Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep lichtelijk geel

Pep lichtelijk geel

28 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
1. Overblijfsel van de ketone (precursor), wat niet zo erg zou zijn. Domme fout van de chemist anders had ie meer pep kunnen maken :grin:

2. Zwavelzuur is gebruikt bij de synthese, wat kleine gele impuriteiten vormt (vies gelig brokje, ik denk dat je dit bedoelt)

3. Is je pep droog en gelig & is de textuur poederachtig? Hoogstwaarschijnlijk een mix van caffeine/lactose (melkpoeder, kijk maar eens in de kast en vergelijk)

4. Gelig/Rood? Misschien heb je geluk en zijn het geplette dexamfetamine tabletten...

5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.

Het zit hem trouwens in het verschil van productie ja, de ene chemist is al properder als de andere :wave:

Cheers
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
..

5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.

..
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dit precies? Want het is niet poederachtig, het is gewoon een brok pasta die aan de buitenkant iets geel is uitgeslagen.. Had al eerder iets gelezen over zwavelzuur :)

Dus de pep gewoon in een kommetje bijvoorbeeld leggen en iets met aceton aanroeren en dan drogen zodat alles verdampt? :grin:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij mij is die een beetje roze, geel heb ik ook wel eens gezien maar dat was na echt heel lang bewaren..
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
kebabski zei:
Beanhead zei:
..

5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.

..
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dit precies? Want het is niet poederachtig, het is gewoon een brok pasta die aan de buitenkant iets geel is uitgeslagen.. Had al eerder iets gelezen over zwavelzuur :)

Dus de pep gewoon in een kommetje bijvoorbeeld leggen en iets met aceton aanroeren en dan drogen zodat alles verdampt? :grin:
Klik om te vergroten...

Precies!

Veel snuifplezier (textuur klopt dus met nummer 2, zwavelzuur)
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatst knal gele gehad. Maar die was echt wel rete goed :rock:
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor de zekerheid toch maar koffiefilter methode gebruikt!

Nu is de pep na de aceton nog steeds geel/creme kleurig en na de aceton is het beetje veranderd in korrelachtig. Het ligt nu lekker te drogen! Mooi op de spiegel fijngehakt tot kleine poederstukjes.
k
kzmkLid
01-01-2024, 00:00
#7
kan door vanalles komen...
Ofwel is het door versnijding (dikke shit meestal, van bv oa zetmeel wordt ie gelig)
ofwel ligt de pH lichtjes te hoog (vertelde producent, dit was de laatste keer t geval)

of je hebt em lange tijd ergens laten liggen waar t niet zo koel is. dan is ie vervallen zeg maar, hij ruikt dan ook n beetje naar verwelkte bloemen. Inname is dan (volgens mij want ik heb het toen niet geprobeerd) nutteloos
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kleur zegt niets over de kwaliteit. De testservice kan je alleen precies vertellen hoe het zit met de kwaliteit van je speed.
L
LeipsdaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb inderdaad ook wel is gele pep komt bij mij meestal als ik het een tijdje heb laten liggen kan volgens mij geen kwaad? teminste ik heb er nog nooit last van gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."