Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaterdag 1e keer Speed.

Zaterdag 1e keer Speed.

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JelleSnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
True story :P
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hielke wat is precies het verschil tussen dex en gewone pep?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
boenkeng zei:
Hielke wat is precies het verschil tussen dex en gewone pep?
Klik om te vergroten...

Qua werking? Dextro-amfetamine zorgt erbij mij voor dat ik heel helder wordt en me gewoon goed in mijn vel voel. Met deze variant heb ik niet echt het idee dat ik retehard ga, maar meer het idee dat ik alles veel meer onder controle heb. Wel vind ik dat deze variant de euforische werking mist, zo krijg ik hier niet van die enorme lulkicks van.

Verder heeft deze variant wat minder bijwerkingen in mijn beleving. Zo gaat het eten een stuk makkelijker dan met de andere variant en is het ook niet zo dat je na 24uur soms nog niet goed kunt slapen. Ook heb ik van deze amfi-variant minder last van een kater.

Gewone pep is volgens mij d,l-amfi. Deze variant geeft mij heel veel energie, dus erg veel zin om dingen te gaan ondernemen. Ook lijkt het meer alsof ik door deze speed meer in een roes raak. Alles gaat wel heel gemakkelijk zoals gesprekken voeren. Je kunt uren doorpraten zonder ook maar 1 keer niet uit je woorden te kunnen komen. Ook krijg ik met deze speed echt een soort on top of the world gevoel, alles voelt zeer goed aan.

Deze variant heeft in mijn beleving meer bijwerkingen. Zo heb ik soms met deze variant na 24 uur nog dat ik moeite heb met eten. Ook vind ik dat na een nachtje doorhalen met deze variant het erg moeilijk is om in slaap te komen. Wel heb ik van deze variant vaak een erge kater, i.i.g. erger dan met dex.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dex is dus het kleine broertje van pep. Geef mij dan maar gewoon pep hoor. Met dex kan je nog redelijk goed je normale bezigheden doen.

Worden deze 2 soorten ook doorelkaar gehaald als in verkoop?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
boenkeng zei:
Dex is dus het kleine broertje van pep. Geef mij dan maar gewoon pep hoor. Met dex kan je nog redelijk goed je normale bezigheden doen.

Worden deze 2 soorten ook doorelkaar gehaald als in verkoop?
Klik om te vergroten...

Dex is niet het kleine broertje, Dex is meer een uniek stofje met een eigen werking ten opzichte van racemisch. Dex is veel potenter op het gebied van dopamine-release. D,l-amfetamine werkt minder op dopamine, maar weer meer op noradrenaline. Terwijl l-amfetamine opzichzelf een totaal niet interessant stofje blijkt te zijn.

Naar mijn idee wel. Ze worden beiden verkocht als speed. Het weten dat je dex of racemisch(d,l) hebt, doe je dan ook alleen op gevoel. Het is namelijk niet mogelijk te laten testen welke van de 2 isomeren dat je hebt.

Volgens mij, is er telkens meer dex en telkens minder d,l. Dit kan natuurlijk ook aan de contacten liggen... :confused:
m
miss partyLid
01-01-2024, 00:00
#6
oke ik had dus aan die gast gevraagd wat hij mij had gegeven en hij had idd perongeluk xtc gestuurd, vandaar dat het behang ging draaien :P maar ik kreeg dus speed van hem 70% zij die... maar ik wil niet snuiven dus ik stop het in een capsule, maar ik weet dus niet hoe te doseren en ik ben bang voor een overdosis dus ik eerst het kontje gevuld en genomen... geen effect, volgende dag dus maar ietsje meer genomen ongeveer het dubbele en dat werkte wel pas na een uur ofzo, maar ik had maar een hele korte piek van ongeveer 3 kwartier ofzo dat ik iets zwete en een hoge hardslag had, daarna had ik het de rest van de dag vet koud...:confused: ik moest ook niet klappertanden, maar had wel trillende handen, voor de rest voelde ik me meer wat suffig. komt dit omdat ik te weinig heb genomen of omdat het gewoon schijtspul is? heeft iemand hier ervaring mee?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#7
miss party zei:
oke ik had dus aan die gast gevraagd wat hij mij had gegeven en hij had idd perongeluk xtc gestuurd, vandaar dat het behang ging draaien :P maar ik kreeg dus speed van hem 70% zij die... maar ik wil niet snuiven dus ik stop het in een capsule, maar ik weet dus niet hoe te doseren en ik ben bang voor een overdosis dus ik eerst het kontje gevuld en genomen... geen effect, volgende dag dus maar ietsje meer genomen ongeveer het dubbele en dat werkte wel pas na een uur ofzo, maar ik had maar een hele korte piek van ongeveer 3 kwartier ofzo dat ik iets zwete en een hoge hardslag had, daarna had ik het de rest van de dag vet koud...:confused: ik moest ook niet klappertanden, maar had wel trillende handen, voor de rest voelde ik me meer wat suffig. komt dit omdat ik te weinig heb genomen of omdat het gewoon schijtspul is? heeft iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Naar het testcentrum met dat spul, dat is de enige manier om er achter te komen wat het precies is. Het klinkt niet echt als hoge puurheid amfetamine wat je daar hebt... Maarja het is compleet onduidelijk wat voor dosis je hebt genomen dus er is weinig over te zeggen wat voor spul je hebt. Aangezien bijna iedereen anders reageert op een stof.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."