Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[speed] drogen?

[speed] drogen?

45 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
Je microgolf werkt idd met straling, op de frequentie van water. Dus in principe zou het wel kunnen lukken, maar enkel als je pep met water hebt. En zelfs al lukt het dan, ik heb geen idee of gekookte pep wel zo'n slim idee is :tongueout:
H
HarderstylesLid
Nee. Wel als je magnetron een oven-stand heeft. Jouw magnetron werkt niet met hete lucht maar met straling. Het drogen treedt juist op bij die hete lucht, niet bij de straling.
C
ChaincellsLid
Kan je speed veilig in de magnetron drogen?
p
pascal828Lid
Zeker niet in de magnetron doen, de warmte die wordt geproduceerd gaat veel te snel. En daar wordt de pep niet beter op.

Strijk het gewoon uit en wacht rustig tot al het vocht verdampt.
Of maak desnoods bommetjes.
C
ChaincellsLid
In de quest las ik dat Coke gewoon in de magnetron gedroogd kon worden so.. Leek me wel betrouwbaar, maarja is geen pep natuurlijk.
Heb ook ovenstand idd, dat is slimmer neem ik aan?

Alvast bedankt :)
C
ChaincellsLid
Oké :]. Het beste blijft dus gewoon laten drogen zonder 'hulpmiddelen'.

C
CarlitosLid
Ken iemand die dat ook altijd deed met een bordje op de bovenkant ofzo gekkigheid imo..
Smeer het zelf soms heel kort op een a´´4tje uit daar trekt dan snel vocht in en dan lekker op het spïegeltje ..
H
HarderstylesLid
Chaincells zei:
In de quest las ik dat Coke gewoon in de magnetron gedroogd kon worden so.. Leek me wel betrouwbaar, maarja is geen pep natuurlijk.
Heb ook ovenstand idd, dat is slimmer neem ik aan?

Alvast bedankt :)
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad slimmer maar kijk daarmee uit dat je 'm niet te heet zet, spreekt voor zich :)
p
pascal828Lid
Chaincells zei:

Klik om te vergroten...
Pep met het vocht, maar geen water, dat gewoon van de productie erbij zit, is binnen 5 minuten droog.

Als het veel langer doet, dan zit er water of iets anders in de pep.
C
Chris PontiusLid
Gewoon goed uitspreiden; 5 minuten wachten en herhalen tot het droog genoeg is.
a
alcoholistLid
Chris Pontius zei:
Gewoon goed uitspreiden; 5 minuten wachten en herhalen tot het droog genoeg is.
Klik om te vergroten...

inderdaad, is it so hard?
C
ChaincellsLid
pascal828 zei:
Chaincells zei:

Klik om te vergroten...
Pep met het vocht, maar geen water, dat gewoon van de productie erbij zit, is binnen 5 minuten droog.

Als het veel langer doet, dan zit er water of iets anders in de pep.
Klik om te vergroten...

Heb zelf al gemerkt dat 'goede' pep veel sneller droogt dan (demeeste) slechte/versneden pep.
m
marlena26Lid
Ikzelf zet gewoon een plat bord in de magnatron. Na 1 min haal ik hem er uit, bord is dan goed warm en leg de pep er op, effe wachten en dan met een pasje fijn maken
i
it'smeLid
:tearsofjoy: Is toch eigenlijk schandalig dat gewoon een kleine 20 minuutjes wachten al te lang is :wave:
C
ChaincellsLid
it'sme zei:
:tearsofjoy: Is toch eigenlijk schandalig dat gewoon een kleine 20 minuutjes wachten al te lang is :wave:
Klik om te vergroten...
Wachten is nooit leuk :(

Maar je heb wel gelijk hoor! Maar ik ben gewoon een ongeduldige pannekoek :grin:
i
it'smeLid
gewoon op tijd wat klaarleggen om te drogen en zorgen dat er altijd iets droogs in sealtje ligt voor de vervelende 20 minuten. Om het te versnellen deed ik ook weleens een stuk marmeren steen met de zooi erop op de verwarming (of gewoon met cd hoesje :wink: Maar voordeel met marmer is dat de speed zich er niet zo in vreet :wink:

Wachten was ook nooit mijn ding, maar ging in die tijd maar even douchen, peuken halen, was aanzetten, afwassen of weet ik wat :P Of gewoon ff beginnen met een bommetje :grin:

Blijf het wachten met X 10 keer erger vinden. Als ik die ingenomen heb ga ik ff alles doen in huis waar ik na een 15-30 minuten niet meer toe in staat ben :grin:
k
kaasbaasLid
it'sme zei:
Om het te versnellen deed ik ook weleens een stuk marmeren steen met de zooi erop op de verwarming (of gewoon met cd hoesje :wink: Maar voordeel met marmer is dat de speed zich er niet zo in vreet :wink:
Klik om te vergroten...

Mijn speed vreet niet door een cd hoesje heen hoor, anders zou 't toch ook door je plastic zakje heen vreten :P?
i
it'smeLid
Het vreet er ook niet DOORheen, maar vreet zich wel in het cd-hoesje. Bij marmer had ik dat dan weer niet. Maar moet zeggen het cd-hoesje kreeg meestal toch weer de voorkeur :grin: Heb toch ook eens een keertje van die rose meuk gehad die toch door het zakje heen kwam :openmouth:
a
acidkingLid
gwn lekker nat in je neus pompên :stoned:
C
ChaincellsLid
acidking zei:
gwn lekker nat in je neus pompên :stoned:
Klik om te vergroten...

Gadver :tongueout:. Ik vind het echt vreselijk als het niet maximaal verpoederd is. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."