#1
hebben jullie ook altijd van die koude rillingen over je lichaam als je speed hebt gehad?
En dat het echt koud voelt,, terwijl het niet koud is??
En dat het echt koud voelt,, terwijl het niet koud is??
ik eet gewoon met pep op alleen dan met wat meer moeite.zommes zei:Eén woord: Voedsel.
dat klinkt al beterImmo zei:Ik krijg het vaak ineens warm of koud als ik speed op heb. Dus niets mis met koude rillingen lijkt mij.
monstaarhitz zei:krijg ik van de concerta tegenwoordig, ff mee stoppen en dan krijg ik weer het warme gevoel van welleer
nicolai zei:als je even wil stoppen dan stop je toch gewoon even...wilskracht. of is er een andere reden dat het onmogelijk blijkt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."