#1
ik heb nergens beweerd dat ik zeker weet dat jij kutspeed hebt!!Marla Singer zei:Frisko zei:haha denk je dat die verhalen alleen in amsterdam voorkomen???Marla Singer zei:Nou je kan alles zeggen over mijn pep wat je wilt, maar ik weet dat dit geen kutspeed is. Jij hebt er niets van gehad dus jij kan sowieso geen oordeel geven. Mijn speed ruikt naar aceton, maar ik vind dat een appelgeur. In Amsterdam spreken ze dan ook wel van "appeltjesspeed" en dat is de beste!
komaan zeg die zijn hier ook!!!
appeltjesspeed is een blaatverhaal!!!
en aceton ruikt speed ook niet echt naar,en ik weet al helemaal niet waar je haalt dat aceton naar appel ruikt...![]()
Nee, ik denk absoluut niet dat het alleen in Amsterdam voorkomt, alleen wie ben jij om een oordeel te geven over mijn drugs terwijl je het niet hebt gezien, niet hebt geroken, niet hebt geproefd en niet hebt gebruikt? Je weet ook niet bij wat voor personen ik mijn drugs vandaan haal, je weet er feitelijk dus echt nul komma nul van af! Jij kunt dus onmogelijk hier een oordeel over geven, want waar baseer je je mening op? Ik vind dat mijn speed naar aceton ruikt en dat het iets "appelachtigs" heeft. Dat is mijn persoonlijke mening, met mijn eigen persoonlijke benamingen die ik er aan geef. Misschien dat een ander persoon weer een hele andere omschrijving geeft over exact dezelfde pep, zoiets kan heel goed mogelijk zijn. Persoonlijke meningen verschillen ook weer onderling toch? Jij kan in ieder geval niet hieruit meteen opmaken dat ik kutspeed heb.
Ik ben wakker sinds zaterdagochtend 10u, heb sinds zaterdagmiddag 16u in totaal iets meer dan een halve gram gesnoven, dat is niet zo heel veel, zeker omdat ik wekelijks gebruik en dus ook een vorm van tolerantie heb ontwikkeld. De pep is inmiddels al een tijdje op en de laatse lijn is dus ook alweer heel wat uurtjes geleden. Ben nu nog steeds wakker en vrij helder van geest. Ik denk op basis alleen al hiervan dat je niet kan zeggen dat ik kutspeed heb. :P
alleen naar jou beschrijvingen gekeken(aceton ruikend of appel),dan zit er iets niet goed heb ik gezegd!!!
hier zijn ook prutdealers die goeie speed verneuken door pure alcohol of iets erop te doen(denkende dat dat beter is) dus je weet maar nooit
