Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBullet, of partysniffer

Bullet, of partysniffer

90 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#1
lucifer in the sky zei:
kan je zo'n bullet ook in België kopen ?
Klik om te vergroten...

In de shanti in 't stad (jezusstraat), kelderverdieping
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kutte aan zo'n bullet is dat je je speed echt kurkdroog moet kappen, of hij zit binnen de kortste keren verstopt door de pasta. Ik heb er hier nog ergens een liggen maar gebruik het amper/nooit omdat ik droge speed HAAT :P

De metalen snuifbuisjes wat ze in smartshops verkopen kan ik dan weer wel aanraden, beschermt je neus ook een stuk beter als een briefje ofzo.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deep Blue zei:
lucifer in the sky zei:
kan je zo'n bullet ook in België kopen ?
Klik om te vergroten...

In de shanti in 't stad (jezusstraat), kelderverdieping
Klik om te vergroten...

ok merci :wink: vlak in de buurt :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
mja das waar, maar volgens mij is het ook raar, want als je met je neus er gaat oben hangen, snuif je toch ineens heel veel in een keer, of is dat maar een gedacht?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt ze kopen met een inhoud van wel 5 gram. Ze zijn wel handig, je krijgt nooit alles ineen keer binnen. Je moet eerst de kop vullen door aan het knopje te draaien.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Superhandig, op een feestje moet je dan niet steeds naar de toiletten of hoef je daar niet zitten prutsen met je zakje...
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er zelf ook 1 en ik vind het wel heel erg handig voor op een feest :) , maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
speedsieweepy zei:
Ik heb er zelf ook 1 en ik vind het wel heel erg handig voor op een feest :) , maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, dan zit de sfeer er wat in eh :P
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha, ja heeft toch wel wat he :rolleyes:
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
dus als ik het goed brgijp

vol je hem ( tot ie vol is ) of je gewenste aantal gram

en snuif je het na binne of wat

het lijkt me niet lekker om in een klap 3 gram je neus in de rammen

of hoe werkt het pcies ( lijkt me wel handig dingentje)

en aangezien in in arnhem woon knal ik gewoon ff na nijmegen voor z,,n ding te halen en maak ik wel ff ee nfoto


en ik neem an dat hij ook gewoon te gebruiken is voor coke (zal wel denk ik) als het maar een DROGE poedervorm is

ik hoor het val zelf wel
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Je kunt ze kopen met een inhoud van wel 5 gram. Ze zijn wel handig, je krijgt nooit alles ineen keer binnen. Je moet eerst de kop vullen door aan het knopje te draaien.
Klik om te vergroten...
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja sorry had idd niet hele topic gelezen

mja ik heb er vanmiddag 1 gekocht met inhoud +-1.5a2 gram van de week keer testen kijken of het echt zo goed werkt zou wel ff foto posten van de week
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
In Zwolle hebben we een smartshop met personeel dat het woord 'Seal' niet kent, verschil in paddo's niet weet etc etc..

Een bullit hebben ze ook niet, waarschijnlijk verkopen ze deze pas als de eigenaar er achter komt dat er onvoorstelbaar handige bullits uitgevonden zijn.. :rolleyes:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
deze dingen zijn verrekte handig. Ik wou hem eens bestellen, maar weet niet meer welke site. Weten jullie waar je hem kunt bestellen?
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
speedsieweepy zei:
maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hehe ze zeggen toch wel dat de meeste spanning/ kick er is voordat de drugs zelfs gaat werken. Dus op het punt dat je een lijnjte legt etc...

Met zo'n ding ontneem je jezelf die kick van de lijn leggen enzo....

Bij veel gebrukers doet dat ook een hoop. :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een lijntje hakken en zo perfect mogelijk maken geeft ook wel een soort 'rush' vind ik. Lekker beetje hakken, wat met je pasje zwaaien, ah shit bocht erin, opnieuw. Heerlijk :grin:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Principiël met mijn ziekenfonds pasje :flushed: :mrgreen:

Ow wat maakt speed mij toch beter :) bedankt cz!!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psycho_Chrono zei:
Een lijntje hakken en zo perfect mogelijk maken geeft ook wel een soort 'rush' vind ik. Lekker beetje hakken, wat met je pasje zwaaien, ah shit bocht erin, opnieuw. Heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...

jaa :grin: ik heb er ook een mooi spiegeltje voor aangeschaft :)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nog van niemand gehoord waar je deze dingen kunt aanschaffen ?? lijkt me ook wel erg handig !
smartshop zei iemand, klopt dat ??
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
kaalkopje zei:
Psycho_Chrono zei:
Een lijntje hakken en zo perfect mogelijk maken geeft ook wel een soort 'rush' vind ik. Lekker beetje hakken, wat met je pasje zwaaien, ah shit bocht erin, opnieuw. Heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...

jaa :grin: ik heb er ook een mooi spiegeltje voor aangeschaft :)
Klik om te vergroten...

Ik had een spiegel voor mijn verjaardag gekregen 3 jaar terug, om in de kast te plakken zodat ik mijn haar hier kon doen etc.. Het is er nooit van gekomen om hem in de kast te plakken, dus had hem maar op de kast gelegd.. Toen kwam er opeens iets anders waarbij een spiegel ook van pas komt, net als bij het doen van je haar....

Het nieuwe probleem is dat het nu eigenlijk geen spiegel meer is, een vertroebeld beeld met een witte waas over het hele spiegelbeeld... :rolleyes:

Ik wou hem eigenlijk op gaan plakken, alleen ben bang dat ik er spijt van krijg als ik zelfs zijn laatste functie onmogelijk maak.. :rolleyes: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."