Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwaliteit

kwaliteit

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vraag het gerust na. Ik heb al zovaak gevraagd of ze eens voor mij naar de chiraliteit willen zien.(dus zien uit welke isomeren deze stof bestaat, schijnt makkelijk te kunnen met een polarimeter!)
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oké dan! Zal het eens navragen, dacht toch echt dat daar onderscheid tussen gemaakt werd...
Klik om te vergroten...

En heb je het al gevraagd bij het testcentrum?

Hier speed gevonden van 30% en 50% cafeïne ook is er nog MA bijproducten in gevonden. Het heeft wel een heel apart effect (anders dan dextro maar ook anders dan racemische). Iemand enig idee wat deze bijproducten zijn? Zat zelf te denken aan efedrine of een analoog van deze stof.

Met een aceton wasje over de pep is de speed best te doen!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zou inderdaad kunnen dat speed vroeger met andere methodes geproduceerd werd, en dat bepaalde bijproducten met zich mee bracht die er nu niet meer inzitten omdat het nu ok een andere manier geprouceerd word.

Efedrine of andere wekaminen lijken mij ook het meest logisch ja, aangezien het strakkere stimulerendere effect.

Peace,
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paperplane. zei:
Het zou inderdaad kunnen dat speed vroeger met andere methodes geproduceerd werd, en dat bepaalde bijproducten met zich mee bracht die er nu niet meer inzitten omdat het nu ok een andere manier geprouceerd word.

Efedrine of andere wekaminen lijken mij ook het meest logisch ja, aangezien het strakkere stimulerendere effect.

Peace,
Klik om te vergroten...

In de amfi van een aantal jaar terug, zat toen volgens de testresultaten die ik kreeg, geen bijproducten of andere werkzame stoffen dan amfetamine in (was toen altijd +-70% licht roze amfi die naar granny smith appeltjes rook). Dit was in 2007 dat ik deze speed had laten testen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mick swagger zei:
En heb je het al gevraagd bij het testcentrum?
Klik om te vergroten...

Oeps, mailtje is nu onderweg :wink:

mick swagger zei:
In de amfi van een aantal jaar terug, zat toen volgens de testresultaten die ik kreeg, geen bijproducten of andere werkzame stoffen dan amfetamine in (was toen altijd +-70% licht roze amfi die naar granny smith appeltjes rook). Dit was in 2007 dat ik deze speed had laten testen.
Klik om te vergroten...

Gouwe tijden :grin:
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
mick swagger zei:
Je uitslag is denk ik nog wel 1 van de betere uitslagen op dit moment. Er is weinig goeds te vinden, jammer genoeg.
Klik om te vergroten...

Klopt, maar toch mis ik de tijd van de 60-70% dat je gelijk opstijgt van een lijntje :wink:

mick swagger zei:
Ik heb toevallig nog een paar gr oldskool pep gevonden. Spul waarvan ik met 1 lijntje al met wijd open gesperde ogen rond stuiterde. Morgen zal ik dat spul eens voor de grap naar het testcentrum brengen. Het is licht roze amfi. Het grappige is dat je in de pep van die tijd, als je er met een lichtje opschijnt, super kleine kristalletjes ziet twinkelen. Dat zie je vandaag de dag niet meer of het is een versnijdingsmiddel. Ook vond ik nog een paar gr minder hoge kwaliteit oldskool pep, Deze ga ik denk ik onderwerpen aan een aceton wasje.
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd. Hoe oud is het? Heb ook wel eens pep geprobeerd die ik al 2 jaar had liggen maar die werd er niet beter op...

F.ck.The.SystM zei:
Heb nieuwe voorraad binnen.. en ik mag eerlijk zeggen..

Wat een kwaliteeeeeet. :rock: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

bastard :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, the Lucky One :rockband:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik dit zo lees blame ik het toch op tolerantie/gewenning. Zoals wel vaker beschreven zowel hier op DF als op andere harm-reduction drugsfora(BL, D-F.com, DHP etc), weten we nog niet goed hoe amfetaminetolerantie precies werkt. Vermoedelijk zijn er fases waar de gebruiker zich kan bebinden, zoals beschreven in het sticky topic "Hoe ontwikkelt een speedverslaving zich?" Als men eenmaal uit de fase is waar men euforische rushes krijgt bij amfetamine gebruik, wordt het onmogelijk geacht hier weer in te belanden. Een soort pernamente tolerantie, zoals die ook kan optreden voor de dissoactieve effecten van ketamine, na misbruik. Verder is er namelijk geen logische verklaring voor dat dezelfde stof in dezelfde of zelfs hogere doseringen, bij lange na niet dezelfde euforie/rush teweeg brengt.

Peace,
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Interesting!
Paperplane. zei:
zoals die ook kan optreden voor de dissoactieve effecten van ketamine, na misbruik.
Klik om te vergroten...

Na misbruik... Bedoel je dan dat deze effecten ook bij speed alleen na misbruik optreden? Of ook na recreatief gebruik?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paperplane. zei:
Als ik dit zo lees blame ik het toch op tolerantie/gewenning. Zoals wel vaker beschreven zowel hier op DF als op andere harm-reduction drugsfora(BL, D-F.com, DHP etc), weten we nog niet goed hoe amfetaminetolerantie precies werkt. Vermoedelijk zijn er fases waar de gebruiker zich kan bebinden, zoals beschreven in het sticky topic "Hoe ontwikkelt een speedverslaving zich?" Als men eenmaal uit de fase is waar men euforische rushes krijgt bij amfetamine gebruik, wordt het onmogelijk geacht hier weer in te belanden. Een soort pernamente tolerantie, zoals die ook kan optreden voor de dissoactieve effecten van ketamine, na misbruik. Verder is er namelijk geen logische verklaring voor dat dezelfde stof in dezelfde of zelfs hogere doseringen, bij lange na niet dezelfde euforie/rush teweeg brengt.

Peace,
Klik om te vergroten...

Een kameraad van mij had een tijd terug een pepje, wat gesynthetiseerd was via een andere route en vreemd genoeg, gaf deze speed wel de rush, die in de speed die ik had getest op 65% mistte. We dachten allebei dan zal die speed wel een hogere puurheid hebben. Wat bleek, zijn speed was maar 25%. In die van hem zaten nog sporen van benzylnitryl, dat vertelt mij dat er een andere synthese is gebruikt, dan waar de speed, die ik had, mee gemaakt was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."