Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil dex/speed

verschil dex/speed

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
Frisko zei:
Marla Singer zei:
Nou je kan alles zeggen over mijn pep wat je wilt, maar ik weet dat dit geen kutspeed is. Jij hebt er niets van gehad dus jij kan sowieso geen oordeel geven. Mijn speed ruikt naar aceton, maar ik vind dat een appelgeur. In Amsterdam spreken ze dan ook wel van "appeltjesspeed" en dat is de beste!
Klik om te vergroten...
haha denk je dat die verhalen alleen in amsterdam voorkomen???
komaan zeg die zijn hier ook!!!
appeltjesspeed is een blaatverhaal!!!
en aceton ruikt speed ook niet echt naar,en ik weet al helemaal niet waar je haalt dat aceton naar appel ruikt... :wave:
Klik om te vergroten...

Nee, ik denk absoluut niet dat het alleen in Amsterdam voorkomt, alleen wie ben jij om een oordeel te geven over mijn drugs terwijl je het niet hebt gezien, niet hebt geroken, niet hebt geproefd en niet hebt gebruikt? Je weet ook niet bij wat voor personen ik mijn drugs vandaan haal, je weet er feitelijk dus echt nul komma nul van af! Jij kunt dus onmogelijk hier een oordeel over geven, want waar baseer je je mening op? Ik vind dat mijn speed naar aceton ruikt en dat het iets "appelachtigs" heeft. Dat is mijn persoonlijke mening, met mijn eigen persoonlijke benamingen die ik er aan geef. Misschien dat een ander persoon weer een hele andere omschrijving geeft over exact dezelfde pep, zoiets kan heel goed mogelijk zijn. Persoonlijke meningen verschillen ook weer onderling toch? Jij kan in ieder geval niet hieruit meteen opmaken dat ik kutspeed heb.
Ik ben wakker sinds zaterdagochtend 10u, heb sinds zaterdagmiddag 16u in totaal iets meer dan een halve gram gesnoven, dat is niet zo heel veel, zeker omdat ik wekelijks gebruik en dus ook een vorm van tolerantie heb ontwikkeld. De pep is inmiddels al een tijdje op en de laatse lijn is dus ook alweer heel wat uurtjes geleden. Ben nu nog steeds wakker en vrij helder van geest. Ik denk op basis alleen al hiervan dat je niet kan zeggen dat ik kutspeed heb. :P
Klik om te vergroten...
ik heb nergens beweerd dat ik zeker weet dat jij kutspeed hebt!!
alleen naar jou beschrijvingen gekeken(aceton ruikend of appel),dan zit er iets niet goed heb ik gezegd!!! :beer:
hier zijn ook prutdealers die goeie speed verneuken door pure alcohol of iets erop te doen(denkende dat dat beter is) dus je weet maar nooit :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar ik krijg het niet van een dealer, dit komt recht van de pers bij mij terecht via een goede vriendin die daar connecties in heeft... Ze was een poosje terug gestopt met die connectie, maar ze heeft gelukkig sindskort de draad weer opgepakt :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frisko zei:
Marla Singer zei:
Ik vind speed - mits het niet zo'n zweetvoetenvariant is - heerlijk ruiken. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Die van mij ruikt de laatste tijd weer goed naar appeltjes!
Klik om te vergroten...
dan heb je kut speed want speed hoort helemaal niet naar appeltjes te ruiken!!!! :P
goeie speed/dex ruikt als de pest en smaakt nog veel erger :wave:
Klik om te vergroten...

En hier heb je wel letterlijk geschreven dat ik kutspeed heb, je spreekt jezelf lekker tegen! :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Maar ik krijg het niet van een dealer, dit komt recht van de pers bij mij terecht via een goede vriendin die daar connecties in heeft... Ze was een poosje terug gestopt met die connectie, maar ze heeft gelukkig sindskort de draad weer opgepakt :hearteyes:
Klik om te vergroten...
als dat waar is (recht vd pers) weet je net zoals ik dat speed niet naar aceton hoort te ruiken,en nog minder naar appel!!!
ik heb gezegd dan heb je kutspeed ja,maar nergens dat ik dat zeker weet!!!

ik heb ook dex gehad(toen ik veel speed nam) die 70% getest was..
en die rook allesbehalve naar appel of aceton :wink:
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja hoe kan dat nou naar appel rieken. het riekt zoiezo naar een of ander chemicalen :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vroeg zelf ook is wat over speed.
Toen hebben meerdere mensen beantwoord ; Kleur/geur zegt niets.

Dus je kan nooit iemand speed beoordelen van afstand,tenzij er caffieneverschijnsel zijn oid :beer:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
Marla Singer zei:
Maar ik krijg het niet van een dealer, dit komt recht van de pers bij mij terecht via een goede vriendin die daar connecties in heeft... Ze was een poosje terug gestopt met die connectie, maar ze heeft gelukkig sindskort de draad weer opgepakt :hearteyes:
Klik om te vergroten...
als dat waar is (recht vd pers) weet je net zoals ik dat speed niet naar aceton hoort te ruiken,en nog minder naar appel!!!
ik heb gezegd dan heb je kutspeed ja,maar nergens dat ik dat zeker weet!!!

ik heb ook dex gehad(toen ik veel speed nam) die 70% getest was..
en die rook allesbehalve naar appel of aceton :wink:
Klik om te vergroten...

