Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfilosofie van Deranged is als me speed of ..

filosofie van Deranged is als me speed of ..

73 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verstand kun je ook beter achterwege laten. Gelukkig hoef je daar bij zulke doseringen niet over na te denken. Dat verstand gaat er zelf wel vandoor.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoveel snuiven is echt niet goed voor je hoor. Je moet echt stoppen voor dat het een keer echt mis gaat. Ik vind het sneu om te lezen dat het al zover gekomen is, maar blijf in jezelf geloven en probeer de kracht te vinden om er voor eens en altijd vanaf te blijven. Je kan het, sterkte.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
atbboy zei:
Zoveel snuiven is echt niet goed voor je hoor. Je moet echt stoppen voor dat het een keer echt mis gaat. Ik vind het sneu om te lezen dat het al zover gekomen is, maar blijf in jezelf geloven en probeer de kracht te vinden om er voor eens en altijd vanaf te blijven. Je kan het, sterkte.
Klik om te vergroten...

volgens mij snap je er niet zo veel van
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad weergeeft meer een beeld over jezelf zowat.Orale inname alleen.
Verder ;

1.Neem 2x per 150 mg dit gaat goed.
2.Begin me ritme/draai te vinden in de medicatie,zoals ochtend de pep middag diazepammetje en avond ook,en voor het slapen remeron.
3.Er is meer,teveel typewerk is het niet waard.
4.Ah toch nog wat Ben ook druk bezig geen moment verveling.

Dit topic is geschreven onder invloed,emotie,muziek want er zijn tegenstrijdige dingen volgens mij die ik zelf schrijf.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
jbkiu+giug+ui
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
I wish that for just one time, you could stand inside my shoes. And just for that one moment i could be you.

Ik begin er maar niet aan.

En carlitos, al eens geprobeerd om twee maanden niets te doen en "gezond" te leven en er vol voor te gaan? Als je dan nog steeds er 100% voor staat kan je altijd nog door gaan nietwaar.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
I wish that for just one time, you could stand inside my shoes. And just for that one moment i could be you.

Correct.


En carlitos, al eens geprobeerd om twee maanden niets te doen en "gezond" te leven en er vol voor te gaan? Als je dan nog steeds er 100% voor staat kan je altijd nog door gaan nietwaar.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik gedaan,vaker zelfs al omdat ik toen een golfend gebruik had (paar keer en dan tijden niets)
Mijn doelen waren zelfs 3 maanden,meestal na 2 maanden zondig je want het is een simpele drug om te zondigen,waarom niet bommetje als je 2 maanden al niets doet ?
Dan is het werkelijke doel van 3 maanden,geparkeerd als het ware en ben je al tevreden.

In me beste tijd heb ik ook 6 maanden niets gebruikt met de fiets naar het werk.
Sportabbonoment bij zo'n dure school van paar honderd euro en bezocht ik 3x per week ongeveer.(niet 1 jaar volgehouden,zonde!)Voelde me nog steeds niet super,maar wel verjaardagen,sociale contacten,gekookte maaltijden etc.
Volgens mij is er een chemisch proces standaard niet goed in me hoofd gezien ik op 12-jarige leeftijd depressie had zonder aanleiding..
Laat staan het mdma misbruik van 10 gram in 3 maanden,waarvan me behandelaar zegt dat het allang hersteld is en dat is het ook wel zo maar het heeft zijn sporen nagelaten voel ik.
In me beste tijd had ik ook een goed medicijn,had zelfs minder craving.Word door geen enkele verzekeraar (meer) vergoed.Had ze 6 maanden gratis,kosten zijn nu superhoog en wil de meds al maanden nu heb ik een *sponsor* in een keer uit onverwachte hoek,heel aardig en behulpzaam maar dat kan ik niet aannemen. Klinkt ook zielig als iemand je dure medicijnen betaald.
Verder reageer ik goed opvallend goed op de Mirtazapine (ssri) en bij 5-htp was ook duidelijke verandering dus serotonine speelt mischien wel een rol.
Net als traum’s en tegenslagen opeenvolgend niet ophoudend.
ook duidelijke verandering dus serotonine speelt mischien wel een rol.
Net als traum’s en tegenslagen opeenvolgend niet ophoudend.

Geloof me,tot dit punt kom je niet zomaar heb het lang genoeg geprobeerd.
Op een gegeven moment maakt het niks meer uit.
Me bootje van paar duizend ligt te rotten (toevallig net een beurtje gegeven en schoongemaakt wat ziek lang duurt zodat ie weer netjes is)
Maar varen doe ik niet,iedereen wilt zo graag mee en heb dus gisteren een uitzondering gemaakt voor iemand die ook diep zit en hij is opgeknapt echt van de zon,water,varen,andere omgeving,camera mocht ie en hij vond het super en heeft dan ook 300 foto’s gemaakt op 1 dag.
Heb hem ook opgehaald en hij miste aandacht,wardeering was hoog en het is een nieuwe start nu voor hem zeg ik want hij gaat vooruit.
Ik help andere uit de put graag(inleveringsvermogen is groot),
Maar zelf eruit komen is anders,onverschillig dat je nergens waarde aan hecht.


