#1
Ikzelf zet gewoon een plat bord in de magnatron. Na 1 min haal ik hem er uit, bord is dan goed warm en leg de pep er op, effe wachten en dan met een pasje fijn maken

Wachten is nooit leukit'sme zei:Is toch eigenlijk schandalig dat gewoon een kleine 20 minuutjes wachten al te lang is
![]()
it'sme zei:Om het te versnellen deed ik ook weleens een stuk marmeren steen met de zooi erop op de verwarming (of gewoon met cd hoesjeMaar voordeel met marmer is dat de speed zich er niet zo in vreet
![]()

acidking zei:gwn lekker nat in je neus pompên![]()
it'sme zei:Het vreet er ook niet DOORheen, maar vreet zich wel in het cd-hoesje. Bij marmer had ik dat dan weer niet. Maar moet zeggen het cd-hoesje kreeg meestal toch weer de voorkeurHeb toch ook eens een keertje van die rose meuk gehad die toch door het zakje heen kwam
![]()
weyoun22 zei:it'sme zei:Het vreet er ook niet DOORheen, maar vreet zich wel in het cd-hoesje. Bij marmer had ik dat dan weer niet. Maar moet zeggen het cd-hoesje kreeg meestal toch weer de voorkeurHeb toch ook eens een keertje van die rose meuk gehad die toch door het zakje heen kwam
![]()
Marmer of spiegel is beter om natte pep op droog te choppen idd. Op cd en dvd hoesjes laat het echt een dikke aanslag achter, helemaal als het nat is.
Chaincells zei:Gadver. Ik vind het echt vreselijk als het niet maximaal verpoederd is.
![]()
Echt wel, ik snij altijd lijntjes zo fijn dat 't bijna poedersuiker is marlena26 zei:Ikzelf zet gewoon een plat bord in de magnatron. Na 1 min haal ik hem er uit, bord is dan goed warm en leg de pep er op, effe wachten en dan met een pasje fijn maken
Oom Klaas zei:Hoe kostbaar is jouw pep dan?
Blue Nike zei:gewoon tussen 2 a4tjes
Is het zo droog en geen verlies van kostbare amphetamine.
Inderdaad... Gooi het op een spiegeltje, ga er wat met een mesje over en het is op 2 minuten droog...Exceptional Insight zei:Het enige dat je nodig hebt, is geduld. En niet eens zo heel veel.
Chris Pontius zei:Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."