#1
1. Overblijfsel van de ketone (precursor), wat niet zo erg zou zijn. Domme fout van de chemist anders had ie meer pep kunnen maken
2. Zwavelzuur is gebruikt bij de synthese, wat kleine gele impuriteiten vormt (vies gelig brokje, ik denk dat je dit bedoelt)
3. Is je pep droog en gelig & is de textuur poederachtig? Hoogstwaarschijnlijk een mix van caffeine/lactose (melkpoeder, kijk maar eens in de kast en vergelijk)
4. Gelig/Rood? Misschien heb je geluk en zijn het geplette dexamfetamine tabletten...
5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.
Het zit hem trouwens in het verschil van productie ja, de ene chemist is al properder als de andere
Cheers
2. Zwavelzuur is gebruikt bij de synthese, wat kleine gele impuriteiten vormt (vies gelig brokje, ik denk dat je dit bedoelt)
3. Is je pep droog en gelig & is de textuur poederachtig? Hoogstwaarschijnlijk een mix van caffeine/lactose (melkpoeder, kijk maar eens in de kast en vergelijk)
4. Gelig/Rood? Misschien heb je geluk en zijn het geplette dexamfetamine tabletten...
5. Aceton erover kappen, klein laagje vormen, pep erin oplossen = Al het zwavelzuur vervliegt met de acetone. Als het caffeine is moet je een koffiefilter gebruiken.
Het zit hem trouwens in het verschil van productie ja, de ene chemist is al properder als de andere
Cheers
