#1
Vraag het gerust na. Ik heb al zovaak gevraagd of ze eens voor mij naar de chiraliteit willen zien.(dus zien uit welke isomeren deze stof bestaat, schijnt makkelijk te kunnen met een polarimeter!)
Oké dan! Zal het eens navragen, dacht toch echt dat daar onderscheid tussen gemaakt werd...
Paperplane. zei:Het zou inderdaad kunnen dat speed vroeger met andere methodes geproduceerd werd, en dat bepaalde bijproducten met zich mee bracht die er nu niet meer inzitten omdat het nu ok een andere manier geprouceerd word.
Efedrine of andere wekaminen lijken mij ook het meest logisch ja, aangezien het strakkere stimulerendere effect.
Peace,
mick swagger zei:En heb je het al gevraagd bij het testcentrum?
mick swagger zei:In de amfi van een aantal jaar terug, zat toen volgens de testresultaten die ik kreeg, geen bijproducten of andere werkzame stoffen dan amfetamine in (was toen altijd +-70% licht roze amfi die naar granny smith appeltjes rook). Dit was in 2007 dat ik deze speed had laten testen.
SmartieAndMe zei:mick swagger zei:Je uitslag is denk ik nog wel 1 van de betere uitslagen op dit moment. Er is weinig goeds te vinden, jammer genoeg.
Klopt, maar toch mis ik de tijd van de 60-70% dat je gelijk opstijgt van een lijntje
mick swagger zei:Ik heb toevallig nog een paar gr oldskool pep gevonden. Spul waarvan ik met 1 lijntje al met wijd open gesperde ogen rond stuiterde. Morgen zal ik dat spul eens voor de grap naar het testcentrum brengen. Het is licht roze amfi. Het grappige is dat je in de pep van die tijd, als je er met een lichtje opschijnt, super kleine kristalletjes ziet twinkelen. Dat zie je vandaag de dag niet meer of het is een versnijdingsmiddel. Ook vond ik nog een paar gr minder hoge kwaliteit oldskool pep, Deze ga ik denk ik onderwerpen aan een aceton wasje.
Ben benieuwd. Hoe oud is het? Heb ook wel eens pep geprobeerd die ik al 2 jaar had liggen maar die werd er niet beter op...
F.ck.The.SystM zei:Heb nieuwe voorraad binnen.. en ik mag eerlijk zeggen..
Wat een kwaliteeeeeet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bastard![]()

Paperplane. zei:zoals die ook kan optreden voor de dissoactieve effecten van ketamine, na misbruik.
Paperplane. zei:Als ik dit zo lees blame ik het toch op tolerantie/gewenning. Zoals wel vaker beschreven zowel hier op DF als op andere harm-reduction drugsfora(BL, D-F.com, DHP etc), weten we nog niet goed hoe amfetaminetolerantie precies werkt. Vermoedelijk zijn er fases waar de gebruiker zich kan bebinden, zoals beschreven in het sticky topic "Hoe ontwikkelt een speedverslaving zich?" Als men eenmaal uit de fase is waar men euforische rushes krijgt bij amfetamine gebruik, wordt het onmogelijk geacht hier weer in te belanden. Een soort pernamente tolerantie, zoals die ook kan optreden voor de dissoactieve effecten van ketamine, na misbruik. Verder is er namelijk geen logische verklaring voor dat dezelfde stof in dezelfde of zelfs hogere doseringen, bij lange na niet dezelfde euforie/rush teweeg brengt.
Peace,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."