Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil dex/speed

verschil dex/speed

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
Ik vind speed - mits het niet zo'n zweetvoetenvariant is - heerlijk ruiken. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Die van mij ruikt de laatste tijd weer goed naar appeltjes!
Klik om te vergroten...
dan heb je kut speed want speed hoort helemaal niet naar appeltjes te ruiken!!!! :P
goeie speed/dex ruikt als de pest en smaakt nog veel erger :wave:
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja tegen mij hebben ze gezegd hoe straffer de geur nr chemicalen ruikt hoe beter de speed gaat zijn
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou je kan alles zeggen over mijn pep wat je wilt, maar ik weet dat dit geen kutspeed is. Jij hebt er niets van gehad dus jij kan sowieso geen oordeel geven. Mijn speed ruikt naar aceton, maar ik vind dat een appelgeur. In Amsterdam spreken ze dan ook wel van "appeltjesspeed" en dat is de beste!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
sabe007 zei:
ja tegen mij hebben ze gezegd hoe straffer de geur nr chemicalen ruikt hoe beter de speed gaat zijn
Klik om te vergroten...
chemische geur aka vettige geur dat is idd goed ja..
maar appelgeur dan is er iets niet goed in ieder geval :wink: :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Nou je kan alles zeggen over mijn pep wat je wilt, maar ik weet dat dit geen kutspeed is. Jij hebt er niets van gehad dus jij kan sowieso geen oordeel geven. Mijn speed ruikt naar aceton, maar ik vind dat een appelgeur. In Amsterdam spreken ze dan ook wel van "appeltjesspeed" en dat is de beste!
Klik om te vergroten...
haha denk je dat die verhalen alleen in amsterdam voorkomen???
komaan zeg die zijn hier ook!!!
appeltjesspeed is een blaatverhaal!!!
en aceton ruikt speed ook niet echt naar,en ik weet al helemaal niet waar je haalt dat aceton naar appel ruikt... :wave:
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#6
kga zat keer me maten voor mijn verj wa dex pakke dus 125mg/pers zou genoeg moeten zijn en ik denk dat het geene wat ik neem wel zeer zuiver moet zijn want het komt van bij de apotheek en het word daar gemaakt
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Ik wil ook een keertje dex doen!
Klik om te vergroten...

Lake zei:
Yup die staat bij mij ook nog op het lijstje.
Klik om te vergroten...

Ik verwacht binnenkort 70% Dex, ben ook heeeeel erg benieuwd hoe het bevalt in vergelijking met de gewone speed die ik anders heb :rolleyes:

Hemi
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Marla Singer zei:
Ik wil ook een keertje dex doen!
Klik om te vergroten...

Lake zei:
Yup die staat bij mij ook nog op het lijstje.
Klik om te vergroten...

Ik verwacht binnenkort 70% Dex, ben ook heeeeel erg benieuwd hoe het bevalt in vergelijking met de gewone speed die ik anders heb :rolleyes:

Hemi
Klik om te vergroten...
verwacht er maar nie TE veel van want die dex went net zo snel als gewone goeie speed hoor... :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die dex is voor mij een eenmalige treat denk ik..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lake zei:
Die dex is voor mij een eenmalige treat denk ik..
Klik om te vergroten...

Verklaar je nader??

Hemi
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dexefie me .........

I need this speed !!!

:wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe zal het rectaal aanvoelen ?

Wie gaat dat uitproberen ....

:hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat ik een grammetje koop en het daar bij laat. Ben nou niet van plan om veel dex te gaan gebruiken (net zoals ik rustig aan doe met gewone pep)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jij :).

Plugfanaat.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
Marla Singer zei:
Nou je kan alles zeggen over mijn pep wat je wilt, maar ik weet dat dit geen kutspeed is. Jij hebt er niets van gehad dus jij kan sowieso geen oordeel geven. Mijn speed ruikt naar aceton, maar ik vind dat een appelgeur. In Amsterdam spreken ze dan ook wel van "appeltjesspeed" en dat is de beste!
Klik om te vergroten...
haha denk je dat die verhalen alleen in amsterdam voorkomen???
komaan zeg die zijn hier ook!!!
appeltjesspeed is een blaatverhaal!!!
en aceton ruikt speed ook niet echt naar,en ik weet al helemaal niet waar je haalt dat aceton naar appel ruikt... :wave:
Klik om te vergroten...

