Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep lichtelijk geel

Pep lichtelijk geel

28 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
p
poison drinkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar aangezien dit niet bij elke speed zo is, lijkt het me sterk dat dit komt van vluchtige productiestoffen..

Of het moet iets te maken hebben met verschil in productie..
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb al beetje rond gekeken op het internet en op het forum maar nog niet echt veel wijzer geworden..

Ik heb nu pep vers uit de vriezer gekregen en na enkele uren uit de vriezer begint hij iets gelig te worden! Hij ruikt net zoals voorheen en toen bij die persoon getest en was verder prima.

Wat houdt dat gele nu precies in? Die keren ervoor was het gewoon wel wit.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat het slecht nieuws is en wat vorige week nog allemaal hemel leek kan vandaag de hel zijn.
De pep is nooit hetzelfde en een goed inkoop beleid ( dus geen grammetje maar een dikke bal)
voorkomt onaangename wisselingen in kleur sterkte en uitwerking. Daar getest ? Wat houdt dfat in ? Daar je neus volgestouwd is geen test maar eerder een kamikaze poging.

Hamsteren zodra je % boven de 50 % uitschiet op zijn nederlands !!

:wave:
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm miss is pis snuiven ook wel oppeppend, wie weet! :grin:
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee gewoon bij testservice!

Heb altijd goed spul gekregen dus ik zou het raar vinden als het nu ineens niet goed zou zijn. Maar was benieuwd naar het gelige.. Hoorde allemaal verhalen over spoelen met aceton of dat de pasta dan nog teveel zwavel op dit moment bevat.. Maar nooit een eenduidig antwoord!

En tja, miss zit ik nu wel helemaal mis, heb geen idee :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou iemand erin gepist hebben?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
kebabski zei:
Hmm miss is pis snuiven ook wel oppeppend, wie weet! :grin:
Klik om te vergroten...
Kan je rekenen?
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dacht dat speed geel werd door cafeïne, misschien nog een sample inleveren voor de zekerheid?
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik was ook zeker van plan om deze keer weer een sample in te leveren! Donderdag ga ik wel weer even langs de testservice.

Maar volgens mij kan je cafeïne eruit filteren door gebruik te maken van aceton... Maar he bhier verder geen ervaring mee! Iemand?? :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
kebabski zei:
Ja ik was ook zeker van plan om deze keer weer een sample in te leveren! Donderdag ga ik wel weer even langs de testservice.

Maar volgens mij kan je cafeïne eruit filteren door gebruik te maken van aceton... Maar he bhier verder geen ervaring mee! Iemand?? :P
Klik om te vergroten...

Als je de search gebruikt op deze site moet je er uitkomen hoor.
Er zijn meerdere mensen die het gedaan/uitgelegd hebben.
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kijk eens aan gevonden! Bedankt :wink:

Voor diegenen die mee willen lezen:Klik hier!

Nou even kijken of het goed werkt :grin:
p
poison drinkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom geeft caffeïnepoeder (wit) aan speed (wit) een lichtgele kleur? Vervuiling zal het in ieder geval wel zijn, maar of het met een aceton-spoeling zal verdwijnen is nog maar de vraag.

Maar het kan ook niet veel kwaad, de aceton..
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn theorie is dat de stoffen(bijproducten bij speed productie) die verdampen als je speed droogt de speed geel maken. Vooral als je dit als bal laat drogen word de buitenkant echt geel. Als je het in poeder hakt en dan laat drogen word het veel minder geel.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
1. Overblijfsel van de ketone (precursor), wat niet zo erg zou zijn. Domme fout van de chemist anders had ie meer pep kunnen maken :grin:

2. Zwavelzuur is gebruikt bij de synthese, wat kleine gele impuriteiten vormt (vies gelig brokje, ik denk dat je dit bedoelt)

3. Is je pep droog en gelig & is de textuur poederachtig? Hoogstwaarschijnlijk een mix van caffeine/lactose (melkpoeder, kijk maar eens in de kast en vergelijk)

4. Gelig/Rood? Misschien heb je geluk en zijn het geplette dexamfetamine tabletten...

5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.

Het zit hem trouwens in het verschil van productie ja, de ene chemist is al properder als de andere :wave:

Cheers
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
..

5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.

..
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dit precies? Want het is niet poederachtig, het is gewoon een brok pasta die aan de buitenkant iets geel is uitgeslagen.. Had al eerder iets gelezen over zwavelzuur :)

Dus de pep gewoon in een kommetje bijvoorbeeld leggen en iets met aceton aanroeren en dan drogen zodat alles verdampt? :grin:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#16
bij mij is die een beetje roze, geel heb ik ook wel eens gezien maar dat was na echt heel lang bewaren..
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
kebabski zei:
Beanhead zei:
..

5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.

..
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dit precies? Want het is niet poederachtig, het is gewoon een brok pasta die aan de buitenkant iets geel is uitgeslagen.. Had al eerder iets gelezen over zwavelzuur :)

Dus de pep gewoon in een kommetje bijvoorbeeld leggen en iets met aceton aanroeren en dan drogen zodat alles verdampt? :grin:
Klik om te vergroten...

Precies!

Veel snuifplezier (textuur klopt dus met nummer 2, zwavelzuur)
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatst knal gele gehad. Maar die was echt wel rete goed :rock:
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor de zekerheid toch maar koffiefilter methode gebruikt!

Nu is de pep na de aceton nog steeds geel/creme kleurig en na de aceton is het beetje veranderd in korrelachtig. Het ligt nu lekker te drogen! Mooi op de spiegel fijngehakt tot kleine poederstukjes.
k
kzmkLid
01-01-2024, 00:00
#20
kan door vanalles komen...
Ofwel is het door versnijding (dikke shit meestal, van bv oa zetmeel wordt ie gelig)
ofwel ligt de pH lichtjes te hoog (vertelde producent, dit was de laatste keer t geval)

of je hebt em lange tijd ergens laten liggen waar t niet zo koel is. dan is ie vervallen zeg maar, hij ruikt dan ook n beetje naar verwelkte bloemen. Inname is dan (volgens mij want ik heb het toen niet geprobeerd) nutteloos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."