Je microgolf werkt idd met straling, op de frequentie van water. Dus in principe zou het wel kunnen lukken, maar enkel als je pep met water hebt. En zelfs al lukt het dan, ik heb geen idee of gekookte pep wel zo'n slim idee is ![:tongueout:]()
Chaincells zei:In de quest las ik dat Coke gewoon in de magnetron gedroogd kon worden so.. Leek me wel betrouwbaar, maarja is geen pep natuurlijk.
Heb ook ovenstand idd, dat is slimmer neem ik aan?
Alvast bedankt![]()
Pep met het vocht, maar geen water, dat gewoon van de productie erbij zit, is binnen 5 minuten droog.Chaincells zei:Oké :]. Het beste blijft dus gewoon laten drogen zonder 'hulpmiddelen'.
Thanks![]()
Chris Pontius zei:Gewoon goed uitspreiden; 5 minuten wachten en herhalen tot het droog genoeg is.
pascal828 zei:Pep met het vocht, maar geen water, dat gewoon van de productie erbij zit, is binnen 5 minuten droog.Chaincells zei:Oké :]. Het beste blijft dus gewoon laten drogen zonder 'hulpmiddelen'.
Thanks![]()
Als het veel langer doet, dan zit er water of iets anders in de pep.

Wachten is nooit leukit'sme zei:Is toch eigenlijk schandalig dat gewoon een kleine 20 minuutjes wachten al te lang is
![]()
it'sme zei:Om het te versnellen deed ik ook weleens een stuk marmeren steen met de zooi erop op de verwarming (of gewoon met cd hoesjeMaar voordeel met marmer is dat de speed zich er niet zo in vreet
![]()

acidking zei:gwn lekker nat in je neus pompên![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."