Nee, ik denk absoluut niet dat het alleen in Amsterdam voorkomt, alleen wie ben jij om een oordeel te geven over mijn drugs terwijl je het niet hebt gezien, niet hebt geroken, niet hebt geproefd en niet hebt gebruikt? Je weet ook niet bij wat voor personen ik mijn drugs vandaan haal, je weet er feitelijk dus echt nul komma nul van af! Jij kunt dus onmogelijk hier een oordeel over geven, want waar baseer je je mening op? Ik vind dat mijn speed naar aceton ruikt en dat het iets "appelachtigs" heeft. Dat is mijn persoonlijke mening, met mijn eigen persoonlijke benamingen die ik er aan geef. Misschien dat een ander persoon weer een hele andere omschrijving geeft over exact dezelfde pep, zoiets kan heel goed mogelijk zijn. Persoonlijke meningen verschillen ook weer onderling toch? Jij kan in ieder geval niet hieruit meteen opmaken dat ik kutspeed heb.
Ik ben wakker sinds zaterdagochtend 10u, heb sinds zaterdagmiddag 16u in totaal iets meer dan een halve gram gesnoven, dat is niet zo heel veel, zeker omdat ik wekelijks gebruik en dus ook een vorm van tolerantie heb ontwikkeld. De pep is inmiddels al een tijdje op en de laatse lijn is dus ook alweer heel wat uurtjes geleden. Ben nu nog steeds wakker en vrij helder van geest. Ik denk op basis alleen al hiervan dat je niet kan zeggen dat ik kutspeed heb. :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Lake zei:
Dat ik een grammetje koop en het daar bij laat. Ben nou niet van plan om veel dex te gaan gebruiken (net zoals ik rustig aan doe met gewone pep)
Klik om te vergroten...

Ach so ja....ik denk zelf, als de dex goed bevalt (beter als de gewone pep), dat ik het voortaan bij dex hou. Ik heb gewoon liever zo zuiver mogelijk spul, waar zo weinig mogelijk toevoegingen bij zitten. En dat dat dan iets duurder is neem ik op de koop toe....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
Hoe zal het rectaal aanvoelen ?

Wie gaat dat uitproberen ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gekkie! :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
3970 zei:
Lake zei:
Dat ik een grammetje koop en het daar bij laat. Ben nou niet van plan om veel dex te gaan gebruiken (net zoals ik rustig aan doe met gewone pep)
Klik om te vergroten...

Ach so ja....ik denk zelf, als de dex goed bevalt (beter als de gewone pep), dat ik het voortaan bij dex hou. Ik heb gewoon liever zo zuiver mogelijk spul, waar zo weinig mogelijk toevoegingen bij zitten. En dat dat dan iets duurder is neem ik op de koop toe....
Klik om te vergroten...
duurder is het allesbehalve...2 a 2.5€ de gram is nie veel toch?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Frisko zei:
Marla Singer zei:
Nou je kan alles zeggen over mijn pep wat je wilt, maar ik weet dat dit geen kutspeed is. Jij hebt er niets van gehad dus jij kan sowieso geen oordeel geven. Mijn speed ruikt naar aceton, maar ik vind dat een appelgeur. In Amsterdam spreken ze dan ook wel van "appeltjesspeed" en dat is de beste!
Klik om te vergroten...
haha denk je dat die verhalen alleen in amsterdam voorkomen???
komaan zeg die zijn hier ook!!!
appeltjesspeed is een blaatverhaal!!!
en aceton ruikt speed ook niet echt naar,en ik weet al helemaal niet waar je haalt dat aceton naar appel ruikt... :wave:
Klik om te vergroten...

Nee, ik denk absoluut niet dat het alleen in Amsterdam voorkomt, alleen wie ben jij om een oordeel te geven over mijn drugs terwijl je het niet hebt gezien, niet hebt geroken, niet hebt geproefd en niet hebt gebruikt? Je weet ook niet bij wat voor personen ik mijn drugs vandaan haal, je weet er feitelijk dus echt nul komma nul van af! Jij kunt dus onmogelijk hier een oordeel over geven, want waar baseer je je mening op? Ik vind dat mijn speed naar aceton ruikt en dat het iets "appelachtigs" heeft. Dat is mijn persoonlijke mening, met mijn eigen persoonlijke benamingen die ik er aan geef. Misschien dat een ander persoon weer een hele andere omschrijving geeft over exact dezelfde pep, zoiets kan heel goed mogelijk zijn. Persoonlijke meningen verschillen ook weer onderling toch? Jij kan in ieder geval niet hieruit meteen opmaken dat ik kutspeed heb.
Ik ben wakker sinds zaterdagochtend 10u, heb sinds zaterdagmiddag 16u in totaal iets meer dan een halve gram gesnoven, dat is niet zo heel veel, zeker omdat ik wekelijks gebruik en dus ook een vorm van tolerantie heb ontwikkeld. De pep is inmiddels al een tijdje op en de laatse lijn is dus ook alweer heel wat uurtjes geleden. Ben nu nog steeds wakker en vrij helder van geest. Ik denk op basis alleen al hiervan dat je niet kan zeggen dat ik kutspeed heb. :P
Klik om te vergroten...
ik heb nergens beweerd dat ik zeker weet dat jij kutspeed hebt!!
alleen naar jou beschrijvingen gekeken(aceton ruikend of appel),dan zit er iets niet goed heb ik gezegd!!! :beer:
hier zijn ook prutdealers die goeie speed verneuken door pure alcohol of iets erop te doen(denkende dat dat beter is) dus je weet maar nooit :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar ik krijg het niet van een dealer, dit komt recht van de pers bij mij terecht via een goede vriendin die daar connecties in heeft... Ze was een poosje terug gestopt met die connectie, maar ze heeft gelukkig sindskort de draad weer opgepakt :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."