Je microgolf werkt idd met straling, op de frequentie van water. Dus in principe zou het wel kunnen lukken, maar enkel als je pep met water hebt. En zelfs al lukt het dan, ik heb geen idee of gekookte pep wel zo'n slim idee is ![:tongueout:]()
Chris Pontius zei:Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
Chris Pontius zei:Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
Sadpanda zei:Chris Pontius zei:Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
Inderdaad, en ookal is er sprake van kwaliteitsverlies dan is het vast minimaal en merk je het niet
"Zooo ik ben zó waus nu, zeker 7 waus!"
"Dan heb je het zeker niet in de koelkast bewaard want ik ben zeker 9 waus nu!!!"
..![]()
Oom Klaas zei:Pep blijft langer goed dan bruine bonen in blik, en dat is al best lang.
Chris Pontius zei:
Dan ben jij goedgelovig óf zij kunnen goed liegen. Ik heb nooit iets van dat zogenaamde kwaliteitsverlies gemerkt.DDeeJay zei:ze hadde me altijd wijsgemaakt dat speed snel "slecht" wordt
Exceptional Insight zei:Dan ben jij goedgelovig óf zij kunnen goed liegen. Ik heb nooit iets van dat zogenaamde kwaliteitsverlies gemerkt.DDeeJay zei:ze hadde me altijd wijsgemaakt dat speed snel "slecht" wordt
Smokey046 zei:Brande wel wat minder![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."