Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeedgebruik verbergen

Speedgebruik verbergen

30 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#1
Casplantje. zei:
@ Angramar Temenos: Volgens mij vraagt de topic starter hier zelf om advies, dus dan mag iemand daar toch ook wel zijn of haar mening over geven?

OT: Het functioneel gebruiken van drugs lijkt me wat riskant, ik zou het persoonlijk gewoon niet doen.
Klik om te vergroten...

tsja, ik denk dat t functioneel gebruik wel kan (bijv ook mensen die willen dieeten, of mensen die langen dagen achter elkaar werken). zo lang t maar voor een korte periode is en je niet eerder een spitverslaving hebt gehad. ts. lijkt echter al een redelijke geschiedenis met pep te hebben en voor hem lijkt het me dan ook een stuk minder verstandig :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
@AT, ik ga niet eens in op jouw post.

De TS vraagt hoe hij speed gebruik kan verbergen, dat kan, maar niet op de langere termijn. Alle gebruik heeft consequenties. Vaak niet eens meteen maar op de langere termijn.

Nu ik achteraf kan kijken naar mijn dagelijkse gebruik kan ik zeggen dat ik als persoon heel ongeïnteresseerd en achteloos werd, ik vlakte compleet af. Natuurlijk gaat dat niet voor iedereen op maar een middel heeft niet alleen invloed op je lichaam, net zo hard op je geest.

Als je je gebruik wilt verbergen raad ik aan om kleine dosissen van 20-30 mg zuivere pep in een bommetje te nemen. Dat is genoeg om te focussen en niet genoeg om je honger te onderdrukken. En je hebt niet van die speedtweaks. Pas wel op, neem je rust en neem om de zoveel tijd een dag of twee achterelkaar niets want al snel heb je tolerantie en merk je niets meer van die 30 mg. De stap om dan meer te gaan pakken is niet zo heel groot dan.

Maak met jezelf harde afspraken waar je je ook echt aan houdt. Ik persoonlijk word heel makkelijk van speed en moet mezelf echt sturen om afspraken niet af te bellen en schijt aan de wereld te hebben. Functioneel gebruik kan wel maar alleen als je jezelf kan sturen en je eigen gedrag kan corrigeren.

@TRAVOLTA
Diëten op speed is niet echt diëten. Op het hoogtepunt (of dieptepunt zo je wilt) van mijn speedcarrière woog ik 58 kilo. Nu weeg ik 88 kilo, meer dan ik ooit gewogen heb. Afvallen op speed is uithongeren van je lichaam en als je daarna weer normaal gaat eten, wat je echt wel een keer gaat doen, denkt je lichaam dat het zware tijden zijn en slaat meteen alles wat binnenkomt op.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
weet ik, maar dat is totaal irrelevant. mij gaat het erom dat er genoeg mensen zijn die EN niet verslaafd zijn EN niet recreatief gebruiken. of ze er iets mee bereiken is een 2e.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah, verkeerde interpretatie.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
NorthernLightBE zei:
Gedrag verandert enorm bij dagelijks speedgebruik, kun je sowieso niet blijven wegstoppen
Klik om te vergroten...
Zie sim :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik merk dat ook wel aan mezelf na 3 dagen :rolleyes:
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
@AT, ik ga niet eens in op jouw post.

De TS vraagt hoe hij speed gebruik kan verbergen, dat kan, maar niet op de langere termijn. Alle gebruik heeft consequenties. Vaak niet eens meteen maar op de langere termijn.

Nu ik achteraf kan kijken naar mijn dagelijkse gebruik kan ik zeggen dat ik als persoon heel ongeïnteresseerd en achteloos werd, ik vlakte compleet af. Natuurlijk gaat dat niet voor iedereen op maar een middel heeft niet alleen invloed op je lichaam, net zo hard op je geest.

