#1
Verstand kun je ook beter achterwege laten. Gelukkig hoef je daar bij zulke doseringen niet over na te denken. Dat verstand gaat er zelf wel vandoor.
atbboy zei:Zoveel snuiven is echt niet goed voor je hoor. Je moet echt stoppen voor dat het een keer echt mis gaat. Ik vind het sneu om te lezen dat het al zover gekomen is, maar blijf in jezelf geloven en probeer de kracht te vinden om er voor eens en altijd vanaf te blijven. Je kan het, sterkte.
Petrovic zei:I wish that for just one time, you could stand inside my shoes. And just for that one moment i could be you.
Correct.![]()
En carlitos, al eens geprobeerd om twee maanden niets te doen en "gezond" te leven en er vol voor te gaan? Als je dan nog steeds er 100% voor staat kan je altijd nog door gaan nietwaar.
Deranged zei:Wat is er volgens jou over een jaar dan?
En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet.
Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten.
wat denk je nou dat iemand zo lui als ik op het werk enig moeite zou doen integendeel ik zou eerder een stap langzamer doen ik zou heel bewust de wekker een uurtje of 1 a2 later zeten mijn aanwezigheid is eerder productie verlagend dan verhogend DE MENSEN DIE MIJ DAT VERPLICHTEN krijgen daar mooi spijt van mensen als ik hebben alles behalve hart voor de zaak beter 2 of 3 wel gemotiveerd dan 10 zoals iktomz0r zei:Deranged zei:Wat is er volgens jou over een jaar dan?
En blijkbaar is werken dus helemaal niet nodig, en belasting afdragen voor bullshit uitgaven ook niet.
Heerlijk toch dat junks als hij en ik gewoon de kans krijgen om lekker thuis te zitten en drugs te gebruiken van jullie zuurverdiende belastingcenten.
Ik durf te wedden dat er tegen die tijd flinke paranoia en angst voor alles plaats gaan vinden. Gepaard met zware depressies, geheugenverlies, laag sociaal vermogen etc.
Ik heb wat gelezen over speedverslavingen en dat soort verschijnselen komen zo goed als bij iedere zware gebruiker voor op den duur.
Verder vind ik dat het beleid veranderd moet worden, en dat die luie mensen godverredomme een schop onder hun kont moeten krijgen. Regel je eigen geld! Meestal zijn die werkschuwe luilakken ook nog eens van die maatschappijbekritiserende losers, terwijl ze er wel lekker van profiteren. Walgelijk is dat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."