Ik gebruik het af ten toe ook thuis als ik een dagje alleen thuis ben en nergens naar toe hoef. Gewoon recreatief Ik heb een geprobeerd een werkstuk te maken snachts maar had niet echt veel gedaan uit eindelijk
![:tearsofjoy:]()
was heel lang bezig met hetzelfde dus bv na 2 uur 1 kantje af ofso dus ik denk dat ik veel verder was als ik zonder iets op geconcentreerd was gaan werken. Maar ik deed het tenminste wel met veel plezier haha
![:grin:]()
en zonder doe je dan niet zo snel. t was t proberen wel waard t was wel goed overgens wat ik schreef maar je ik ben dan gewoon met veel dingen te gelijk ook bezig dus werkstuk maken of huiswerk werkt voor mij niet echt
Maar over recreatief gebruik, Ik begin dan meestal tussen 9 en 11 s,morgensen en tussen 5 en 7 komen me ouders thuis. Ik denk dat het dan meestal wel uitgewerkt is en voor de zeker heid ga ik dan nog even naar de training of weg ofso zodat ik hen nog later zie en meer kans heb dat het al over is. Is het mogelijk om 6 tot 7 u na gebruik te sporten want dat heb ik wel eens gedaan...
Het lijkt of het daar wel is uitgewerkt en niemand ziet wat aan me.. geloof ik.. maar als ik thuis kom slaap ik verlopig nog niet en ben ik vrijwel nog de hele nacht wakker en voel me ook anders. Als ik tegen me ma praat en probeer zo normaal mogelijk te doen lukt juist soms niet egt en savonds lijken me pupillen ook veel groter dan vlak na gebruik en ben bang dat ze dat dus ziet . Ik probeer het ook te verbergen voor me ouderrs en zo ver weten zei nog niks van drugs dus ik denk dat ze het nie zo snel in de gaten hebben als ik het heel soms doe en hen pas zie als het 8 uur verder is
het enige waar ik bang voor ben is dat ze iets aan me ogen kunnen zien of gedrag dus
Ik heb wel eens opgemekrt dat me ma vreemd naar me kijk of niet in me ogen keek en ze het in de gaten had dacht ik De volgende dag was gewoon alles weer normaal en lijk het elke keer toch of ze niks in de gaten hebben gehad.
Als ik in een stukje fiets ofso heb ik altijd het gevoel of iedereen het aan me ziet dat ik speed op heb Ik ga ook wel eens boodschappen doen 6 uur na me laatste snuif o bommetje, dan heb ik ook een beetje het gevoel dat ze raar naar me kijken etc. maar dat zal wel vage hallicunatie zijn of ze kunne het echt zien
Ik heb trouwens ook als ik s avonds klaar wakker ben bang ze alles kunnen horen wat ik doe doe dan extreem zachtjes wat ik dus normaal nooit doe xD
wat gebeurtd er als ze het zouden merken? .mij zou het niet boeiennen als e het weten. Maar wil doe toch =zo onopvaalen mogelijk doen Wat jij hebt heb ik dus ook een beetje maar ik zou het niet te vak vaak doen is mijn advies.