#1
tis maar net hoe ge 't ziet, me die speed
Happydude zei:te weinig eten is ook zo`n boosdoener en niet te vergeten weed en speed oftewel uppen en downen tegelijk ... ik heb er flink last van gehad !!!
komt ern camera ploeg binnen op een party en haalt uit de koffer een camera volgens m`nmaten .. ik zag echter een automatisch wapen en zag iedereen neervallen en rennen e.d. ... staat wel garant voor vette ervaringen !!!
kwamen we thuis had ik veel meer maagemaakt als zij !! zij een beetje dansen en ik ontruimingen gezien en doden en hele oorlogen meegemaakt![]()
:PMissParanoid zei:na dat ik speed gebruik, heb ik na een tijdje last van lichte paranoia aanvallen. Ik zie van op een bepaalde afstand in sommige dingens altijd mensen (snap je wat ik bedoel?). Nu vraag ik mij af hebben jullie dat ook? en als jullie ook dingens zien wat zien jullie dan?

MetaalKonijn zei:Zommes praat me niet zo bang man!![]()
Wat zij zegt over mensen zien in 'dingen' heb ik ook gehad, maar dat was toen wel in verband met de hele week hard werken en een nacht overgeslagen te hebben, kortom, helemaal aan stront. Kan ook niet zeggen dat ik er angstig van werd eigenlijk, schrok soms wel even![]()
Jelle Snel zei:nope..heb er zelf nog geen last van! Maar sowieso bij verschijnselen aan je lichaam die negatief zijn; lijkt het mij verstandig om t gebruik idd een tijd te staken
ok dat zou ik nog leuk vinden maar om steeds vreemde mensen te zien die plotseling verschijnen en verdwijnen daar krijg ik echt de kriebels van...Deranged zei:Ik vond sommige hallicunaties eigenlijk wel iets hebben. Zoals dansende poppetjes in de kast en posters die tot leven kwamen.
flash kieke zei:Jelle Snel zei:nope..heb er zelf nog geen last van! Maar sowieso bij verschijnselen aan je lichaam die negatief zijn; lijkt het mij verstandig om t gebruik idd een tijd te staken
Paranoia worden is meestal bij mensen die bij veel andere mensen zijn.
flash kieke zei:Paranoia worden is meestal bij mensen die bij veel andere mensen zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."