#1
Het is inderdaad bekend dat hij van speed rustig wordt. Ik zou als ik hem was niks nemen, want rustig zijn op een feest is ook niks. En anders inderdaad dosis opbouwen, maarja of dat slim is is een tweede
Was al even terug, toen ik alleen nog maar aan rotspeed geraakte, zal wel niet maar dan 30 % geweest zijn, en ja, allee eigenlijk opgelost in drank, maar komt op hetzelfde neer.W.F.L. zei:Dosis opvoeren.
Zelfs een zware ADHD'er blijft niet rustig na een grote recreatieve dosis pep. Ik zou beginnen met een lijntje van 50mg en kijken hoe dat gaat.
Die 200mg, was dat een bom?
Of ja, rustig is relatief natuurlijk. Ik blijf ook rustig tijdens mijn rush, maar ik voel wel de drang om dingen te doen enzo. Dus niet helemaal rustig eigenlijk. Als ik veel snuif ook niet. :P

Eens iets anders dan MDMA, effect wordt altijd maar minderBananenbennie zei:Wat wil die precies bereiken? iemand met adhd is toch al enorm hyper van zichzelf? en door die aandoening heeft speed juist het tegenovergestelde effect. volgens mij moet je adhd-ers juist downers geven![]()
Heb je speed al eens geprobeerd dan?MDMA<3 zei:Probeer eens n keer Mephedrone of Methylone dan.
Ik heb ook adhd
Mdma Mephedrone en methylone zijn de enigste 3 uppers waar ik ook echt feestgevoel van krijg
Jazeker! Impulsiviteit ten top. Met 30% zou ik zelf 300mg bommen. Van bommen heb je geen last van je neus en minder vervelende neveneffecten. Ik zou niet verder gaan dan 1 gram met 30%. Het moet wel goed komen, een lage dosis speed zorgt bij ADHD voor meer rust en structuur Bij meer gebruik gaat het steeds meer werken als iemand zonder echte ADHD.Sunseed zei:Morgen is het zover, we zijn nog aan het twijfelen, gaat hij (als hij meer pakt) ook echt energie krijgen of niet?![]()
Het is 73 % deze keer. Dus 150 mg neem ik aan.Petrovic zei:Jazeker! Impulsiviteit ten top. Met 30% zou ik zelf 300mg bommen. Van bommen heb je geen last van je neus en minder vervelende neveneffecten. Ik zou niet verder gaan dan 1 gram met 30%. Het moet wel goed komen, een lage dosis speed zorgt bij ADHD voor meer rust en structuur Bij meer gebruik gaat het steeds meer werken als iemand zonder echte ADHD.Sunseed zei:Morgen is het zover, we zijn nog aan het twijfelen, gaat hij (als hij meer pakt) ook echt energie krijgen of niet?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."