Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaterdag 1e keer Speed.

Zaterdag 1e keer Speed.

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1
welk risico loop je als je troep slikt?
(ik weet niets van speed, lijkt me wel handig voor de voorjaarsschoonmaak of als je gaat behangen of verhuizen).
B
BoNGLid
01-01-2024, 00:00
#2
affa zei:
Ten eerste 100% zuiver is bullshit max 73,98% puur.

gemiddeld aantal% varieert van een 8 tot een 50+

En met het blote oog zie je meestal niet veel.
Klik om te vergroten...

Inderdaad.

We hebben een kenner in ons midden. (;

Gr, BoNG
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
darkbull zei:
welk risico loop je als je troep slikt?
(ik weet niets van speed, lijkt me wel handig voor de voorjaarsschoonmaak of als je gaat behangen of verhuizen).
Klik om te vergroten...
vaak zit er caffeine in, dus dat brand enorm in je neus, voor de rest word je onrustig, hoofdpijn etc etc....

Maar het kan natuurlijk met veel meer stofjes versneden worden

EDIT: Lekker oud topic
A
ADutchNightmareLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij brandde het niet echt in mijn neus...Voelde eigk super weinig, vannochtend wel bloedneus
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
miss party zei:
misschien moet ik het beter eerst laten testen :P
Klik om te vergroten...

ALtijd verstandig! En in deze tijden al helemaal. Ik kom geregeld versneden pep tegen waar een waarschuwing bij komt! :cry: Met de xtc is het ook oppassen voor gevaarlijke stoffen! Neem altijd het zekere voor het onzekere zou ik zeggen. :mrgreen:
J
JelleSnelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit beaam ik zeker. Mij is het de laatste tijd ook opgevallen hoeveel vervuilde speed er is...heb laatst nieuwe gehaald en die gaat 1 dezer dagen weer weg om te laten testen.

Off
Het valt me wel op hoeveel mensen worden wijsgemaakt of in de veronderstelling zijn, dat 100% bestaat. Of ligt dat aan mij?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#7
er is goede hoop. Hier laatste resultaat 49% amf. jammer genoeg wel weer dex. Mensen moeten zich niets wijs laten maken door anderen, behalve dan door mensen die er echt verstand van hebben. Dat zijn er maar weinig.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dex is dus het kleine broertje van pep. Geef mij dan maar gewoon pep hoor. Met dex kan je nog redelijk goed je normale bezigheden doen.

Worden deze 2 soorten ook doorelkaar gehaald als in verkoop?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#9
boenkeng zei:
Dex is dus het kleine broertje van pep. Geef mij dan maar gewoon pep hoor. Met dex kan je nog redelijk goed je normale bezigheden doen.

Worden deze 2 soorten ook doorelkaar gehaald als in verkoop?
Klik om te vergroten...

Dex is niet het kleine broertje, Dex is meer een uniek stofje met een eigen werking ten opzichte van racemisch. Dex is veel potenter op het gebied van dopamine-release. D,l-amfetamine werkt minder op dopamine, maar weer meer op noradrenaline. Terwijl l-amfetamine opzichzelf een totaal niet interessant stofje blijkt te zijn.

Naar mijn idee wel. Ze worden beiden verkocht als speed. Het weten dat je dex of racemisch(d,l) hebt, doe je dan ook alleen op gevoel. Het is namelijk niet mogelijk te laten testen welke van de 2 isomeren dat je hebt.

