en reken maar dat je dan dingen gaat zien die er niet zijn.

Enige wat je kunt en moet doen is dus slapen...
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ja maar dat lukt toch niet slapen xD heb maar gewoon afgewacht.
tot dat ik een flesje g vond :grin: dat was het mooiste wat ik ooit had gezien op dat moment!!!
dus ik pak een poje met mijn trillende handen, wacht 15 min en ik begin hem te voelen
kon nog steeds niet slapen maar lag wel op mijn bed en na een uur of 3/4 was ik in slaap gevallen stond op....stik gaar :kots:
en heb me ziek gemeld
en heb de res van de dag op bed gelegen xD
ja weet ik boontje komt om zijn loontje
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
alex0303 zei:
ja weet ik boontje komt om zijn loontje
Klik om te vergroten...

Precies, wat zijn er toch veel mensen die de waarde van slaap onderschatte... Slaap een week zoals ik doe zonder slaap medicatie en ik garandeer je dat je wel 2x na denkt voordat je bewust een avond overslaat.

Slaap gewoon voldoende, haal maximaal 1 nachtje door op pep (vooral als je al gek word na de 2e avond) en zorg voor een back-up plan. Zoals slaap medicatie of iets anders waar je van in slaap kan vallen zonder dat het je in gevaar brengt en geen wisselwerking heeft met speed.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk vind ik het wel leuk als alles zo begint te bewegen ! :openmouth:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#12
alex0303 zei:
wat kan ik er aandoen dat dat niet meer is, ik d8 andere speed ps.
Klik om te vergroten...
Wat een baas :hearteyes:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
slapen is vet zo nu en dan
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ja maar het is gewoon leuk om een nacht over te slaan :grin:
je moet alleen genoeg speed bij je hebben xD
voor mij bommetjes dan :grin:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij veranderde het lettertype altijd na 2 nachten (en het bewoog ook ofcource)
Als ik tv keek voor een lange tijd en na 3 uur gezeten te hebben stond ik op, ik zag alles in blokken voor zo'n halve minuut en ik liep zo scheef als iets dan xd
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Eigenlijk vind ik het wel leuk als alles zo begint te bewegen ! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Vond ik ook, altijd iets om naar te kijken :grin:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#17
alex0303 zei:
ja maar het is gewoon leuk om een nacht over te slaan :grin:
je moet alleen genoeg speed bij je hebben xD
voor mij bommetjes dan :grin:
Klik om te vergroten...

Je moet gwn goede speed bij hebben, heb je ook minder nodig :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."