Ik krijg zeer goede kwaliteitspasta, geen dex, gewone amfetamine dus. Ik krijg het van een goede vriendin die de juiste connecties heeft. Ik zeg niet dat het 100% zuiver is, dat bestaat haast niet, maar er zijn in iedergeval geen tussenpersonen of dealers geweest die er nog verder mee gerommeld hebben.
Aceton wordt vaak gebruikt om de speed in te verwerken. Dit omdat aceton een stof is die snel weer vervliegd en dit geeft vaak een "appelachtige" geur. In plaats van aceton wordt ook wel eens ether gebruikt, te herkennen als je speed een beetje naar zweetvoeten ruikt. Echter die geuren zeggen inderdaad niks over de kwaliteit, maar dat pep zo kan ruiken is dus wel een feit!
=
=Mobius=Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Blijkbaar weingig kennis van aromatische chemicaliën : watervrije labgrade aceton ruikt naar appel, vandaar appeltjesspeed dat is de enigste reden.
Een link kan mag niet dus jammer
a
angerfistiiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb zo iets gekrege van een vriendin
het is licht bruin en iets voor te snuive mer kwee nii wa et is kan iemand me helpe? :confused: :)
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Breng het naar testcentrum. Dit is anoniem en dan ook meteen veilig voor jou zodat je weet dat je geen foute dingen tot je neemt zie -> www.drugs-test.nl
t
tremLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

El Retro zei:
Dex geeft bij mij een meer aangenaam gevoel. Je krijgt constant een warme gloed over je en tintelingen dan in je tenen. Ik word van dex veel rustiger dan van gewone speed, echt een aangenaam gevoel.
Klik om te vergroten...

heb dit laatst geporbeerd (2 recept capsules) maar merkte niet veel meer dan dat ik er een tijdje aardig wakker en helder van bleef. Geen verderE (psychische of lichamelijke) effecten echter en lang niet zolang als die keer dat ik echte speed gebruikte, noch het zelfvertrouwen en het gezeillige en nooit ophoudnede 'spraakwater' van de speed. Ook een keer een pilletje ritalin gepopt maar daar merkte ik niks van.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dexefie me .........

I need this speed !!!

:wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe zal het rectaal aanvoelen ?

Wie gaat dat uitproberen ....

:hearteyes:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is nu precies het verschil tussen dex en "gewone" speed? Ik kan het niet vinden op google :flushed:

Thanx :wave:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
dex zou naar mijn weten werkzaam moeten zijn op 1mg dosis.
Als ik het goed heb is dit een soort van overheids straaljagers piloten amphetamine en niet voor burgers like us...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dex geeft bij mij een meer aangenaam gevoel. Je krijgt constant een warme gloed over je en tintelingen dan in je tenen. Ik word van dex veel rustiger dan van gewone speed, echt een aangenaam gevoel.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Blijkbaar is Dextro-Amfetamine werkzamer, vanwege de hogere zuiverheid en omdat het "rechtsdraaiend"is, wat dat ook moge wezen. Je hebt er minder van nodig, minder vervelende bijwerkingen, minder kater, en het voelt blijkbaar gewoon beter, zoals hierboven ook al werd gesteld. Het is volgens mij ook wel wat duurder als gewone speed.....

Ik krijg in ieder geval ook mijn eerste dex binnenkort als het goed is :wave: Snel laten testen en uitproberen dan :mrgreen:

Hemi
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#18
3970 zei:
Blijkbaar is Dextro-Amfetamine werkzamer, vanwege de hogere zuiverheid en omdat het "rechtsdraaiend"is, wat dat ook moge wezen. Je hebt er minder van nodig, minder vervelende bijwerkingen, minder kater, en het voelt blijkbaar gewoon beter, zoals hierboven ook al werd gesteld. Het is volgens mij ook wel wat duurder als gewone speed.....

Ik krijg in ieder geval ook mijn eerste dex binnenkort als het goed is :wave: Snel laten testen en uitproberen dan :mrgreen:

Hemi
Klik om te vergroten...
rechtsdraaiend heeft te maken met een boel scheikunde, maar in het kort kan je het zien als zo'n puzzel doosje voor kinderen. De driehoek past beter in het driehoekige gat. Rechtsdraaiende speed past op die manier beter op de receptoren in je hersenen.
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoeveel

ik ep zot veel dex thuis liggen in capsu (adhd) ma hoeveel moet ik nemen om een echt iets te voelen nu pak ik 30mg per dag
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: hoeveel

haaitand zei:
ik ep zot veel dex thuis liggen in capsu (adhd) ma hoeveel moet ik nemen om een echt iets te voelen nu pak ik 30mg per dag
Klik om te vergroten...
tja van pasta dex nam ik altijd 150 a 200mg...
maar let op,dexedrine went even snel als zijn neefje hoor :wave:
naar mijn ervaring is de werking hetzelfde alleen wat heftiger!!!
en ik heb 2j lang bijna wekelijks 4 a 5gr dex gebruikt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."