Nee ik ben niet zomaar op dit punt gekomen hoor,zoals ik in een ander topic wel lees.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als dat allemaal waar is, je kwaliteit van leven dermate omhoog gaat, je de risico's van dagelijks extreem veel gebruik voor lief neemt en anderen er niet mee lastig valt is er inderdaad niet echt probleem.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jup all inclusief,vakantietijd.
Cappies klaar>2caps a day,850 km rijden met de nuchtere mensen ik lig achter öp de benzo´s verder..



:wave:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#10
het wordt tijd dat jullie is gaan minderen aan die grote buidel te hangen !!

want dit is het resultaat ervan .....
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#11
woon je nu weer in Lisse ?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nope.,maar verhuizen moet binnen jaartje gebeurd zijn.
Maar ben zoveel aan het werk dat de dagen tekort lijken,dan morgen eerste start EMDR eindelijk--

-
f
freakyalieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Wat is er volgens jou over een jaar dan?

En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet.

Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten.
Klik om te vergroten...

alles heeft een keerzijde wees blij dat ik die keerzijde opme neem yin kan nu eenmaal niet zonder yang maar yang ook niet zonder yin en wit lijkt ook nog eens veel witter naast zwart door mij kunnen ze zich alleen maar witter dan wit voelen wit staat voor goed en lijkt naast zwart ook zoveel beter.

maar neem van mij aan mijn leven hier op de zwarte (voor mij als atheist betere zijde) is nog niet zo slecht de jaren vliegen voorbij alles wat god ooit heeft verboden daar vul ik mijn dagen mee ik zou voor een miljoen nog niet willen ruilen en als ik morgen dood zou gaan zou ik zeer tevreden terug kijken op dat leven kan het iedereen aanraden
f
freakyalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
Deranged zei:
Wat is er volgens jou over een jaar dan?

En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet.

Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten.
Klik om te vergroten...

Ik durf te wedden dat er tegen die tijd flinke paranoia en angst voor alles plaats gaan vinden. Gepaard met zware depressies, geheugenverlies, laag sociaal vermogen etc.
Ik heb wat gelezen over speedverslavingen en dat soort verschijnselen komen zo goed als bij iedere zware gebruiker voor op den duur.

Verder vind ik dat het beleid veranderd moet worden, en dat die luie mensen godverredomme een schop onder hun kont moeten krijgen. Regel je eigen geld! Meestal zijn die werkschuwe luilakken ook nog eens van die maatschappijbekritiserende losers, terwijl ze er wel lekker van profiteren. Walgelijk is dat.
Klik om te vergroten...
wat denk je nou dat iemand zo lui als ik op het werk enig moeite zou doen integendeel ik zou eerder een stap langzamer doen ik zou heel bewust de wekker een uurtje of 1 a2 later zeten mijn aanwezigheid is eerder productie verlagend dan verhogend DE MENSEN DIE MIJ DAT VERPLICHTEN krijgen daar mooi spijt van mensen als ik hebben alles behalve hart voor de zaak beter 2 of 3 wel gemotiveerd dan 10 zoals ik
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
//i455.
Gedroogde speed 60% met wat methamf erdoor momenteel het leefmiddel.
Dus het is niet helemaal zuiver maar wel krachtig en het ‘heeft’ wat.
Een Rahu is 'belemmering' een belemmering die zich erg heeft zich opgeworpen/ontworpen!
Rahu zie ik dus als verslaving kwa betekenis.
Ik sluit daar af en toe vrede mee en alles komt vast wel goed op welke manier dan ook of welk pad. Het is dat ik de ene keer het prima leven vind ik zo voel me goed en de andere keer vind ik het een nare gedachten er aan vast te zitten, dus ‘zwevend’ in een verslaving sta ik die ook lichamelijk aan de orde is.
Speed zit ik niet aan ‘vast’ omdat het geestelijke goed te overwinnen is en er geen afkickklachten bij zitten.
Speedverslaving is dus geen all inclusive verslaving.
Heb wel het entreeticket voor alle problemen.

Carlitos zijn cap 2x per dag met bovenstaande zuiverheid.
Vroeger heb ik men als gek beschouwd die meer dan gram per dag nemen (droog)
En dacht dat het dan bagger was,sommige peppers komen toe met 300/750 mg per dag.
Ik word dus geholpen bij de speed door immuun te worden,een goed teken.
Maar ik kies er zelf voor met opzet en niet verslaving.
Recht heb ik op de speed door verleden en toekomstvooruitzicht.(mening)
Cittaat Boeddha voor carlitos eigenlijk :
Jaag niet achter het verleden aan.
Verlang niet naar de toekomst.
Het verleden is niet meer.
De toekomst is nog niet begonnen.(interpreteer het niet verkeerd)

