Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsparanoia zijn

paranoia zijn

42 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#1
tis maar net hoe ge 't ziet, me die speed
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Happydude zei:
te weinig eten is ook zo`n boosdoener en niet te vergeten weed en speed oftewel uppen en downen tegelijk ... ik heb er flink last van gehad !!!

komt ern camera ploeg binnen op een party en haalt uit de koffer een camera volgens m`nmaten .. ik zag echter een automatisch wapen en zag iedereen neervallen en rennen e.d. ... staat wel garant voor vette ervaringen !!!

kwamen we thuis had ik veel meer maagemaakt als zij !! zij een beetje dansen en ik ontruimingen gezien en doden en hele oorlogen meegemaakt :openmouth:
Klik om te vergroten...


:confused:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey saivy,

Goed onderschriftje hebt ge daar :P :P :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja gij ook. :smoke: :P
s
speedy gonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#5
MissParanoid zei:
na dat ik speed gebruik, heb ik na een tijdje last van lichte paranoia aanvallen. Ik zie van op een bepaalde afstand in sommige dingens altijd mensen (snap je wat ik bedoel?). Nu vraag ik mij af hebben jullie dat ook? en als jullie ook dingens zien wat zien jullie dan?
Klik om te vergroten...

ja ik weet nog de eerste keer para en dan zei ik tegen mijn moeder maar ale zie je ze niet staan op het dak van onze buur waar mijn moeder op zei maar er staat daar niemand ze heeft heel de nacht bij me gebleven en ik had verteld dat ik spacecake had gegeten en dat het mss teveel spacecake was xD jaja moedersxD
S
ShortoMuzeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bumpbump. :tearsofjoy:

oud topic maargoed, gewoon tijd niks pakken als je deze symptonen krijgt..
heb ze ook een tijd gehad, maar gaat vanzelf weg naar tijdje niks te doen.
ik zelf zou wel uitkijken want een speed psychose wil je echt niet gewoon keertje pilletje doen op zn tijd, is nog leuker ook nog :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallicunaties krijg je als je lang wakker blijft, heb ik ook vaak gehad. Paranoia is iets anders als hallicunaties.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die hallucinaties kunnen wel gepaard gaan met paranoia natuurlijk. Maar hoeft niet. Ik hoorde bijvoorbeeld altijd stemmen in achtergrondgeluiden, maar daar word ik niet paranoide van.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vond sommige hallicunaties eigenlijk wel iets hebben. Zoals dansende poppetjes in de kast en posters die tot leven kwamen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zommes praat me niet zo bang man! :mrgreen:

Wat zij zegt over mensen zien in 'dingen' heb ik ook gehad, maar dat was toen wel in verband met de hele week hard werken en een nacht overgeslagen te hebben, kortom, helemaal aan stront. Kan ook niet zeggen dat ik er angstig van werd eigenlijk, schrok soms wel even :mrgreen:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb het een aantal jaren geleden vaak gehad. met een auto vol mensen in het donker over een snelweg aan het rijden waar van die rood-witte palen langs stonden en ineens zag ik iemand tussen die palen staan die de weg snel overstak. of dan zie ik een koord over de weg gespannen terwijl het gewoon langs de weg is en niet erover. ook een keer aan het fietsen en ik keek achter me en zag een man gehurkt op straat zitten...die was er helemaal niet. niemand van die personen die ik zag waren er. nu heb ik het heel lang niet meer gehad. en helemaal niet sinds ik gebruik.dit is ook een reden waarom ik geen hallucinerende middelen zou gebruiken, want dan zou ik echt doordraaien, denk k.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Zommes praat me niet zo bang man! :mrgreen:

Wat zij zegt over mensen zien in 'dingen' heb ik ook gehad, maar dat was toen wel in verband met de hele week hard werken en een nacht overgeslagen te hebben, kortom, helemaal aan stront. Kan ook niet zeggen dat ik er angstig van werd eigenlijk, schrok soms wel even :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Had het vroeger ook erg--> toebn ben ik effe gestopt, ben daarna terug begonnen , en nu heb ik er geen last van. :)
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#13
nope..heb er zelf nog geen last van! Maar sowieso bij verschijnselen aan je lichaam die negatief zijn; lijkt het mij verstandig om t gebruik idd een tijd te staken
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jelle Snel zei:
nope..heb er zelf nog geen last van! Maar sowieso bij verschijnselen aan je lichaam die negatief zijn; lijkt het mij verstandig om t gebruik idd een tijd te staken
Klik om te vergroten...

Paranoia worden is meestal bij mensen die bij veel andere mensen zijn.
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Ik vond sommige hallicunaties eigenlijk wel iets hebben. Zoals dansende poppetjes in de kast en posters die tot leven kwamen.
Klik om te vergroten...
ok dat zou ik nog leuk vinden maar om steeds vreemde mensen te zien die plotseling verschijnen en verdwijnen daar krijg ik echt de kriebels van...
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#16
flash kieke zei:
Jelle Snel zei:
nope..heb er zelf nog geen last van! Maar sowieso bij verschijnselen aan je lichaam die negatief zijn; lijkt het mij verstandig om t gebruik idd een tijd te staken
Klik om te vergroten...

Paranoia worden is meestal bij mensen die bij veel andere mensen zijn.
Klik om te vergroten...

wat bedoel je juist? dus je word paranoia door te veel bij mensen te zitten ? is dat wat je zegt?
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#17
als ik overdag speed gebruik heb ik daar wel geen last van... waarschijnlijk zorgt het donker ervoor da ik raar begin te doen
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
flash kieke zei:
Paranoia worden is meestal bij mensen die bij veel andere mensen zijn.
Klik om te vergroten...

Deze is laaaaastig killa'
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#19
je WORDT paranoide... of hebt LAST VAN paranoia....


paranoide zijn is bij mijn weten, o.a het idee hebben dat mensen over je praten, als je bijv. zoals idd zoals eerder gezegd bij een groep bent...

hallucinaties komen door het lang wakker zijn met de speed
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik herken het wel ja. Meestal als ik een nacht veel te kort geslapen heb door de speed en dan de dag daarna ook lang doorga dan begin ik ook vanuit mn ooghoeken mensenschimmen te zien die er dan toch niet zijn.

Niet eng of zo meer van 'Hééé, zit daar iemand?' en dan is het toch een jas die ergens overheen hangt.

zorg voor een paar nachtjes voldoende slaap en neem vitamines dan herstel je weer SNEL

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."