Als je je gebruik wilt verbergen raad ik aan om kleine dosissen van 20-30 mg zuivere pep in een bommetje te nemen. Dat is genoeg om te focussen en niet genoeg om je honger te onderdrukken. En je hebt niet van die speedtweaks. Pas wel op, neem je rust en neem om de zoveel tijd een dag of twee achterelkaar niets want al snel heb je tolerantie en merk je niets meer van die 30 mg. De stap om dan meer te gaan pakken is niet zo heel groot dan.

Maak met jezelf harde afspraken waar je je ook echt aan houdt. Ik persoonlijk word heel makkelijk van speed en moet mezelf echt sturen om afspraken niet af te bellen en schijt aan de wereld te hebben. Functioneel gebruik kan wel maar alleen als je jezelf kan sturen en je eigen gedrag kan corrigeren.

@TRAVOLTA
Diëten op speed is niet echt diëten. Op het hoogtepunt (of dieptepunt zo je wilt) van mijn speedcarrière woog ik 58 kilo. Nu weeg ik 88 kilo, meer dan ik ooit gewogen heb. Afvallen op speed is uithongeren van je lichaam en als je daarna weer normaal gaat eten, wat je echt wel een keer gaat doen, denkt je lichaam dat het zware tijden zijn en slaat meteen alles wat binnenkomt op.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je handige tips :grin:
En ja ik stel mijzelf ook een paar regels en disciplines maar vooral ook vooraf bepaalde hoeveelheden en keren zodat ik niet ga denken van och nog eentje kan toch geen kwaad want zo kom je snel in een te grote peproes tekort.

Het grootste voordeel bij mij is vooral dat ik me dan werkelijk maar op 1 ding focus, in het gewone cafe, vrienden, ... leven focus ik me op mensen leren kennen, praten, etc
bij uitgaan vooral op dansen en feesten en bij het studeren ben ik vooral maar met een paar dingen bezig en dat zijn Studeren, roken en water/aquarius drinken.

Heb de negatieve en overmatige gevolgen bij een vriend van me genoeg gezien afgelopen examenperiode, weet gerust wel hoe het moet en niet moet :)

Ps: morele argumenten zijn niet echt zinloos, door die constante herhaling blijf ik tenminste beseffen dat het nu eenmaal niet alledaags mogelijk is.
+ ik bouw een zeer snelle tolerantie dus ik werk geregeld met intervallen ^^
H
Hardcore_fate_fanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel, ik weet niet zeker als dit ook voor jou of jullie werkt, maar;

Ik gebruik af en toe speed en tijdens de examens deed k da ook om te kunnen studeren,
ma na de eerste week begon ik me slapjes te voelen en dergelijke,
dan kon k nog niet studeren.

Daarom heb ik eens aan een vriend van mij, die ADHD heeft, gevraagd als hij mij niet
wa rilatine pilletjes kon verkopen. Als je er zo twee verbrokkelt en opsnuift,
krijg je ongeveer een effect dat in de richting gaat van snelle, maar niet zo sterk.

Mij heeft dit bij verschillende examens toch wel al redelijk goed geholpen,
maar ik ben natuurlijk niet zeker als dit voor jullie ook geldt ^^
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer het niet te verbergen.
maar ga eerst bij je zelf te vraag
Waarom wil je het verbergen?

Want mijn ervaringen in de loop v/d jaren is toch.

hoe meer ik normaal probeer te doen hoeveel te meer ik van die stomme dingen deed.
Wat vroeger mijn ouders juist achterdochtig maakte.

En daar werd ik weer para van :openmouth: :openmouth: :openmouth:

En wisten ze al snel dat er iets niet klopte,

Dus verbergen: hou je niet lang vol.