Oftewel komt er op neer leef vandaag.(denk ook teveel)
Wat ik goed doe of kwaad ik zal erfgenaam zijn,besef ik niet goed met liegen.
Doe vrijgevig voor elkaar en zorg voor ‘justice’.
Ikzelf ben eerlijk behalve over drugs,alleen daar lieg ik voor.
Is dat liegen waard (nee he) ?
Zal moeten overwinnen als ‘de leugenaar’ (als het over drugs gaat) met de waarheid.
Want het wantrouwen op drugsgebruik van omgeving om me heen is groot.
Ik ben overal goudeerlijk in dat durf ik te zeggen over mezelf,en supergevoelig.
De gevoeligheid,jeugd,2 trauma’s manifesteert zich in ik mag doen wat ik wil gezien mij aangedaan is. Ik kies opzettelijk voor drugsleven maar beter had ik alleen pep genomen. Lichamelijk aan de benzo’s dat is niet iets waarvoor ik kies tevens op recept verslaafd geworden (gebruikte recreatief)

Verslaving
De gedachte manifesteert zich in het woord gevolgd door daad gevolgd door ‘gewoonte’ en de gewoonte verhardt zich tot een karakter.
Het is voor ons belangrijk om goede gedachten te hebben, want wij worden wat wij denken een gebruiker dus want junk klinkt afgedankt heb het redelijk op orde ondanks ADD PDD NOS en nog niet bevestigde stoornissen. Impulsen zijn kut (audio auto 900,00 inbouwen na 1 week eruit toen ik een aanval kreeg)
Zal toch echt moeten leven met mezelf

Boeddha :
De volgeling van Boeddha moet het schone in zichzelf stimuleren, het lelijke uitwissen. De schone pep stimuleer ik want andere dingen zijn nog niet uitgewist.
Een beginner ziet veel mogelijkheden soms en experts slechts een paar.
Heb het meegemaakt grappig.
Spreken, handelen en levensonderhoud zijn DE deugdzaamheids elementen dat weet men.
Ik heb nog geen middenweg gevonden of gekozen wat tot ‘natuurlijke’ vrede leid,want de benzochemicals hebben me echt.
Inzicht heb ik wel want wil mischien paar maandjes lekker zo doorgaan en me dan verdiepen in de aard van verslaving,aan het werk,en ander bovengenoemde elementen.
Uitkering is ook niet alles,heb men ook gezegd geen uitkering is crimineel gedrag in middelden(onverschillig gedrag).
Het juiste inzicht heb ik nu gevonden met Boeddha en mediteren kan ik ook al wat.
Wie weet richt ik me ooit nog is op deze dingen maar dan een andere wijze ;
1. De juiste intentie
2. De juiste spraak
3. De juiste handelswijze
4. Het juiste levensonderhoud
5. De juiste inzet
6. De juiste geesteshouding
7. De juiste concentratie

Voor de rest nu wat daginvulling zoals dit verslag,ik vermaak me.
Daar gaat het om jullie hebben er geen reet aan behalfe SRL picca´s,helaas ook niet op zijn best.
Zeker met foto’tjes ik houd van schrijven ook al voegt het niet teveel toe.
Verdiepen in Boeddha en mediteren is een goed iets erbij.

Nu al steun voor me cappies.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor de rest ben ik de helft vergeten van wat ik heb geschreven door de medicatie,vermaak was optimaal.Spelling zit wel redelijk heb ik het gevoel ondanks medicatie.
Stukje carlitos,en verveling.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Precies,dat is het mooie het klopt niet helemaal en verhaal veranderd ook 4x.
Dat zegt ook iets.
Heb stukken eruit van jou,geen hoofdrol vertolking meer soorry.

2 weken en dit nog maar over van me onsje..
Dat zegt ook iets.

Dat ie zeiknat was lol



Zijn me sleutels al kwijt ?
Staat me auto nog open met waardevollen spullen ? (5x gebeurt)
De hele dag tegen dingen op botsen wat frustratie oplevert,kleine dingetjes maar constant.
Deze spiegelreflex is al een keer kapot geschopt,computer 800eu kapot,verstekers,speakers,luchtjes,prullebakken,reel,horloge (neem ik nu ook niet meer) telefoon,scooter vroeger.
Van alle markten thuis kwa slopen dus,maar wel eigen spullen altijd (eerlijk he)
Het is ook diazepamtijd weer volgens me psych en lijstjes afwerken voor de structuur
Ben een grote impuls had me voorgenomen nooit meer zo iets te zeggen op df maar schrijven is lekker zou het alleen moeten doen als ik kalmte heb,er staan nog mooie docu''s df-waardig maar ik houd ze niet.Dit verhaal met foto's is al buiten me eigen regels.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jammer dat de reacties vooralsnog een beetje uitblijven.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Teveel tekst,of indruk *ik ben er stil van* nee dat niet
Te mooie spiegelreflex foto's daar geilen ze alleen op.
Tjah wat moet je nou met zo'n verhaal,?
Trieste man ?
Tering heb 5 keer de zin met de letter t begonnen,vermkaak ?

Wat voor dag is het en hoe was de dag gister en wat heb ik gedaan en moet ik doen ?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pretty fucked up, maar leuk om lezen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."