Volgens mij, is er telkens meer dex en telkens minder d,l. Dit kan natuurlijk ook aan de contacten liggen... :confused:
m
miss partyLid
01-01-2024, 00:00
#10
oke ik had dus aan die gast gevraagd wat hij mij had gegeven en hij had idd perongeluk xtc gestuurd, vandaar dat het behang ging draaien :P maar ik kreeg dus speed van hem 70% zij die... maar ik wil niet snuiven dus ik stop het in een capsule, maar ik weet dus niet hoe te doseren en ik ben bang voor een overdosis dus ik eerst het kontje gevuld en genomen... geen effect, volgende dag dus maar ietsje meer genomen ongeveer het dubbele en dat werkte wel pas na een uur ofzo, maar ik had maar een hele korte piek van ongeveer 3 kwartier ofzo dat ik iets zwete en een hoge hardslag had, daarna had ik het de rest van de dag vet koud...:confused: ik moest ook niet klappertanden, maar had wel trillende handen, voor de rest voelde ik me meer wat suffig. komt dit omdat ik te weinig heb genomen of omdat het gewoon schijtspul is? heeft iemand hier ervaring mee?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#11
miss party zei:
oke ik had dus aan die gast gevraagd wat hij mij had gegeven en hij had idd perongeluk xtc gestuurd, vandaar dat het behang ging draaien :P maar ik kreeg dus speed van hem 70% zij die... maar ik wil niet snuiven dus ik stop het in een capsule, maar ik weet dus niet hoe te doseren en ik ben bang voor een overdosis dus ik eerst het kontje gevuld en genomen... geen effect, volgende dag dus maar ietsje meer genomen ongeveer het dubbele en dat werkte wel pas na een uur ofzo, maar ik had maar een hele korte piek van ongeveer 3 kwartier ofzo dat ik iets zwete en een hoge hardslag had, daarna had ik het de rest van de dag vet koud...:confused: ik moest ook niet klappertanden, maar had wel trillende handen, voor de rest voelde ik me meer wat suffig. komt dit omdat ik te weinig heb genomen of omdat het gewoon schijtspul is? heeft iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Naar het testcentrum met dat spul, dat is de enige manier om er achter te komen wat het precies is. Het klinkt niet echt als hoge puurheid amfetamine wat je daar hebt... Maarja het is compleet onduidelijk wat voor dosis je hebt genomen dus er is weinig over te zeggen wat voor spul je hebt. Aangezien bijna iedereen anders reageert op een stof.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik had ook geen brandende neus, ik weet echter ook niet hoe zuiver het spul was.
ik werd er alleen maar onrustig van, het gevoel van alertheid alsof de aanval vanuit iedere hoek gelanceerd kon worden. Ook zoop ik bier en martini weg alsof het limonade was en ik voelde er niks van.

leuk om geprobeerd te hebben, maar niet echt mijn ding :P
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoepende-Neerlander zei:
ik had ook geen brandende neus, ik weet echter ook niet hoe zuiver het spul was.
ik werd er alleen maar onrustig van, het gevoel van alertheid alsof de aanval vanuit iedere hoek gelanceerd kon worden. Ook zoop ik bier en martini weg alsof het limonade was en ik voelde er niks van.

leuk om geprobeerd te hebben, maar niet echt mijn ding :P
Klik om te vergroten...
Zo te lezen had je gewoon goede speed hoor :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja inderdaad een +/- 9weken geleden had ie eventueel goede speed :rolleyes:


door BoNG op 21 jan 2012 00:28
Klik om te vergroten...
grave digger !! :P
m
miss partyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb gisteren ook voor het eerst speed gebruikt.
ik ken geen dealers dus heb besteld via internet 2 gram en ik kreeg 2 pilletjes... maargoed ik wilde het toch al slikken en niet snuiven.
dus ik een pilletje nemen en na 10 min ofzo begon het al te werken.
Ik voelde me niet opgefokt ofzo, maar bewegen ging wel makkelijker. ik had een piep in mijn oren en de patronen op mijn behang bewogen en mijn pupillen waren groot. ik kon niet zo goed recht lopen en van dichtbij zag ik wazig. ging ook klappertanden, maar dat was wel makkelijk onder controle te houden. ook kon ik veel beter voelen, toen ik mijn hond aaide leek het net of ik elk haartje appart kon voelen ofzo en alles wat ik deed leek een droom, maar toch was ik er wel met mijn volle gedachten bij.
na 3 uur ofzo was het al uitgewerkt en ik kon snachts ook gewoon slapen.
en de hele dag geen honger gehad. ik vind deze ervaring opzich wel fijn, maar niet als je priegeldingetjes moet doen ivm het wazig zien.
dat andere pilletje gaat er zeker nog wel een keer in :wink:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#16
jaapi zei:
hehe, volgens mij heb je gewoon xtc gehad, of loop je te trollen
Klik om te vergroten...
Same here
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehe, volgens mij heb je gewoon xtc gehad, of loop je te trollen
m
miss partyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb geen iedee.... dat zal wel dan het was een lichtbruin beetje een cilindervormig pilletje met een vraagteken erop
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#19
miss party zei:
ik heb geen iedee.... dat zal wel dan het was een lichtbruin beetje een cilindervormig pilletje met een vraagteken erop
Klik om te vergroten...

klinkt appart, voelde je jezelf ontzettend gelukkig? dan was het probly xtc namelijk
m
miss partyLid
01-01-2024, 00:00
#20
misschien moet ik het beter eerst laten testen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."