:smoke: :smoke: :smoke:
J
Jur900Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik het af ten toe ook thuis als ik een dagje alleen thuis ben en nergens naar toe hoef. Gewoon recreatief Ik heb een geprobeerd een werkstuk te maken snachts maar had niet echt veel gedaan uit eindelijk :tearsofjoy: was heel lang bezig met hetzelfde dus bv na 2 uur 1 kantje af ofso dus ik denk dat ik veel verder was als ik zonder iets op geconcentreerd was gaan werken. Maar ik deed het tenminste wel met veel plezier haha :grin: en zonder doe je dan niet zo snel. t was t proberen wel waard t was wel goed overgens wat ik schreef maar je ik ben dan gewoon met veel dingen te gelijk ook bezig dus werkstuk maken of huiswerk werkt voor mij niet echt

Maar over recreatief gebruik, Ik begin dan meestal tussen 9 en 11 s,morgensen en tussen 5 en 7 komen me ouders thuis. Ik denk dat het dan meestal wel uitgewerkt is en voor de zeker heid ga ik dan nog even naar de training of weg ofso zodat ik hen nog later zie en meer kans heb dat het al over is. Is het mogelijk om 6 tot 7 u na gebruik te sporten want dat heb ik wel eens gedaan...

Het lijkt of het daar wel is uitgewerkt en niemand ziet wat aan me.. geloof ik.. maar als ik thuis kom slaap ik verlopig nog niet en ben ik vrijwel nog de hele nacht wakker en voel me ook anders. Als ik tegen me ma praat en probeer zo normaal mogelijk te doen lukt juist soms niet egt en savonds lijken me pupillen ook veel groter dan vlak na gebruik en ben bang dat ze dat dus ziet . Ik probeer het ook te verbergen voor me ouderrs en zo ver weten zei nog niks van drugs dus ik denk dat ze het nie zo snel in de gaten hebben als ik het heel soms doe en hen pas zie als het 8 uur verder is
het enige waar ik bang voor ben is dat ze iets aan me ogen kunnen zien of gedrag dus
Ik heb wel eens opgemekrt dat me ma vreemd naar me kijk of niet in me ogen keek en ze het in de gaten had dacht ik De volgende dag was gewoon alles weer normaal en lijk het elke keer toch of ze niks in de gaten hebben gehad. :rock:

Als ik in een stukje fiets ofso heb ik altijd het gevoel of iedereen het aan me ziet dat ik speed op heb Ik ga ook wel eens boodschappen doen 6 uur na me laatste snuif o bommetje, dan heb ik ook een beetje het gevoel dat ze raar naar me kijken etc. maar dat zal wel vage hallicunatie zijn of ze kunne het echt zien :stoned:

Ik heb trouwens ook als ik s avonds klaar wakker ben bang ze alles kunnen horen wat ik doe doe dan extreem zachtjes wat ik dus normaal nooit doe xD
wat gebeurtd er als ze het zouden merken? .mij zou het niet boeiennen als e het weten. Maar wil doe toch =zo onopvaalen mogelijk doen Wat jij hebt heb ik dus ook een beetje maar ik zou het niet te vak vaak doen is mijn advies.
J
Jur900Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik gebruik dan 1 tot 3 lijnen in de ochtend 11 u de laatste meestal, ik denk dat je het niet zo snel in de gaten heb..als buitenstaander omdat het overdag is en niemand t toch verwachtt..dus lette ze er ook niet op is mijn mening.. ik eet ook gewoon ook al krijg ik het niet weg, wat ik wel handig vind om te eten is om een boterhamd dopen in water of melk krijg je het makkelijk weg :P
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook altijd het idee dat iedereen het doorheeft, maar zolang je niet achterlijk ziek snuift en dikke bommen naar binnen gooit, waarvan je van te voren weet dat je flink hard gaat! Dan zal de rest ook haast niets merken. Want als jij rustige dosis hebt dan zal je ook zo gedragen.

Vaak valt dat opvallen van die pupillen wel mee, zolang jij beetje hier en daar praat weet ik het in een kroeg staat of ff kort praatje houd hier en daar, dan ziet niemand echt je ogen :wink:
Zodra je 1op1 gaat en serieuze shit gaat houden kan dat wel anders zijn :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."