Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[speed] drogen?

[speed] drogen?

45 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
m
marlena26Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikzelf zet gewoon een plat bord in de magnatron. Na 1 min haal ik hem er uit, bord is dan goed warm en leg de pep er op, effe wachten en dan met een pasje fijn maken
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:tearsofjoy: Is toch eigenlijk schandalig dat gewoon een kleine 20 minuutjes wachten al te lang is :wave:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#3
it'sme zei:
:tearsofjoy: Is toch eigenlijk schandalig dat gewoon een kleine 20 minuutjes wachten al te lang is :wave:
Klik om te vergroten...
Wachten is nooit leuk :(

Maar je heb wel gelijk hoor! Maar ik ben gewoon een ongeduldige pannekoek :grin:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon op tijd wat klaarleggen om te drogen en zorgen dat er altijd iets droogs in sealtje ligt voor de vervelende 20 minuten. Om het te versnellen deed ik ook weleens een stuk marmeren steen met de zooi erop op de verwarming (of gewoon met cd hoesje :wink: Maar voordeel met marmer is dat de speed zich er niet zo in vreet :wink:

Wachten was ook nooit mijn ding, maar ging in die tijd maar even douchen, peuken halen, was aanzetten, afwassen of weet ik wat :P Of gewoon ff beginnen met een bommetje :grin:

Blijf het wachten met X 10 keer erger vinden. Als ik die ingenomen heb ga ik ff alles doen in huis waar ik na een 15-30 minuten niet meer toe in staat ben :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
it'sme zei:
Om het te versnellen deed ik ook weleens een stuk marmeren steen met de zooi erop op de verwarming (of gewoon met cd hoesje :wink: Maar voordeel met marmer is dat de speed zich er niet zo in vreet :wink:
Klik om te vergroten...

Mijn speed vreet niet door een cd hoesje heen hoor, anders zou 't toch ook door je plastic zakje heen vreten :P?
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het vreet er ook niet DOORheen, maar vreet zich wel in het cd-hoesje. Bij marmer had ik dat dan weer niet. Maar moet zeggen het cd-hoesje kreeg meestal toch weer de voorkeur :grin: Heb toch ook eens een keertje van die rose meuk gehad die toch door het zakje heen kwam :openmouth:
a
acidkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
gwn lekker nat in je neus pompên :stoned:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#8
acidking zei:
gwn lekker nat in je neus pompên :stoned:
Klik om te vergroten...

Gadver :tongueout:. Ik vind het echt vreselijk als het niet maximaal verpoederd is. :openmouth:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
it'sme zei:
Het vreet er ook niet DOORheen, maar vreet zich wel in het cd-hoesje. Bij marmer had ik dat dan weer niet. Maar moet zeggen het cd-hoesje kreeg meestal toch weer de voorkeur :grin: Heb toch ook eens een keertje van die rose meuk gehad die toch door het zakje heen kwam :openmouth:
Klik om te vergroten...

Marmer of spiegel is beter om natte pep op droog te choppen idd. Op cd en dvd hoesjes laat het echt een dikke aanslag achter, helemaal als het nat is.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
weyoun22 zei:
it'sme zei:
Het vreet er ook niet DOORheen, maar vreet zich wel in het cd-hoesje. Bij marmer had ik dat dan weer niet. Maar moet zeggen het cd-hoesje kreeg meestal toch weer de voorkeur :grin: Heb toch ook eens een keertje van die rose meuk gehad die toch door het zakje heen kwam :openmouth:
Klik om te vergroten...

Marmer of spiegel is beter om natte pep op droog te choppen idd. Op cd en dvd hoesjes laat het echt een dikke aanslag achter, helemaal als het nat is.
Klik om te vergroten...

Ah op die manier, ik vatte 't verkeerd op :grin:.

Chaincells zei:
Gadver :tongueout:. Ik vind het echt vreselijk als het niet maximaal verpoederd is. :openmouth:
Klik om te vergroten...

:rock: Echt wel, ik snij altijd lijntjes zo fijn dat 't bijna poedersuiker is :tearsofjoy:, vind 't een leuke bezigheid.
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#11
marlena26 zei:
Ikzelf zet gewoon een plat bord in de magnatron. Na 1 min haal ik hem er uit, bord is dan goed warm en leg de pep er op, effe wachten en dan met een pasje fijn maken
Klik om te vergroten...

jup hier ook (toen ik nog weleens pep gebruikte)
B
Blue NikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon tussen 2 a4tjes :)
Is het zo droog en geen verlies van kostbare amphetamine.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe kostbaar is jouw pep dan?
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Een bord warm maken (in water ofzo) en dan het daarop spreiden deed ik op het begin, daarna liet ik het gwn zo op een spiegeltje drogen
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Hoe kostbaar is jouw pep dan?
Klik om te vergroten...

Precies.

Blue Nike zei:
gewoon tussen 2 a4tjes :)
Is het zo droog en geen verlies van kostbare amphetamine.
Klik om te vergroten...

Ik doe 't gewoon op een bord, en daarna gooi ik 't des noods op een klein gevouwen papiertje om 't weer makkelijk in 't zakje te krijgen. En het beetje wat op 't bord blijf liggen snuif ik dan wel gelijk op. Ook als 't te weinig is om echt iets van te voelen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het enige dat je nodig hebt, is geduld. En niet eens zo heel veel.

Wat een gedoe hier allemaal zeg.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#17
ff een +/- of topic vraagje

hoelang kan je natte pep bewaren zonder teveel verlies van effect? zonder gebruik van koelkast of diepvries

en hoelang voor de droge pep (verwacht ik niet veel van)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Het enige dat je nodig hebt, is geduld. En niet eens zo heel veel.
Klik om te vergroten...
Inderdaad... Gooi het op een spiegeltje, ga er wat met een mesje over en het is op 2 minuten droog...

Als je dan toch al een microgolf hebt, dan zit je wel rustig genoeg om een spiegel vol speed op tafel te laten liggen lijkt me.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
Klik om te vergroten...

ben het met chris eens op deze, heb zelf ook nooit in de koelkast/vriezer liggen, maar heb nog nooit iets van kwaliteitsverlies gemerkt..

wil nog wel eens 2 grammetjes los bewaren, 1tje een jaar in de koelkast en 1 een jaar voor 't raam, dan na een jaar laten testen kijken wat het % is :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."