Wat is nu precies het verschil tussen dex en "gewone" speed? Ik kan het niet vinden op google
Thanx
Thanx

Snel laten testen en uitproberen dan
rechtsdraaiend heeft te maken met een boel scheikunde, maar in het kort kan je het zien als zo'n puzzel doosje voor kinderen. De driehoek past beter in het driehoekige gat. Rechtsdraaiende speed past op die manier beter op de receptoren in je hersenen.3970 zei:Blijkbaar is Dextro-Amfetamine werkzamer, vanwege de hogere zuiverheid en omdat het "rechtsdraaiend"is, wat dat ook moge wezen. Je hebt er minder van nodig, minder vervelende bijwerkingen, minder kater, en het voelt blijkbaar gewoon beter, zoals hierboven ook al werd gesteld. Het is volgens mij ook wel wat duurder als gewone speed.....
Ik krijg in ieder geval ook mijn eerste dex binnenkort als het goed isSnel laten testen en uitproberen dan
![]()
Hemi
tja van pasta dex nam ik altijd 150 a 200mg...haaitand zei:ik ep zot veel dex thuis liggen in capsu (adhd) ma hoeveel moet ik nemen om een echt iets te voelen nu pak ik 30mg per dag
haaitand zei:ik ep zot veel dex thuis liggen in capsu (adhd) ma hoeveel moet ik nemen om een echt iets te voelen nu pak ik 30mg per dag

Frisko zei:als dat waar is (recht vd pers) weet je net zoals ik dat speed niet naar aceton hoort te ruiken,en nog minder naar appel!!!Marla Singer zei:Maar ik krijg het niet van een dealer, dit komt recht van de pers bij mij terecht via een goede vriendin die daar connecties in heeft... Ze was een poosje terug gestopt met die connectie, maar ze heeft gelukkig sindskort de draad weer opgepakt![]()
ik heb gezegd dan heb je kutspeed ja,maar nergens dat ik dat zeker weet!!!
ik heb ook dex gehad(toen ik veel speed nam) die 70% getest was..
en die rook allesbehalve naar appel of aceton![]()
El Retro zei:Dex geeft bij mij een meer aangenaam gevoel. Je krijgt constant een warme gloed over je en tintelingen dan in je tenen. Ik word van dex veel rustiger dan van gewone speed, echt een aangenaam gevoel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."