Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed & ADHD

Speed & ADHD

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is inderdaad bekend dat hij van speed rustig wordt. Ik zou als ik hem was niks nemen, want rustig zijn op een feest is ook niks. En anders inderdaad dosis opbouwen, maarja of dat slim is is een tweede
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

mijn vriend heeft een (nogal hevige) vorm van ADHD.
Morgen een groot feesje, maar laatste 2 keer dat hij Speed gebruikte werd hij hier rustig van (200 mg, wss 20-30 % ofz). Is er iets wat hij kan doen zodat hij toch hetzelfde voelt als iemand 'normaal' ? Want hij wilt het pepgevoel toch wel eens ervaren :tongueout: Begrijpelijk =D

Grtz
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dosis opvoeren.

Zelfs een zware ADHD'er blijft niet rustig na een grote recreatieve dosis pep. Ik zou beginnen met een lijntje van 50mg en kijken hoe dat gaat.

Die 200mg, was dat een bom?

Of ja, rustig is relatief natuurlijk. Ik blijf ook rustig tijdens mijn rush, maar ik voel wel de drang om dingen te doen enzo. Dus niet helemaal rustig eigenlijk. Als ik veel snuif ook niet. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had begonnen met 100mg, en na een half uurtje bijgenomen als hij nog loom is. [snuiven]
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Dosis opvoeren.

Zelfs een zware ADHD'er blijft niet rustig na een grote recreatieve dosis pep. Ik zou beginnen met een lijntje van 50mg en kijken hoe dat gaat.

Die 200mg, was dat een bom?

Of ja, rustig is relatief natuurlijk. Ik blijf ook rustig tijdens mijn rush, maar ik voel wel de drang om dingen te doen enzo. Dus niet helemaal rustig eigenlijk. Als ik veel snuif ook niet. :P
Klik om te vergroten...
Was al even terug, toen ik alleen nog maar aan rotspeed geraakte, zal wel niet maar dan 30 % geweest zijn, en ja, allee eigenlijk opgelost in drank, maar komt op hetzelfde neer.

We zullen eens kijken hoe het met goeie gaat, met 73 %, van hoeveel zou hij dan wel 'normaal' gaan? :grin: Is zo erg want we zijn met een groep die allemaal doen & hij is de enigste met ADHD.
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat wil die precies bereiken? iemand met adhd is toch al enorm hyper van zichzelf? en door die aandoening heeft speed juist het tegenovergestelde effect. volgens mij moet je adhd-ers juist downers geven :smoke:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bananenbennie zei:
Wat wil die precies bereiken? iemand met adhd is toch al enorm hyper van zichzelf? en door die aandoening heeft speed juist het tegenovergestelde effect. volgens mij moet je adhd-ers juist downers geven :smoke:
Klik om te vergroten...
Eens iets anders dan MDMA, effect wordt altijd maar minder :tongueout:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer eens n keer Mephedrone of Methylone dan.
Ik heb ook adhd
Mdma Mephedrone en methylone zijn de enigste 3 uppers waar ik ook echt feestgevoel van krijg
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA<3 zei:
Probeer eens n keer Mephedrone of Methylone dan.
Ik heb ook adhd
Mdma Mephedrone en methylone zijn de enigste 3 uppers waar ik ook echt feestgevoel van krijg
Klik om te vergroten...
Heb je speed al eens geprobeerd dan?
Die 2 zijn hier in de buurt moeilijker te krijgen, en bovendien ook duurder, daarom.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Morgen is het zover, we zijn nog aan het twijfelen, gaat hij (als hij meer pakt) ook echt energie krijgen of niet? :confused:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sunseed zei:
Morgen is het zover, we zijn nog aan het twijfelen, gaat hij (als hij meer pakt) ook echt energie krijgen of niet? :confused:
Klik om te vergroten...
Jazeker! Impulsiviteit ten top. Met 30% zou ik zelf 300mg bommen. Van bommen heb je geen last van je neus en minder vervelende neveneffecten. Ik zou niet verder gaan dan 1 gram met 30%. Het moet wel goed komen, een lage dosis speed zorgt bij ADHD voor meer rust en structuur Bij meer gebruik gaat het steeds meer werken als iemand zonder echte ADHD.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deel dat antwoord niet voor 100%,is geen standaardregel dat het zo gebeurd dan.
Er is een gulden middenweg om zoveel mogelijk een wat speedy druk effect te krijgen maar als ik veel bom lees ik gewoon op de bank een tijdschrift.
Heb zo zwaar gebombt dat lopen amper kon en alle tussenwegen bewandeld waarin blijkt dat ik niet per definitie rustiger word van meer maar juist rustiger.
Zelf uitvinden is het beste toch echt imo,en daarbij past het proberen van een hogere dosis maar lagere dosis zou ook een neurotische uitwerking kunnen hebben,vergis je niet.!
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Sunseed zei:
Morgen is het zover, we zijn nog aan het twijfelen, gaat hij (als hij meer pakt) ook echt energie krijgen of niet? :confused:
Klik om te vergroten...
Jazeker! Impulsiviteit ten top. Met 30% zou ik zelf 300mg bommen. Van bommen heb je geen last van je neus en minder vervelende neveneffecten. Ik zou niet verder gaan dan 1 gram met 30%. Het moet wel goed komen, een lage dosis speed zorgt bij ADHD voor meer rust en structuur Bij meer gebruik gaat het steeds meer werken als iemand zonder echte ADHD.
Klik om te vergroten...
Het is 73 % deze keer. Dus 150 mg neem ik aan.

We zullen rustig aan beginnen, bij 100 mg, en dan per 50 mg bijnemen als het meevalt?
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb zelf ook ADHD en na een enkele strepen PEP sta ik toch ook altijd behoorlijk strak :openmouth:
Kan mezelf wel nog lekker in de zetel zetten en blijven zitten...
Ik denk gewoon beetje meer bijnemen als iemand zonder ADHD
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En hoe weet jij nou zeker dat jij dan hetzelfde ondervind als iemand zonder ADHD?
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#16
de amfetamine werkt op ieder mens anders ....
de amfetamine is zelden het zelfde product als alle andere keren daarvoor
iedere adhd'er ervaart de amfetamine anders

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."